Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:09

Is polyester Vero, maar met voldoende leasten waardoor het aanvoelt en zit als een zwaardere joggingsbroek. Zit ook een beetje los, maar wel gekleed als een pantalon mede door de bandplooi en de omslag op de pijpen.

@Nymeria heb een 110/116 en vind m ruimer vallen dan de MR trui 116/122 die hij nu draagt. Dus t valt vrij ruim en lang!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:22

Gaaf die trui Tess! Die wil ook wel voor L.

Zaterdag een Mingo romper gekocht en geeft allemaal zwarte pluisjes af. Hele gezichtje en handjes onder de pluisjes na een slaapje.. Iemand hier ervaring mee? Heb de winkel gemaild.

Fee_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:23

Heel mooi, Tess!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:24

Ik kon het niet weerstaan
Rainbow legging maat 92. Valt niet heel groot als 92 en past dus nu al en de groene ammehoela trui. 92 is dus een 86/92. Twijfel of ik hem niet omruil voor een 98 want hij is voor de winter en zit nu al top
Afbeelding

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:24

Mijn ervaring met zwart is dat t überhaupt makkelijk pluis afgeeft Appeltje... Mees had nieuw zwart ondergoed en plooien vol met zwarte pluisjes, 1x gewassen en niets meer aan de hand.

Super tof Caro!! Ik zou denk voor 98 gaan als je er nog lang plezier van wilt hebben...

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:26

Ik heb het al wel gewassen! Maar helaas geen succes.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:34

Volgende maat is 98/104. Dit is een 86 maar vindt het meer een 86. Als de 98 meer 104 is dan kan ik hem nog een tijd niet aan

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:37

Ik vond de overgang tussen 98 en 104 überhaupt echt een mega sprong, is hetzelfde nu van 110 naar 116. Alsof een kind tussen de 3 en 4 en de 4 en 6 ineens 5x langere armen en een eens zo dikke buik krijgt.
Hier nu ook eeuwige twijfel of ik nog 110/116 neem of 116/122 bij combi maten. Verder gaat bijna alles in 116 mee...

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:41

Tess__ schreef:
Zie weer allemaal te leuke dingen voorbij komen. Kan moeilijk voor vandaag zeggen Laura Made me do it, helemaal eigen schuld dikke bult :’).

Mees was vanmorgen al in love met zijn eigen outfit:
[ [url=m/c8P0NR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blauwe MR trui, korte grijze jogjeans van de WE zijn regenjas van name-it en zijn lievelingsschoenen Adidas Superstar die we sinds maat 21 per maat verslijten.

Schade bij kids:
[ [url=m/l9vSvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Birkenstock sandalen (waren nodig, want handig onder de douche op de camping)

[ [url=m/XbMoq4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ammehoela broek met CarlijnQ trui

[ [url=m/E5PW8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dezelfde broek maar dan met t groene CarlijnQ vest.

De merels waren al weg in de goede maat ;( dus die zoeken we nog maar even ergens anders. Ook hele mooie jogger gezien van Repose, maar duurder dan een broek voor mezelf. Dus die kon ik écht niet kopen

Mooie kleuren gecombineerd zo!

Hoop dat het meisje hier straks ook paarden gek wordt :+

Heb deze besteld:
Afbeelding

En deze in het roze:

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:42

Heb nu met het merk contact die zegt dat 98/104 ruim valt en echt voor 3/4 jarigen is en als 104 valt. Dan hou ik deze en gok ik het

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:43

Ik zou ook voor 98 gaan Caro. Een trui die te kort is is geen gezicht, maar oversized kan al snel. En gave broek!

Jij hebt ook gave setjes gekocht Tess. Zulk soort combinaties zou ik dus niet zo snel op komen, terwijl het wel goed past.

A heeft vandaag voor het eerst haar oranje MR panter trui aan. Afgelopen voorjaar al gekocht in de sale. Hij staat gelukkig net zo mooi als ik gehoopt had. Lijkt er op dat dit ook weer een trui is die ze heel lang aan kan. Ze heeft nu maat 92/98 maar haar MR joggingbroek met duiven in maat 80/86 past ze ook nog steeds goed. Dat was dus ook al zo’n goede aankoop, al moet ik zeggen dat ik er zelf wel wat op uitgekeken begin te raken.

Kopen jullie wel eens meerdere kledingstukken met dezelfde print? Ik ben ineens verliefd op frugi, en dan vooral het rokje en jurkje met regenboogkleuren. Kan niet kiezen welke ik zal bestellen. Maar allebei is misschien ook wel wat veel van het goede en misschien word ik er dan wel snel zat van.

Edit: oooh leuk dat pony setje Bo! Waar heb je die van?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:53

Maten vind ik ook lastig hoor. Sofie heeft nu maat 68 aan en sommige broekjes maat 74 past ze ook al. Shirts maat 68 worden al best kort. Ze is nu 4 maanden.

Geen idee of ze zo snel blijft groeien of ineens wat langzamer gaat of zo. Ik koop maar niet te veel vooruit.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:04

Geweldig Bo <3 ik vind en vond die ribstofjes zo lekker bij kinderen. Zit mooi aangesloten maar niet te strak om te dragen...

Groot gelijk Caro dat je t dan bij deze houdt, 104 is dan wel ineens héél groot.

