Maar de fluffy slippers snap ik al helemaal niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Eens over slippers met pluche of fluffy erop, dat snap ik ook niet nee.
Wat ik ook een rare trend vind zijn korte broeken, thirts en topjes in warme sweatstof. Whyyy
Telpeva schreef:Eens over slippers met pluche of fluffy erop, dat snap ik ook niet nee.
Wat ik ook een rare trend vind zijn korte broeken, thirts en topjes in warme sweatstof. Whyyy
MyWishMax schreef:Fly_high schreef:Crop tops zijn geweldig, zolang we er maar geen low waist broeken bij hoeven te dragen op zijn jaren 90s, dat waren pas vetrollen
Die komen ook weer terug... ondergoed altijd zichtbaar want daar wad geen plek voor. Na een tijdje was dat zien juist weer de bedoeling
Sanet schreef:Nou! Zo kun je wel heel goedkoop 2 cavia’s houden!
Urbanus schreef:![]()
dat is echt een ongelooflijk nare streek.
oomens schreef:Sanet schreef:Nou! Zo kun je wel heel goedkoop 2 cavia’s houden!
Ja, lach maar. Ik was erg verdrietig toen ik vroeger twee konijntjes kreeg van Sinterklaas, zoals ik gevraagd had, en het twee pantoffels bleken. Wel netjes in een (kartonnen) hokje, met een deurtje van horrengaas ervoor, maar dat hielp niet echt.
Fly_high schreef:Maflinger_S schreef:Nog erger: topics met foto's van dames in een slecht passende jurk naast een paard of foto's van dames met slecht passend (of geen) ondergoed in een slecht passende jurk naast een paard.
En dan nog met enorm lomp weggephotoshopt hoofdstel / halster omdat ONcE iN A lIFeTimE, ZUlkE bAnD en vERtrOuWeN
Maflinger_S schreef:Nog erger: topics met foto's van dames in een slecht passende jurk naast een paard of foto's van dames met slecht passend (of geen) ondergoed in een slecht passende jurk naast een paard.