Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 13:43

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 13:50

Zou een optie zijn bestel alleen niks bij ali. Dus dan zou ik moeten kijken of de hoesjes gemakkelijk te bestellen zijn gewoon hier in Nederland.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 13:56

Ook gewoon op bol Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 14:02

Thanks helemaal makkelijk. Staat er gewoon bij op de pagina. :+

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 22:38

Wees er wel van bewust dat er op Bol bizar veel dropshippers zijn. Dan heb je alsnog producten van Ali maar dan extra duur ook nog. :(

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 23:20

Die van Braun is inderdaad wel een goede keus en ook een van de betrouwbare :j. Dus ik denk dat je je daar geen buil aan kan vallen (tenzij je natuurlijk van de trap valt, net met je hoofd op de thermometer..... O:))

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 23:23

Ik zoek een koffiezetapparaat, waarmee ik verschillende varianten zoals cappuccino kan aanbieden, maar die wel geschikt is voor mensen die zelf geen koffie o.i.d. drinken. Mijn vriend en ik houden er zelf niet van, maar we krijgen van ons bezoek steeds vaker de vraag naar koffie, dus toch maar eens op zoek :+

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 23:29

Ik zelf vind Nespresso makkelijk (en lekker), met aeroccino (melkopschuimer) voor cappuccino of latte macchiato.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 09:50

Als het voor de behoefte van familie/vrienden is ipv jezelf zou je ook kunnen overwegen om verschillende soorten oploskoffie in huis te hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:30

Wat bedoel je ongeveer met: die geschikt is voor mensen die zelf geen koffie drinken? Niet te ingewikkeld?
Ik heb zelf een Dolce Gusto die naar mijn mening lekkere cappuchino's en dergelijke zet, dat apparaat is in de aanschaf niet duur maar de cups die er in gaan zijn naar verhouding wat duurder. Op de verpakking van de cups staat hoe je het apparaat moet instellen, dat is niet moeilijk. Melk hoef je niet apart te regelen, dit zit al in de cups.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:33

siskeh schreef:
Als het voor de behoefte van familie/vrienden is ipv jezelf zou je ook kunnen overwegen om verschillende soorten oploskoffie in huis te hebben.

Dit

zou dus echt geen apparaat aanschaffen, wat ergens in de weg staat, als ik het zelf nooit zou drinken.

En ik drink wel koffie.
Maar lust ook thee en 100 andere dingen.
Dus zou iemand geen koffie hebben is dat helemaal prima.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:42

Telpeva schreef:
Wat bedoel je ongeveer met: die geschikt is voor mensen die zelf geen koffie drinken? Niet te ingewikkeld?
Ik heb zelf een Dolce Gusto die naar mijn mening lekkere cappuchino's en dergelijke zet, dat apparaat is in de aanschaf niet duur maar de cups die er in gaan zijn naar verhouding wat duurder. Op de verpakking van de cups staat hoe je het apparaat moet instellen, dat is niet moeilijk. Melk hoef je niet apart te regelen, dit zit al in de cups.

Je idd de dolce gusto. Ik ken verschillende mensen die er zo eentje hebben hier zeer tevreden over zijn.

Dat apparaat is ook veelzijdiger dan menig ander apparaat. Als in je kan er ook thee en warme chocomelk mee maken.

Ik zelf zou oploskoffie overslaan als ik bij iemand ben. Dan drink ik liever water.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:45

Wij hebben oploskoffie voor de gasten die koffie willen. En al meermaals de reactie gehad dat het zo lekker is, en ze daar niet verwacht hadden. Wij hebben nescafe gold.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:46

Als ik ergens kom waar mensen zelf geen koffie drinken, ben ik ook gewoon met Aldi-huismerk-oploskoffie tevreden. :)
Speciaal een dure machine aanschaffen alleen voor visite die totaal misschien 10 kopjes per jaar drinken, dat zou ik zelf nooit doen...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:51

Sting schreef:
Wij hebben oploskoffie voor de gasten die koffie willen. En al meermaals de reactie gehad dat het zo lekker is, en ze daar niet verwacht hadden. Wij hebben nescafe gold.

Die Nescafé is ook wel goed.
Dat hebben we soort van standaard aan boord in de caravan in de portie-verpakking.