Mavelle ik had de trui al vast en zei tegen Laura kan die ruitjes broek voor een jongen? Toen hield ik ze tegen elkaar viel t ons op dat ze perfect bij elkaar kunnen door de print van die bizons := toen was de broek geen keuze meer.
Het groene vest was echt een must voor mij, ik vind die kleur zoooo mooi en liet m passen op de broek omdat ik geen zin had om weer alles om te gooien. Zag er ook top uit dus effen shirt eronder en klaar is Kees!

Meerdere items met dezelfde print zou ik niet gauw doen om dezelfde reden die jij noemt. Ik zit er dan weer niet mee om dezelfde items in verschillende kleuren te kopen. Komt bijna op hetzelfde neer, maar voelt toch anders (ofzo).

Fee vooruit kopen is en blijft eng, vooral of ze de kleding dan nog wel in het goede seizoen passen..

Ik heb besloten dat ik vanavond een start ga maken met de zolder opruimen. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht en dat laat nog zeker een 16 maanden op zich wachten. Maar volgens mij hebben we die tijd ook wel nodig om op te ruimen en uit te zoeken. Zal nog wel een laatste restje babykleding tegen gaan komen uit de tijd dat ik dacht dat er niets anders bestond dan HEMA Feetje en Noppies :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 18:10

Carlijn valt per item wisselend in de maat.

Je moet echt zien.
Ammehoela valt niet heel groot.

Ze hadden bij Kids zoveel mooi...
Repose ook tof, van Ammehoela veel tofs, bobo gaaf, Tiny te mooi, soft Gallery geweldig. Kortom het wordt een dure winter O:)

Schade vandaag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Trui en legging van Tiny cottons.
Trui van bobo choses en kan ook mooi opende Tiny legging
Rokje van carlijnQ voor Julia. Heb m in gedachten met een Longsleeve van Tiny cottons van afgelopen winter in het groen

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:17

Ze komen allebei van Ali expres :D

Lautje: Dat rokje, zo leuk! <3

De Hema heeft ook sale. Net deze nog besteld voor €3,- :+

Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:29

Goed geslaagd bij Kids allebei!

Ik heb dat in de grotere maten nog niet gedaan Mavelle, maar hij zit dan ook al eeuwen in maat 86 van broeken.

Scheetig Bo!

Sankootjes heeft Carlijn al online staan zag ik.
Ik wil die blauw geruite Ammehoela broek hebben. <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:31

Ik ga toch voor een 98 qua trui dus deze gaat terug. Moest hem wel elders bestellen want de Bijenkorf heeft alleen tot maat 98. Ik vind het wel goed aanvoelen qua kwaliteit en hopelijk blijft het mooi.
Die legging zit echt al super en past mooi bij zijn huidskleur. Ik wil eigenlijk ook wel de one love trui. Weet niet of ik hem nu koop of in de opruiming.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:34

Die legging is heel gaaf! Ik ben op koopstop gezet, mooi poedersuiker. Ga het ook mooi negeren. :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:53

waar is die olifantenlegging van? Die is echt leuk!
Jullie previews zien er echt leuk uit, ik vrees ook voor een dure winter als ik het zo zie...

Caro die rainbowlegging vind ik supertof staan zo. Als ik m zo op de site zag zou ik het nooit kopen (staat hier denk ik ook niet) maar bij jou staat het zo leuk!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:53

Ik twijfelde over de legging tot ik hem aan zag. Ga straks kijken met welke truien hij nog meer kan. Misschien de MR kikkertrui wel. Ik love him hahaha.

Als je kind beetje chubby benen heeft zou ik sws niet kiezen voor de 86/92. Die valt dus niet zo groot.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 18:54

Appt nu Jona...

}:)

Niwla: die blauwe broek heb ik mee in mijn handen gestaan samen met de gele met ruffles :+:
Echt zo mooi en tof en zacht en fijn en en en

Legging is van tiny Cottons

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:58

Ik lees sinds kort mee maar reageer niet echt want ik ben nog zwanger. Weet niet of jullie speciale merken echt alleen willen. Maar hema heeft 70% korting op rode en blauwe sale stickers in een aantal winkels. Veel kinder en baby kleding en spullen erg leuk geprijsd daardoor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 19:07

Ik weet nou niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn dat ik niet ff naar de winkels kan gaan.
Alles te ver weg en 4 dagen werken

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 19:08

Als jij ermee in je handen hebt gestaan kan ik er dan vanuit gaan dat ‘ie smal valt lau? Mooi met okergeel idd! Dat had ik ook bedacht (maar zonder ruffles :D ) alleen ik denk niet dat een kleur is die S. mooi staat.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 19:12

Ammehoela ook gezien bij sankootjes, nog wel met een shirt daarvan in mn handen gestaan, maar ik wacht nog tot september met inkopen denk ik. Ze heeft nu een trui 4 jaar aan en die zit nog wel iets ruim maar niet te extreem dus eerst maar even kijken in september waar ze dan zit. Ze heeft best wel wat van de zomercollectie die gewoon ook voor de winter doorkan aan jurkjes enzo. Vestje en maillot erbij...
Ik heb gewoon erg slim (of niet) geshopt dit jaar :\ . Dan maar schoenenshopdoel instellen