Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Was het een Kir royale? Met de framboos in een ijsblokje?
Sokje_6 schreef:Klinkt als Waterdrop?
Britta31 schreef:Twijfel,kan het niet goed vinden op bokt,maar zou ik de paarden een paar verse takken van de kronkel hazelaar kunnen geven?Dat ik niet de paarden om zeep helpt.Ze snoepen wel van de struik soms.
marley93 schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar... waarom was zowat iedereen voor Italië tijdens de EK finale? Vanwege de Brexit?
Rytir schreef:De rode ring van een tekenbeet komt soms pas veel later. Als het nu al geïrriteerd is zou ik er zeker even naar laten kijken door de huisarts. Als er iets aan de hand is, is zo snel mogelijk behandelen verstandig.
Ik was vandaag bij mijn ouders en hoe we er op kwamen geen idee. Kunnen katten hoesten?
Ik heb ze zien niezen, snotteren en kokhalzen/ overgeven maar nog nooit horen hoesten?
eilleen333 schreef:Zo ziet het gat in mijn auto er uit:
[ [url=m/SKnwHV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is de radio die ik heb liggen:
[ [url=m/bzNAoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan dit? Zo ja, met welke kabel?
IsaCalixa schreef:Rytir schreef:De rode ring van een tekenbeet komt soms pas veel later. Als het nu al geïrriteerd is zou ik er zeker even naar laten kijken door de huisarts. Als er iets aan de hand is, is zo snel mogelijk behandelen verstandig.
Ik was vandaag bij mijn ouders en hoe we er op kwamen geen idee. Kunnen katten hoesten?
Ik heb ze zien niezen, snotteren en kokhalzen/ overgeven maar nog nooit horen hoesten?
Hmm, ja inderdaad, dan toch maar even laten checken.
Katten kunnen blijkbaar wel hoesten, hier is er een filmpje van:
https://youtu.be/Iab6XgRRNQY
Ik las op internet dat katten alleen hoesten bij een haarbal "ophoesten" of wanneer ze een longziekte hebben (dat is het geval bij de kat op het filmpje).
marley93 schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar... waarom was zowat iedereen voor Italië tijdens de EK finale? Vanwege de Brexit?
Nikass schreef:Als je zwift fiets thuis wil, hoeveel kost het alles bij elkaar ongeveer om dat aan te schaffen? Dus fiets, scherm, en wat je nog meer nodig hebt. En waar koop je zoiets?