Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 18:47

DeMolenhoek schreef:
Dan zou ik ook doen wat Cobbie voorsteld. Even laten weten dat je nog andere geïnteresseerden hebt en je graag binnen de 24 uur wat verneemt.

Nou ik ga door naar de volgende bieder. Mn berichtjes zijn wel gelezen. Snap dat nooit, zeg gewoon geen interesse meer te hebben, ik kom je echt niet opzoeken dan hoor :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:28

Iemand die voor 2 complete jaargangen VTWonen (2017 en 2018) €15,- biedt. _O-
1 blad kost nieuw €6. :')

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:36

Jolien87 schreef:

Vind dat geen raar bod hoor. De tijdschriften zijn 'oud' en een tijdschrift behoudt echt zijn waarde niet. Wat voor prijs had jij dan in gedachten? Ik vind het een heel reeël bod.

Swah

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:55

Vind er ook niks raars aan.

Gut ik heb er nu voor het eerst iets gratis af te halen op staan (meubel) en iemand zou komen, ik wacht al 1,5 uur nu..
Met betalende kopers nog nooit gezeik gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:22

Vind het ook geen raar bod hoor..

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:24

Ik snap/voel nu de sterrenfrustratie waar jullie het wel eens over hebben.

Onlangs wat verkocht via mp en ik had vrij snel een serieuze bieder voor alles en 1 bieder die zat te mauwen en het per stuk wou hebben.

Vrij snel verkocht aan de serieuze bieder die alles wou hebben en dat de andere bieder laten weten, kreeg toen gelijk al een jankbericht van ja maaaar dan had ik ook wel alles willen hebben (zeg dat dan eerder)

En nu gaf ze mij 2 sterren.

Helaas heb ik de berichten al verwijderd anders had ze ook een waardering terug gehad. ~~}>

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:39

Jolien87 schreef:

Ja, het zijn oude bladen he? Ik zou zeggen voor 20 euro kan je ze ophalen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:40

Dat heb ik nu ook gezegd. €20,- vind ik prima. Ik hoef er ook absoluut niet de volle mep voor, hoor.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:55

Met bladen is het hoe dan ook lastig. Je moet er net een liefhebber voor vinden

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 00:16

Ja, zo zonde. Pure kastvulling. Hetzelfde geldt voor studieboeken, ik heb twee jaar geleden mijn HBO studie afgerond en afgelopen jaar mijn WO, maar ik krijg die dingen aan de straatstenen niet kwijt...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:59

Wat zitten er toch veel Engelse mensen op marktplaats net enkele dagen actief op Mp en zoveel interesse in mijn telefoon |o

Edit: staat er net een uur op en alleen al 5 reacties van mensen uit de ‘uk’, is dat een ding tegenwoordig???

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:04

Batlow schreef:
Wat zitten er toch veel Engelse mensen op marktplaats net enkele dagen actief op Mp en zoveel interesse in mijn telefoon |o

Edit: staat er net een uur op en alleen al 5 reacties van mensen uit de ‘uk’, is dat een ding tegenwoordig???

Valt me ook op inderdaad, geen idee hoe wat of waarom!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 23:47

Wat ironisch! Ik reageerde in het Nederlands op een Engelse. Ik zei dat hij Nederlands moet praten, praat hij ineens in perfect Nederlands terug. Ik kijk mijn ogen uit op marktplaats 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:22

Hier tegen al mijn principes in iets verkocht wat al was beloofd aan iemand. Iemand had woensdag al wat gereserveerd, maar contact liep heel moeizaam. Kreeg maar geen afspraak gemaakt. Ondertussen iemand die al een paar dagen elke dag stuurde dat hij het wou hebben.

