Cintaria schreef:Linoleum, jouw manier heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Zogenaamd het 'sturen' maar ik heb het idee alsof hij daardoor nog onzekerder wordt. Dus al met al draagt het niet echt bij tot het gevoel van dat moment.
Sophie, je punt over prioriteiten klopt inderdaad. Ik dacht eerst ook dat ik het niet zo belangrijk zou vinden als al de rest klopt maar dat blijkt niet zo te zijn. De situatie zoals deze nu is geeft me namelijk behoorlijk wat frustraties en dat wil ik niet voor de rest van mijn leven. De eigenschappen van jouw perfecte man zouden zo ook maar even die van mij kunnen zijn en hij scoort op alles meer als voldoende behalve dan dat skills-gedeelte![]()
Ik begrijp dat praten inderdaad het beste is in deze situatie maar ik vind het gewoon sneu. Qua uiterlijk én innerlijk is hij alles wat ik in een vent zoek maar dan alleen dit puntje niet. Misschien is het ergens de schrik dat hij hierin niet kan veranderen en ik hier niet mee kan 'leven' wat het zo moeilijk maakt om er open en eerlijk over te praten.
Echt zo herkenbaar!!