Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yipee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:53

Succes! Het is altijd heel naar als het anders loopt dan je had gehoopt. Zel eigenlijk altijf wel goede ervaringen. Ben eenmaal opgelicht door een verkoper helaas, maar daar wel van geleerd.

Hopelijk kom je eruit met de koper!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:57

Naja ik vind dat ze een beetje "dommig" is geweest, maar mijn info over het product klopt en ik neem het niet terug. Daar komt het in het kort op neer..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:40

Hallo dames,
Heeft een vam jullie toevallig een auto theorie oefen cdrom voor mij? Mag een ouwe zijn van bv vkbest
Liefst voor een heel klein prijsje O:)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:17

Ik heb alleen boeken...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:57

Ik had hier een tijdje terug iets gepost over schoenen die ik verkocht had waarop ik vervolgens 2 vrij pittige mailtjes kreeg dat het een onpaar zou zijn. Ik wist van niks en heb om foto's van beide schoenen gevraagd, want als t echt zo was had ik het uiteraard willen oplossen. Sinds dien (inmiddels 2 weken geleden) niks meer gehoord. Begin toch het vermoeden te krijgen dat ze hoopten dat ik zo t geld terug zou storten ofzo :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:00

Of ze hadden zelf twee verschillende voeten :') Wel raar dat je er niks meer van hebt gehoord. Zeker als ze gelijk over geld terug beginnen te zeuren.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:23

Kom hier zo even binnenvallen !
Maar jemig, wat zijn mensen goed in het nakomen van afspraken... Not !
Al 2 keer iets verkocht via Marktplaats afspraak gemaakt via de mail, prijs afgesproken, adres doorgegeven etc. etc. etc. Nou zit je met smart erop te wachten dat ze komen, of je zorg er voor dat je thuis bent. Niks niet iemand die het spul opkomt halen, doe dan even een mailtje van ik ben verhinderd of wat dan ook !

Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar dit is gewoon niet grappig !

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:49

Colaaa schreef:
Al 2 keer iets verkocht via Marktplaats afspraak gemaakt via de mail, prijs afgesproken, adres doorgegeven etc. etc. etc. Nou zit je met smart erop te wachten dat ze komen, of je zorg er voor dat je thuis bent. Niks niet iemand die het spul opkomt halen, doe dan even een mailtje van ik ben verhinderd of wat dan ook !

Hebben wij ook. Telefoons, paardenspullen, sieraden noem maar op XD vervelend is dat he?

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:18

xniieeenke schreef:
Colaaa schreef:

Hebben wij ook. Telefoons, paardenspullen, sieraden noem maar op XD vervelend is dat he?

Vreselijk en dan doe je een mail voor een evt. Nieuwe afspraak en dan lijken ze gewoon van de aardbodem verdwenen...

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:18

Wert iemand of je bij DHL ook een berichtje krijgt als het pakketje op et DHL punt is aangekomen? Mijn pakketje is namelijk sindsdien verstuurd omen ik heb nog geen bericht gehad.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 01:39

Colaaa schreef:
Vreselijk en dan doe je een mail voor een evt. Nieuwe afspraak en dan lijken ze gewoon van de aardbodem verdwenen...

Die krijgen van mij geen kans meer.
Of je komt opdagen, of je zegt netjes af en maakt zsm een nieuwe afspraak.
Maar niet opdagen = een mailtje sturen dat ik er vanuit ga dat je geen belangstelling meer hebt en dat het voor de volgende belangstellende is.
Blijf niet bezig zeg. :o

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 05:09

heb veel met marktplaats gedaan.
Ik kocht mooie , nette burberry en scapa kleding voor mijn zusje ( schelen 18 jaar) ..
En verkocht ze weer voor dezelfde prijs, soms ietsje minder maar niet super veel +:)+
Dekjes gekocht van scapa, Eurostar enzo...

Van de week nog een splinter nieuwe aquarium verkocht , we hadden hem nog maar een week.. Maar m'n vriend had zich vergist ( wat ik al wist van te voren haha) helaas alleen wel 200 euro verlies ..Maarja.. Dat is eenmaal zo..kan het niet terug draaien...

Heb wel een keer een deken gekocht, nieuw , burberry ruit, waarvan degene zei dat het maat: 185 was... Terwijl wanneer ik hem kreeg bleek het een 165 te zijn.. {:)-:(
Verkoper natuurlijk mee geconfronteerd en ze zei, nou dan verkoop je hem toch zelf door?
Erg raar...
Heb hem bewaard en niks meer mee gedaan maar m'n stiefzusje heeft nu een lease pony en haar vriendin heeft nog een kleine pony, heb hem aan haar gegeven voor niks.

