Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:16

Cintaria schreef:
Linoleum, jouw manier heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Zogenaamd het 'sturen' maar ik heb het idee alsof hij daardoor nog onzekerder wordt. Dus al met al draagt het niet echt bij tot het gevoel van dat moment.

Sophie, je punt over prioriteiten klopt inderdaad. Ik dacht eerst ook dat ik het niet zo belangrijk zou vinden als al de rest klopt maar dat blijkt niet zo te zijn. De situatie zoals deze nu is geeft me namelijk behoorlijk wat frustraties en dat wil ik niet voor de rest van mijn leven. De eigenschappen van jouw perfecte man zouden zo ook maar even die van mij kunnen zijn en hij scoort op alles meer als voldoende behalve dan dat skills-gedeelte :')

Ik begrijp dat praten inderdaad het beste is in deze situatie maar ik vind het gewoon sneu. Qua uiterlijk én innerlijk is hij alles wat ik in een vent zoek maar dan alleen dit puntje niet. Misschien is het ergens de schrik dat hij hierin niet kan veranderen en ik hier niet mee kan 'leven' wat het zo moeilijk maakt om er open en eerlijk over te praten.

Echt zo herkenbaar!! -O-

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:19

Cintaria schreef:
Ik begrijp dat praten inderdaad het beste is in deze situatie maar ik vind het gewoon sneu. Qua uiterlijk én innerlijk is hij alles wat ik in een vent zoek maar dan alleen dit puntje niet. Misschien is het ergens de schrik dat hij hierin niet kan veranderen en ik hier niet mee kan 'leven' wat het zo moeilijk maakt om er open en eerlijk over te praten.

Maar zolang je het niet bespreekbaar maakt (en hints blijkbaar niet werken) zal hij hierin inderdaad niet veranderen en wordt die afstand steeds groter. In mijn ogen kun je er dan beter alles aan gedaan hebben (bespreekbaar maken) en dan tot die conclusie komen > Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:28

Ik had zelfs een opening gister want ik vertelde hem dat ik het moeilijk vind om mensen te kwetsen en vertelde ook dat ik met dates bijvoorbeeld soms niet eerlijk durf te zijn als ik het niet zie zitten of als er iets is om bang te zijn mensen te kwetsen. Toen zei hij, joh als er iets is of je bent het ergens niet mee eens of wat dan ook dan moet je dat gewoon zeggen hoor, dat doe ik ook. Toen dacht ik wel, misschien is dit het moment... maar nee ik durfde niet haha.. gemiste kans.

Overigens gelijk hoor iedereen dat erover gepraat moet worden maar gemakkelijk is het niet.

Belsje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:30

Zoiets is nooit makkelijk ... Maar des te sneller, des te beter denk ik wel.

Aan het twijfelen wat ik daar volgend weekend als invulling moet gaan doen, vreemd appartement, twee katten, volle drankkast ... Klinkt zo fout :+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:34

Maak asjeblieft niet dezelfde fout die ik heb gemaakt met mijn ex. Totaal geen match qua lichamelijk contact.
Ik was nog jong en durfde er ook niks van te zeggen in het begin. Later wel genoeg over gepraat en geprobeerd te veranderen. Maar helaas is dat niet gelukt. Ik dacht na 13 jaar dat ik echt a seksueel was... meer nee hoor. Mijn vriend noemt me nu zijn kleine nymfomane _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:43

Zoenen... mijn ex was ook niet een beste zoener en inderdaad tussen de lakens moest ik ook wat bijschaven (lees: ging met de armen onder zn hoofd liggen zo van: succes ermee!). Ik heb hem goed weten bij te schaven, wel merk je altijd dat er een stuk gevoel voor passie ontbreekt, ofzo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:46

Sure_lee schreef:
Maak asjeblieft niet dezelfde fout die ik heb gemaakt met mijn ex. Totaal geen match qua lichamelijk contact.
Ik was nog jong en durfde er ook niks van te zeggen in het begin. Later wel genoeg over gepraat en geprobeerd te veranderen. Maar helaas is dat niet gelukt. Ik dacht na 13 jaar dat ik echt a seksueel was... meer nee hoor. Mijn vriend noemt me nu zijn kleine nymfomane _O-

wat ik dan niet snap, is waarom je zolang bij zo iemand blijft en uberhaupt gaat trouwen?
Kijk overal is wel eens wat maar jij zag het toch als een groot probleem en toch blijf je?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:52

Omdat we het verder heel goed konden vinden. Goede vrienden waren. Ik dacht dus echt dat ik a seksueel was en het niet belangrijk was. Dat was niet goed. Dat zie ik nu ook in.
Er spelen nog veel meer factoren mee waardoor ik bleef, en zo lang samen was.
Oa dat ik bang was. Ik kon niet alleen thuis zijn zonder te bevriezen en niet van mijn plek te komen. Dat beperkte mij ook om de keuze eerder te maken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:01

Sure_lee schreef:
Omdat we het verder heel goed konden vinden. Goede vrienden waren. Ik dacht dus echt dat ik a seksueel was en het niet belangrijk was. Dat was niet goed. Dat zie ik nu ook in.
Er spelen nog veel meer factoren mee waardoor ik bleef, en zo lang samen was.
Oa dat ik bang was. Ik kon niet alleen thuis zijn zonder te bevriezen en niet van mijn plek te komen. Dat beperkte mij ook om de keuze eerder te maken.

