Voor opposites attrackts is geen enkel wetenschappelijk draagvlak, voor soort zoekt soort wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaxxiee schreef:Ik ben heel anders als mijn vriend, maar dat houdt het wel spannend denk ik haha. Ik ben heel impulsief, heb iedere dag een drukke dag en als ik dan een keer niks te doen heb verzin ik iets nieuws. En hij probeert juist zo min mogelijk zijn dag vol te plannen, en spontaan een avondje uit? Ohnee daar moet ie zich een week op voorbereiden haha. Maar zo remt hij mij af en ik prikkel hem om eens wat anders te doen. Dus voor ons werkt het, maar kan me ook voorstellen dat het fijn is om een soortgelijk persoon als partner te hebben, want je hebt minder strijd denk ik.
savannah030x schreef:deksel schreef:Aliexpress!
Had ik nog helemaal niet aan gedacht thanks!
Alleen ik bestel daar nooit, want hoe zit t met dollars? Ik krijg alleen de prijzen in dollars.
Kuggur schreef:Steeph schreef:Is er een woord voor wanneer je qua spraak te impulsief bent?
Dus zegmaar dat je af en toe beter even niks kan zeggen (maar dat netjes verwoord)
Verbale incontinentie.
Shanna schreef:Spreekwoord; het hart op de tong dragen (=direct zeggen wat iemand denkt, ongeacht of dat slim is of niet)