Ik zou inderdaad ook voor oploskoffie kiezen, tenzij je vrienden soort van dagelijks over de vloer komen }>

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 10:57

Als vrienden dagelijks over de vloer komen, weet ik wel wat ze cadeau kunnen geven voor je verjaardag…

Nescafé Gold is fijne oploskoffie. Gemiddelde apparaat op het werk is ook oploskoffie, dus waarom moeilijk doen?
Het voordeel is met die zakjes ook dat je geen apart apparaat extra hebt.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 11:09

siskeh schreef:
Als vrienden dagelijks over de vloer komen, weet ik wel wat ze cadeau kunnen geven voor je verjaardag…

Nescafé Gold is fijne oploskoffie. Gemiddelde apparaat op het werk is ook oploskoffie, dus waarom moeilijk doen?
Het voordeel is met die zakjes ook dat je geen apart apparaat extra hebt.

Bij mijn werkgever hebben we wel bonen in het apparaat maar dat de koffie daar nu lekkerder van wordt.....

Daarnaast maakt het soort boon ook uit. Ooit kregen ze op het werk van mijn partner andere apparaten; dezelfde als bij mijn toenmalige werkgever, zelfs de codes waren identiek, maar die koffie was niet te hachelen.
Bleek bij navraag dat iemand het nodig had gevonden om een of andere ecologisch verantwoorde (en niet te zuipen) koffieboon te gebruiken in plaats van de standaard, fatsoenlijke, koffie van de leverancier die mijn werkgever liet gebruiken.

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 16:05

Bij ons komen ze regelmatig langs, tot nu toe hadden we nooit koffie in huis, omdat we niet met geopende pakken waar we niets meer mee kunnen willen zitten als mensen het niet te drinken vinden. Vandaar dat we aan het kijken zijn naar een apparaat met iets van losse cups.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 16:17

Ik heb ook een koffieapparaat voor gasten. Ik heb een dolce gusto en dat bevalt prima! Vinden ze ook altijd wel lekker. Zoals senseo kan nog wel bederven, dolce gusto gaat wel lang mee

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:01

Zelf drink ik ook geen koffie, lust het niet, maar voor gasten heb ik gewoon een filterapparaat. Geen ingewikkeld gedoe dus met allerlei smaken. Met een verjaardag ofzo zet ik gewoon een kannetje koffie. En als mijn ouders met zijn tweetjes komen, dan zet ik voor twee kopjes. Heb nog nooit gemor gehad dat ik geen cappuccino ofzo serveer.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 21:58

Ik heb zo’n kleine Dolce Gusto, ooit als aanbieding gekocht voor 35 euro met drie pakken koffie erbij.
Ik drink zelf geen koffie, maar vind de chocomel lekker, en mijn vriend is gek op de cortado koffie. Maar dat is alleen voor speciale gelegenheden :)) Anders vind ik hem wat te duur en te veel afval. Ik heb hem vooral gekocht voor het bezoek.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:14

Je kunt gemalen koffie prima invriezen :D
En een filterapparaat heb je al voor heel weinig geld, desnoods van de kringloop en dan even ontkalken.
Nu drinken wij zelf wel heel graag koffie, maar wij hebben voor snel doordeweeks ook gewoon een goedkoop klein apparaatje, die zet 2 kopjes (of 1 flinke mok).
https://www.proshop.nl/Koffie-Espresso/ ... rt/2556575

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 06:54

Ik zoek iemand die in de buurt van een Bauhaus woont en daar toevallig binnenkort komt. Ik heb daar een super lief 'beeldje' van twee paashazen met een hartje gezien. Wilde deze meenemen maar ben eerst de winkel door gegaan en ben m vergeten. Dus mocht er iemand zijn die daar toevallig komt en m op wil sturen voor mij.... Ik kan m online helaas niet vinden ...

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:58

Ik heb een héél specifiek zoekertje en ik hoop dat anderen mij kunnen helpen, want ik kan het echt niet vinden. ;(

Ik zoek een pluche speenknuffel van Ratatouille. Ik heb deze vorig jaar gekocht in Disneyland (Parijs). Mijn neefje (bijna 1) blijkt er zó gek op te zijn, dat ik hem er graag nog eentje van zou willen geven. Ze lijken echter van de aardbodem verdwenen. Zelfs AI kan me niet helpen.

Heeft iemand een tip? Het gaat om het onderstaande lapje. Bovenaan zit een wit koksmutsje, maar die valt een beetje weg.

Afbeelding

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:11