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 10:55

romyloverrr schreef:
Wert iemand of je bij DHL ook een berichtje krijgt als het pakketje op et DHL punt is aangekomen? Mijn pakketje is namelijk sindsdien verstuurd omen ik heb nog geen bericht gehad.

Normaal wel, maar ik heb ook weleens gehad dat ik geen bericht kreeg dat ik het kon ophalen, terwijl het pakket al wel op het service-point lag.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:55

Oke dankjewel!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 12:48

Shilady; ik zal je even pb'en, als dochter van rij instructeurs kan ik daar gemakkelijk aankomen namelijk.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:33

Hier weer wat goede zaken gedaan (hoop ik) haha
Had mijn winterkleding voor op stal van zolder gehaald, Ook daar zwem in inmiddels in.
Een jas en een vest op MP gezet. Kreeg reactie op het vest + op kleding die er al langer op staat. Mooi prijsje van gemaakt, snelle onderhandeling en afhandeling. Dat pakketje is nu onderweg

Leuk hoofdstel gespot op MP. Heb wel betaald, Helaas een dag later op de post dan verwacht en gehoopt dus krijg ik 4 dagen later pas binnen. (hoop dat ie er dinsdag is, want ze zou hem vandaag posten ipv gisteren.)
Was wel wat vaag over hoe de maat uitvalt. En ik vroeg of er al gaatjes bij gemaakt zijn, dan krijg je terug; Ik heb er geen gaatjes in gemaakt... eh oke iemand anders wel dan? haha Dus ben benieuwd hoe ik hem binnen krijg en wanneer!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:54

Ik had een rambo hoofdstel gekocht maar merk weinig verschil dus ben benieuwd als ik hem voor hetzelfde bedrag weer kwijt raak..
Of moet me misschien ff verdiepen in de precieze werking ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:57

Ik merk ook weinig verschil hoor. Dus heb hem maar gewoon gehouden omdat je mooi staat, en nog steeds belangrijke zenuwen enz vrij houd :)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 15:00

Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 15:20

_Nadia_ schreef:
Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?

Nou, die had ik mooi de deur in het gezicht gegooid. En de buggy aan iemand gegeven die er wel dankbaar voor is.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 15:25

_Nadia_ schreef:

Wat erg...
Zo heb ik eens een dure fietskar gewonnen op Facebook, vond ik leuk zodat ik lekker met mijn honden op pad kon in de buurt. Maar er stond een verhaal tussen, zo schrijnend, van een vrouw die de kar echt heel goed kon gebruiken omdat ze geen auto had, moeite met vervoer voor haar kinderen, weinig geld etc.
Dus ik geef mijn prijs door aan haar... Geen bedankje helemaal niks. Alleen een "oké". Toen dacht ik ook, wauw, ondankbaar zeg.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:03

Koekeroekus schreef:
_Nadia_ schreef:

Nou, die had ik mooi de deur in het gezicht gegooid. En de buggy aan iemand gegeven die er wel dankbaar voor is.

Ik heb dr inderdaad ook weg gestuurd, zout op zeg!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:06

xSCWx schreef:
_Nadia_ schreef:

Wat erg...
Zo heb ik eens een dure fietskar gewonnen op Facebook, vond ik leuk zodat ik lekker met mijn honden op pad kon in de buurt. Maar er stond een verhaal tussen, zo schrijnend, van een vrouw die de kar echt heel goed kon gebruiken omdat ze geen auto had, moeite met vervoer voor haar kinderen, weinig geld etc.
Dus ik geef mijn prijs door aan haar... Geen bedankje helemaal niks. Alleen een "oké". Toen dacht ik ook, wauw, ondankbaar zeg.

Ongelooflijk!!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:13

xSCWx schreef:
_Nadia_ schreef:

Wat erg...

En grote kans dat het gewoon een sielugh verhaaltje was om op jouw gevoel in te werken en dat ze hem direct via MP heeft doorverkocht..

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:31

Zo heb ik aan een stichting voor anre honden eens in Spanje gedoneert .
Had splinternieuwe grote hondemanden op MP. Prijs was al erg zacht... ja en dan komt er zo een zielig verhaal...
Heb ze dus aan de "stichting" weggegeven... en nog geen 2 uur later stonden ze weer op mp,voor bijna de nieuwprijs.
Als ik nu wat honden of kattenspullen opruim gaan ze hier naar het asiel.
Verschrikkelijk, zulke mensen die het voor de echte stichtingen en hulporganisaties dus verzieken