Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 11:47

Alja, snap dat je van jezelf niks mag sturen... ik hou ook niet van dat soort kerels. Als je 'm zo nodig in een ander wilt steken rot je maar lekker op :+

Elmira, groot gelijk ... op naar een volgende date haha

Guess, ook tijdens een druk weekend is een berichtje sturen zo gedaan toch? Als je iemand echt ziet zitten maak je daar denk wel tijd voor..

Dnieze, als je je nu al aan dingen gaat 'irriteren' dan werkt het niet nee. Jammer, maar wel eerlijk naar hem toe ook! Ik zou ook beetje kriebels krijgen (op de verkeerde manier) van iemand die voor aantal weken vakantie z'n baan doodleuk opzegt.

Gianti

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:20

Dnieze, ieewl daar zou ik ook niet naast willen lopen _O-

Guess, wees niet verbaasd als het hem alleen om sex gaat :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:23

Nou Dnieze, groot gelijk. Ik hou ook van verzorgde mannen, doe zelf ook m'n best voor een date.

Ik heb over twee weken een 'date' met een ja... date van 4 jaar geleden. :)) Toen 3 keer gezien, maar ik kwam iemand anders tegen waar ik 2 jaar samen mee ben geweest en hij daarna ook.
Nu is hij weer single, dus keer een drankje doen is vast wel leuk.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:29

Ik zou dat ook niet leuk vinden als een date er met kapotte kleding bij loopt! Een beetje verzorgd er uitzien mag wel! al zeg ik altijd tegen een date dat hij zich niet fancy hoeft te kleden voor mij hoor!
Mijn eerste date was met kerst, hij kwam aan in zijn foute kersttrui, erg leuk haha!

Verder ga ik me ook niet iedere keer uitsloven om er op en top uit te zien voor mijn date hoor, ik trek gewoon aan wat ik normaal ook aan zou doen. Ik bedoel stel dat het wat wordt ga ik me ook niet iedere keer netjes aankleden en uitgebreid make-up op doen als ik er normaal ook niet zo bij loop.
Natuurlijk voor de eerste date trek ik wel wat leuks aan en doe ik even net iets netter mijn make-up, maar het is niet dat ik er ineens heel anders uit zie voor een date. (zie ik wel vaak in mijn omgeving, helemaal opgedoft op date, dat ik denk dat wordt een tegenvaller als je dat nu een keer niet doet haha)

Leuk Mlies! een drankje kan nooit kwaad toch? :):)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:33

wat leuk Mlies!!

Ik dof me altijd wel enorm op voor een date :P maar dat doe ik nu met veel regelmaat nog steeds voor mijn vriend, ik hou daar zelf wel van (ik heb er ook weer geen problemen mee om zonder make up over straat te lopen hoor :') ) :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:36

Dat iemand zijn kleding niet belangrijk vindt is imo nog iets heel anders dan er sjofel in gescheurde kleding bijlopen. Dit wekt echt geen goede indruk.
Ikzelf vind kleding (eigenlijk vooral mode) ook niet belangrijk, maar afhankelijk van de activiteit is er toch een minimum. Ik draag dan mss geen fancy kledeing en make-up, maar het moet toch duidelijk zijn, dat ik wel zorg draag voor mezelf. Ik ben ook al met "vuile" en "versleten" kleding op "date" geweest, want tja... Als hij last minute beslist om mee met de honden te gaan modderploeteren, dan ga ik echt geen nette kleren kiezen.

Leuk Mlies! Wie weet was het de vorige keer niet de juiste timing :p

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:37

:') Ik heb altijd gewoon een beetje eyeliner en mascara op! (vaak zelfs niet eens de eyeliner door tijd gebrek haha) Mocht mijn hoofd en vlekkerige bedoeling zijn dan wat foundation maar zo min mogelijk want hier wordt mijn huid alleen maar slechter van..

Mijn date zei laatst dat hij een voorstander is van minder make-up bij vrouwen _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:41

Britt_Sisi schreef:
:
Mijn date zei laatst dat hij een voorstander is van minder make-up bij vrouwen _O-

Ik hou echt van make up, maar sommige vrouwen zouden een verbod moeten krijgen ter zelf bescherming _O- (oranje foundation, streepjes wenkbrauwen etc)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:45

Ohhhh vreselijk... ik ken iemand inderdaad, en ik begrijp niet dat ze zelf niet ziet dat het niet mooi is.
Krijgt ze een heel boos streng gezicht van. Inderdaad streepjes wenkbrauw, streepje onder de ogen is echt 5 centimeter dik en dan oogschaduw onwijd dik en donker.. Brrrrr :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:46

petitparis schreef:

Hij kwam toen uit een lange relatie dus had daar geen zin in en ik had geen zin in los gerommel dus dat schoot niet op. Weet nog wel dat ik hem toen echt heullll knap vond, dus ben benieuwd of hij er nog zo goed uit ziet hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:48

Ik had voor de eerste date echt 0,0 moeite gedaan. Had er niet zo'n zin in (want daten = eng :') ) maar uiteindelijk last minute toch maar de knoop doorgehakt om wel te gaan. En daarbij had hij mij al 3x in college gezien en dan ben ik echt in zombie-modus. Dus zou ook beetje vreemd zijn geweest als ik dan compleet anders aan kwam zetten. Hij was dan weer zelfs naar de kapper geweest om z'n baard te temmen..

