Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Over toeval gesproken... geweldig.
tijdje geleden had ik hier gepost dat ik een eerste date zou hebben, maar hij zei 2 uur van tevoren af omdat hij geen zin had in een normale date, maar voor seks wilde hij wel langskomen. Natuurlijk hem afgewezen, en later had hij er spijt van en wilde hij een nieuwe kans. Die heb ik hem niet gegeven en dat kon hij niet zo handelen, hij bleef appen en toen ik hem daar blokte smsen en toen ook nog via paiq contact gezocht. Na een tijdje toch wel stilte.
.
heeft hij me serieus opnieuw op paiq een deblokkeer verzoek gestuurd met de tekst ‘ga aan jezelf werken joh, jij bent niet datebaar. poedersuiker trekken poedersuiker aan. Ik zal nooit vergeten hoe fiets up je mij hebt behandeld. Maar guess what, het doet er niet toe want je bent vervangen.’
ik denk dat het de afwijzing is die hij niet kan handelen
Wat een verhaal.... wat een mafkees, die ben je liever kwijt dan rijk lijkt me zo
wat een mafkees..
dat hij jou dan perse nog moet laten weten dat hij een ander heeft en dat je niet 'datebaar' bent. Tanya schreef:Yonker schreef:WTF TanyaWat een verhaal.... wat een mafkees, die ben je liever kwijt dan rijk lijkt me zo
Jaa, maar echtmoet je je voorstellen dat je daar een half jaar mee date en er dan mee wilt stoppen.
) en ik zou een probleem hebben en mijn leven was poedersuiker etc etc. Alleen maar omdat... ik niet reageerde