Exact wat ik dacht toen ik het de eerste keer zag Ik begrijp de spraakverwarring haha ik vond het terug op google met de term neopreen, dacht toch dat het ook zo op het etiketje stond. De stof is best dik, zou me niet verbazen als je je daarin een ongeluk zweet bij mooi weer. Als dat dan ook nog eens werkt als spons dan verwacht ik enige geurhinder
Hoi, Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, ik lees gewoonlijk alleen mee. Nu heb ik echter door een beetje mijn fout, een beetje de fout van PostNL mijn pakketje van 55,- euro van Modemusthaves niet binnen gekregen Als compensatie hebben zij mij een giftvoucher van 15,- gegeven, ik bestel er alleen zelf eigenlijk nooit en het item dat ik wilde is inmiddels uitverkocht. Het is een half jaar geldig en te besteden bij ieder bedrag. Is hier misschien iemand die daar interesse in zou hebben? Ze hebben nu ook sale en wel veel voor rond de 15,- te koop: http://www.modemusthaves.com/sale.html
xSannee
Geplaatst: 24-02-15 17:24
Hele leuke outfit CCCCC En leuke aankoopjes doubtless!
Dit was mijn outfit voor vandaag
En deze vans zijn vandaag binnen gekomen (na mijn H&M bestelling mag ik echt niets meer kopen)
Ik ben vandaag ook wezen shoppen in Utrecht, maar ik vond het een drama Ik moest persé een nieuwe broek hebben, want ik heb er nog maar eentje. Maar ik ben zo'n ellendeling om een goed passende broek te vinden. Uiteindelijk heb ik bij de Zara een simpele, donkere jeans gekocht. Wilde ook zo graag zo'n distressed jeans, maar kon nergens eentje vinden die goed zat. En doordat ik persé een nieuwe broek moest hebben, heb ik dus nergens anders naar gekeken. Ach, gelukkig wel uitgebreid geluncht met manlief, dat scheelt dan weer
Ik ben vandaag ook Utrecht even in geweest, twee basic zwarte shirtjes, een gestreept shirtje en een grijs rokje gehaald Zal morgen wel even een outfitfotootje maken!
Argh.. Door jullie wil ik ook weer Nike's. Twijfel tussen de all white Roshe's of Thea's. Denk dat het de Roshe worden.. Aangezien ik ze vast niet altijd draag en sneakers over een tijdje vast weer uit zijn (of zou dat meevallen? ) is dat qua bedrag iets leuker om uit te geven
Maril hoe kan je in hemelsnaam maar één broek hebben joh Ik heb er laatst een stuk of 4 aan m'n huisgenoot gegeven, heb er zoveel waarbij ik gewoon niet aan dragen toe kom
Leuke outfit foto en die vans zijn natuurlijk super! (:
Ik heb er ook maar 3: - zwart - spijker - groene (die ik gister heb gekocht) Ik kan gewoon geen broeken vinden omdat ik scoliose heb en mijn overgang bips-rug heel onhandig is