Daarna uiteraard wel wat meer moeite gedaan. Maar ondertussen heeft ie al de minder aantrekkelijke outfits ook al wel gezien. Ik ben nog steeds een arme student, dus groot deel van m'n outfits zijn niet zo super fancy. Plus ik loop gewoon het liefst in m'n skinny en ietwat te grote universiteitstrui. Heb niet zoveel met mode :+

Volgens mij doen wij vrouwen ook moeilijker dan mannen. Soms denk ik weleens: ow jez*s wat moet ie nu wel niet denken. En dan zegt hij doodleuk: kan wel wennen aan dit uitzicht. Dat ik echt denk: ben je blind ofzo _O-

Mlies, super leuk! Ben benieuwd!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:05

petitparis schreef:
Dat iemand zijn kleding niet belangrijk vindt is imo nog iets heel anders dan er sjofel in gescheurde kleding bijlopen. Dit wekt echt geen goede indruk.
Ikzelf vind kleding (eigenlijk vooral mode) ook niet belangrijk, maar afhankelijk van de activiteit is er toch een minimum. Ik draag dan mss geen fancy kledeing en make-up, maar het moet toch duidelijk zijn, dat ik wel zorg draag voor mezelf. Ik ben ook al met "vuile" en "versleten" kleding op "date" geweest, want tja... Als hij last minute beslist om mee met de honden te gaan modderploeteren, dan ga ik echt geen nette kleren kiezen.

Kleding hoef je zeker niet in de nieuwste van de nieuwste mode te lopen, zeker niet...
Maar een beetje verzorgd kleden en hele kleding aan te trekken vindt ik toch wel erg belangrijk...

Haha als je dalijk een relatie zou hebben ga je ook niet in je naaldhakken je honden uitlaten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:06

Misschien als je een chihuahua hebt wel :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:19

Mlies schreef:
Nou Dnieze, groot gelijk. Ik hou ook van verzorgde mannen, doe zelf ook m'n best voor een date.

Ik heb over twee weken een 'date' met een ja... date van 4 jaar geleden. :)) Toen 3 keer gezien, maar ik kwam iemand anders tegen waar ik 2 jaar samen mee ben geweest en hij daarna ook.

Spannend! Wel grappig dat je elkaar na al die tijd weer tegenkomt!

Balen van de mislukte dates hier.. Komen vast nog genoeg leuke voorbij :D

Opdoffen voor een date doe ik niet echt. Doe gewoon mijn make-up zoals ik het altijd heb haha.

Woensdagavond heb ik een afspraak O:) ben heel benieuwd. We moeten beide eerst werken en daarna komt hij bij mij.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:21

:+ Moet bekennen dat ik na een etentje al wel eens met naaldhakken op stal beland ben om paardlief nog te voeren en bleef steken in de roosters vd regenwaterafvoer :o
Gelukkig is dan meestal niemand meer op stal om mij uit te lachen :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:26

lifeofmarit schreef:
Mlies schreef:

Spannend! Wel grappig dat je elkaar na al die tijd weer tegenkomt!

Balen van de mislukte dates hier.. Komen vast nog genoeg leuke voorbij :D

Opdoffen voor een date doe ik niet echt. Doe gewoon mijn make-up zoals ik het altijd heb haha.

Woensdagavond heb ik een afspraak O:) ben heel benieuwd. We moeten beide eerst werken en daarna komt hij bij mij.

Leuk!! Eerste date?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:29

idinn schreef:

Die laat je niet uit.. die stop je in je handtas!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:33

idinn schreef:

nou ja zeg -O- *soms guilty* _O-

gelukkig heb ik het voor elkaar en laat mijn vriend mijn chihuahua dan vaak uit en wacht ik hem op naaldhakken op ~~}>

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:40

_O- Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Ik ga nog wekelijks bijna tegen de grond met 3 trekkende honden en vriendlief staat er meestal gewoon op te kijken. Heel uitzonderlijk pakt hij de jack als een handtas onder de arm, omdat ik ze niet op tijd aangelijnd kreeg. Maar 1 vd grotere laten vasthouden... dat lukt me niet. Nu ja, die luisteren toch niet naar hem :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:39

Ik zou dit weekend weer eens een date hebben, had er echt weer zin in, maar toen kreeg hij een aanvaring met een auto en moest ie afzeggen.. Maar doordat je dan inmiddels vrij lang aan het appen bent, komen er dingetjes boven die me niet zo aanstaan.. Merk dat ik er nu al geen zin meer in heb.. Hij blijkt echt een enorm moederskindje te zijn, echt heel erg on-sexy, bij een man van midden 30, vind ik dat.. Ook is ie heel erg onzeker en dat laat ie erg vaak merken, ook iets wat ik niet heel charmant vind bij een man. Ik denk dat ik dus maar afhaak (alweer :+ )

Moraal van het verhaal, niet te lang appen, maar snel afspreken :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:41

Moederskindje, oh nee. Niets zo onaantrekkelijk.

Wel jammer!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:43

Moederskindjes; jakkie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:46

Hij doet boodschappen met zijn moeder (voor de zegeltjes), ze koken samen voorraadjes voor de diepvries en hij noemt haar steeds mama als ie het over haar heeft :+ :')

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:47

:') lord.....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:48

Mijn ex (toen ook 30+) liet zijn moeder nog onderbroeken voor hem kopen. Vond 'ie fijn. Hij wilde ook naast haar gaan wonen, hij had beter bij haar kunnen blijven wonen.