Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Castilja schreef:Oh maar ik neem regelmatig mijn eten in een plastic tasje mee hoor? Denk niet dat dat al te ingewikkeld is.
Ja maar jij vast een kluisje of draag je het de hele dag bij je.
Castilja schreef:xPabloBokt schreef:Jongens doe niet zo moeial. Dit is een ergernissen-topic, geen de-les-lezen-topic.
OK mom
oomens schreef:"Sterkte voor de nabestaande." En dat dan gezegd over iemand die niet extreem eenzaam was. En het gebeurt ook nog niet eens als uitzonderlijke vergissing. Nee, in ieder topic waar het van toepassing zou kunnen zijn, struikel je er veelvuldig over.
Echt, je gelooft toch niet dat zoveel mensen het uit hun vingers krijgen?
xPabloBokt schreef:Ja sorry. Ik ben het met de meeste mensen wel eens, maar ik vind het nu wel vervelend worden. Elke ergernis van Lau over haar opleiding wordt helemaal uit proportie getrokken en beleerd dat ze een slechte instelling heeft. Laat mensen zich hier gewoon ergeren, als je haar iets te vertellen hebt stuur een PB'tje ofzo.
Gini schreef:xPabloBokt schreef:Ja sorry. Ik ben het met de meeste mensen wel eens, maar ik vind het nu wel vervelend worden. Elke ergernis van Lau over haar opleiding wordt helemaal uit proportie getrokken en beleerd dat ze een slechte instelling heeft. Laat mensen zich hier gewoon ergeren, als je haar iets te vertellen hebt stuur een PB'tje ofzo.
Maar wat als mensen zich ergeren aan de ergernis van een andere Bokker? Ergernisception