Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Was even gestopt met online daten. Ik dacht het weer aan te zwengelen. Eerste 3 matches als openingszin;
'De paasei wat ben jij mooi'
' Ik ga je doen'
' hoooooizzz tijgetje'
Ik ben er alweer klaar mee denk ikMijn profiel foto's zijn echt niet te sexy of uitdagend ofzo
![]()
Edit;
No 4; 'ben jij het aapje voor mijn kooi?'
Wtf?!
Rytir schreef:Was even gestopt met online daten. Ik dacht het weer aan te zwengelen. Eerste 3 matches als openingszin;
' Ik ga je doen'
' hoooooizzz tijgetje'
Ik ben er alweer klaar mee denk ikMijn profiel foto's zijn echt niet te sexy of uitdagend ofzo
![]()
Edit;
Wtf?!
kimberly1995 schreef:Rytir schreef:Was even gestopt met online daten. Ik dacht het weer aan te zwengelen. Eerste 3 matches als openingszin;
' Ik ga je doen'
' hoooooizzz tijgetje'
![]()
Edit;
Wtf?!
En ik dacht dat het miss mn leeftijd is die meespeelt, maar volgens je profiel ben jij 37. Mannen worden nooit volwassen ofzo?
' Ik ga je doen'
' hoooooizzz tijgetje'
![]()
Edit;
Wtf?!
Lynnepinny schreef:Wat voor types swipe jij? Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben dan ook extreem selectief op profiel
Rytir schreef:Lynnepinny schreef:Wat voor types swipe jij? Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben dan ook extreem selectief op profiel
Ben ik ook, dacht ik... Ze zijn gek gewordenZou het door het weer komen?
Nieuwe van een accountant met kids op een foto van mij op een (echt onschuldig) kinderspeeltoestel vandaag;
' ik hou vooral van de wip en schommel, hou jij ook van wippen'
Ik heb mijn geloof in mannen verlorenMaar heb ook het probleem dat ik niet van kattenbakken verschonen hou dus wat nu?
Exitium schreef:[ [url=m/fOTy2P.jpg]Afbeelding[/url] ]