Vandaag eindelijk reactie van de eerste koper. Ze kon er ten vroegste binnen een week achter komen -O- Dus haar helaas gemeld dat ik er niet mee verder ging. Het is een groot item dat flink in de weg staat. Had er ook maar weinig vertrouwen meer in dat ze achter kwam...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:25

Groot gelijk hoor. Ik houd nooit iets voor iemand vast. Helemaal als er niet eens een concrete afspraak staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:28

Via fb zitten er ook vervelende mensen trouwens... eerst akkoord gaan met n bod, dan niks laten horen voor 1,5 dag en dan opeens zeggen dat je eenzelfde bod maar dan exclusief verzenden gehad hebt...
Akkoord is akkoord zou ik denken..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:42

Groot gelijk hoor, ik reserveer nu ook niet meer. Nu ook al een week geleden iemand mijn gegevens gegeven na een akkoord, maar geen reactie gekregen en berichten worden niet meer gelezen.

Ik heb het inmiddels maar verkocht aan iemand die de vraagprijs bood. Straks blijf ik ermee zitten...

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:58

Ik krijg ineens geen meldingen meer als ik een bericht van iemand krijg.
Echt irritant!net alsof ik niet wil verkopen maar om nou elk uur op mn app te gaan kijken... >;)
Alle notificaties staan gewoon aan dus waar het hem ineens in zit geen idee.

Dat van dat bieden ken ik ook wel.
Net ook weer ,bod van 20€ Ja hoor prima wanneer wilt u het komen halen?kan u ook verzenden?ja hoor geen probleem verzendkosten zijn 6,95.
krijg ik een berekening dan maak ik €15 +€ 6,95 =€21,95 over,zucht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 22:06

Ik heb dat ook sinds een paar dagen dat ik geen enkel bericht meer door krijg, zo irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:22

Och bloedirritant dat ze eerst een bod doen maar niks melden over verzendkosten en dan achteraf pas bij akkoord voor verzenden gaan miepen dat hun bod inclusief is, of zelf de prijs gaan aanpassen omdat de verzendkosten hen te hoog uitvallen.
Daar word ik gelijk heel strikt in en dan verliezen ze alle marge voor onderhandelen hoor.

Bieden ze zelf al een bedrag incl. verzenden, dan wil ik wel bekijken waar we kunnen uitkomen. En bij hele nette contacten en kleine pakketjes accepteer ik soms ook dat ik de verzendkosten op mezelf neem, maar dat is niet zo vaak van toepassing helaas.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:07

Ja die verzendkosten, eeuwig gezeur.

Verzend het liefst met track en trace.

Ik zeg dan vaak wel dat ik het netto te weinig vind maar ik noem wel alternatieven kwa verzending bv dhl punt dat scheelt weer 2 euro netto.

Willen ze perse post NL prima maar dan ga ik niet akkoord met hun bod incl verzenden.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 17:49

-O- Ik word weer even moedeloos van de Mp mensjes...

Gisteravond zou er iets worden opgehaald, uur van te voren bericht dat het hem niet ging lukken, hij zou nog wel een bericht sturen wanneer hij kon...

Iemand die al 2x een afspraak heeft verzet om wat op te halen, of het toch volgende week kan...
oké maar dan wel een aanbetaling nu want zijn al meerdere geïnteresseerde geweest.. zou ze vanavond in orde maken dus nu hopelijk 3x scheepsrecht..

En iemand die eerst geen vervoer had, vanochtend bericht. Ze had vervoer, of vanavond rond 17uur uit kwam.
Ja hoor, geen probleem....
Nog steeds niemand gezien...

Echt hoor........ :7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 19:36

Ik had nu iemand waar ik een bikini van had gekocht en ze stuurt een bericht dat het niet door de brievenbus past. Dus ik vraag wat voor brievenbus ze dan heeft. :+
Ja het werd het een te dik pakje. Dus ik zeg dat ze hem gewoon plat moet leggen en in een grote envelop kan doen. Die had ze niet zei ze. Dus ik heb haar toen verteld dat ze een A4 papiertje moet pakken, daar de bikini op moet leggen, nog een A4 papiertje moet pakken, deze erop moet leggen en dan dichtmaken met plakband. :roll:
Oké dat was gelukt zei ze. Pfffff. :)*

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 19:48

T zal mij benieuwen hoe die binnenkomt Suzanne!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 19:51

Liezel1 schreef:
T zal mij benieuwen hoe die binnenkomt Suzanne!!!

Ja haha komt morgen binnen als het goed is.