dan is het toch fijn dat je de keuze uiteindelijk toch hebt gemaakt en meer uit het leven haalt dan toen :)
je lijkt me nu niet iemand die nog bang is ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:03

Klopt. Dit is Shirley 2.0 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:14

Achteraf gezien was mijn libido ook al een tijdje dood.. Maar idd, je hebt het verder nog leuk genoeg, dus niet meteen een reden om te vertrekken. Ik had wel geluk dat ik na mijn ex een date had die meteen liet zien hoe het ook kon zijn. Libido meteen weer terug ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:18

Ik heb ook bijna 7 jaar in een relatie gezeten waarbij het allemaal niet zo top was in bed, sterker nog, de laatste jaren gebeurde er amper meer wat. Maar verder was onze relatie best wel fijn dus het was voor mij toen geen rede om ermee te stoppen. Wel blij uiteindelijk die knoop te hebben doorgehakt, niet alleen om die rede maar er miste wel echt wat.

Ik heb het alles behalve slecht gehad tussen de lakens met mijn laatste ex en scharrels dus dan valt dit een klein beetje tegen :o maar anyway ik moet het gewoon nog wat langer de tijd geven denk ik :j lijkt net alsof ik al maanden met hem date, heb hem net 4x gezien :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:48

Soms heeft het inderdaad ook wat tijd nodig, moet je elkaar ook op dat vlak zien te vinden. Aanwijzingen geven en zeggen wat je lekker vindt als je bezig bent werkt wat dat betreft ook wel. Soms. Soms ook niet :') Ik vind een goede match op dat vlak ook wel belangrijk :j

Ik heb morgenavond een date :oo _O- Gisteren een match, in gesprek geraakt en toen hij vroeg of ik wilde afspreken voor een drankje in de stad dacht ik 'Ach ja, waarom niet.' Zo snel kan het dus ook. Wel hopen dat het morgen dus niet sneeuwt :roll: _O-

Vind zo snel afspreken toch wel fijner. Met date-die-niet-doorging-date app ik nu dus al iets van twee weken, en dan wordt het echt zo'n ding in m'n hoofd. Waardoor het al gauw niet meer hoeft. Ik ben ook zo'n onmogelijk monster :o _O-

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:49

linoleum schreef:
Tot nu toe wordt het altijd wel gewaardeerd als ik aangeef wat ik wil of de leiding neem. Geloof dat de meeste mannen dat wel aantrekkelijk vinden. Ik andersom ook, als een man weet wat hij doet en wil.

Ja dit, mee eens :j

Lekker snel Berdien :))
Hopelijk heb je nu meer geluk met het weer ja :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:12

Berdien, als je niet al te ver hoeft dan kan je wel door de sneeuw toch? Ik ben gisteren ook halfuur door sneeuw gegaan. Het duurt wat langer, maar verder prima te doen. Wel leuk vooruitzicht!

En dat terugkomende libido is erg herkenbaar na mijn laatste relatie. Ben dat laatste tijd goed aan het inhalen. En ook beel beter geleerd wat ik wel en niet lekker vind.

Huidige date verschilt nogal in wat we fijn vinden. Dus wisselen we af tussen de verschillende voorkeuren. En daarnaast maakt hij erg veel goed door simpelweg veel aandacht aan mij te geven en niet alleen andersom te verwachten O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:22

Morgen is gewoon in de stad, dus dat scheelt. Hij hoeft alleen maar over grote wegen (woont buiten de stad) en ik fiets gewoon in dik tien minuten naar het centrum. Komt goed :j Andere date moest echt van buitenaf komen (heel erg buitenaf) en dat vind ik dan wel weer minder als er glad weer voorspeld is.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:34

Ja dat is wel anders. Als klein stukje is en alles grote doorgaande wegen, kan je prima overal komen. Maar zou nu ook geen uren gaan rijden.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:02

Ik zou ook niet hele stukken met dit weer gaan rijden.

Maar leuk berdien! Ben benieuwd!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:10

Hier sneeuwt het nu ook... ben nog wel bij mn paard geweest. Die was heel fris.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:35

Leuk Berdien!! En inderdaad fijn zo snel afspreken, anders krijg je allemaal verwachtingen en blijkt het soms heel anders te zijn.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:37

Ik heb ook leuke match binnen 10 km hopen dat hij keer kan afspreken, ik ben alleen onwijs druk deze 3 weken vooral in de avonden..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 19:23

Mijn match die toch niks terug zei heeft mij verwijderd. Ik dacht ik kijk eens wat zij doet.. wat zeggen of weggooien :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:15

Hoe begroeten jullie een jongen nou op een eerste date? als je al een 2 weken met hem praat over de app? Moet je echt drie kussen doen of een hand en je naam zeggen? Of gewoon hoi zeggen. Ik heb zaterdag mijn eerste date en ik maak mij er best druk om. Ik vind het altijd heel ongemakkelijk om 3 kussen te geven.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:16

Op het moment dat je elkaar benadert zie je elkaars intentie al. Niet van tevoren over nadenken, het moment zelf zal het uitwijzen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:28

Mee eens :j Soms is het ook maar gewoon 1 zoen op een wang, dat kan ook prima vind ik. Hand vind ik vaak zo afstandelijk. Zo begroet ik m'n klanten ook :))