Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou ik had er weer 1 hoor..
Ik heb een koffer op marktplaats staan, krijg ik deze vraag
Kunt u opmeten wat het gewicht van de koffer is? (Door op een weegschaal te gaan staan met en later zonder koffer. Verschil in gewicht met en zonder is het gewicht van de koffer)
Serieus.. ik heb teruggestuurd of hij me nu echt gaat uitleggen hoe ik een koffer moet wegen.. inmiddels ligt ie op de stort
Relaxed schreef:Nou ik had er weer 1 hoor..
Kunt u opmeten wat het gewicht van de koffer is? (Door op een weegschaal te gaan staan met en later zonder koffer. Verschil in gewicht met en zonder is het gewicht van de koffer)
Serieus.. ik heb teruggestuurd of hij me nu echt gaat uitleggen hoe ik een koffer moet wegen.. inmiddels ligt ie op de stort
Ineke2 schreef:Relaxed schreef:Nou ik had er weer 1 hoor..
Nou ik vind dat je hiermee wel erg op je tenen getrapt doet. Het is een normale vraag en de uitleg erbij komt vast door ervaring uit eerdere communicatie.