Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dus ik denk dat je je daar geen buil aan kan vallen (tenzij je natuurlijk van de trap valt, net met je hoofd op de thermometer.....
)
siskeh schreef:Als het voor de behoefte van familie/vrienden is ipv jezelf zou je ook kunnen overwegen om verschillende soorten oploskoffie in huis te hebben.
Telpeva schreef:Wat bedoel je ongeveer met: die geschikt is voor mensen die zelf geen koffie drinken? Niet te ingewikkeld?
Ik heb zelf een Dolce Gusto die naar mijn mening lekkere cappuchino's en dergelijke zet, dat apparaat is in de aanschaf niet duur maar de cups die er in gaan zijn naar verhouding wat duurder. Op de verpakking van de cups staat hoe je het apparaat moet instellen, dat is niet moeilijk. Melk hoef je niet apart te regelen, dit zit al in de cups.
Sting schreef:Wij hebben oploskoffie voor de gasten die koffie willen. En al meermaals de reactie gehad dat het zo lekker is, en ze daar niet verwacht hadden. Wij hebben nescafe gold.
siskeh schreef:Als vrienden dagelijks over de vloer komen, weet ik wel wat ze cadeau kunnen geven voor je verjaardag…
Nescafé Gold is fijne oploskoffie. Gemiddelde apparaat op het werk is ook oploskoffie, dus waarom moeilijk doen?
Het voordeel is met die zakjes ook dat je geen apart apparaat extra hebt.
Anders vind ik hem wat te duur en te veel afval. Ik heb hem vooral gekocht voor het bezoek.