Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colaaa schreef:Kom hier zo even binnenvallen !
Maar jemig, wat zijn mensen goed in het nakomen van afspraken... Not !
Al 2 keer iets verkocht via Marktplaats afspraak gemaakt via de mail, prijs afgesproken, adres doorgegeven etc. etc. etc. Nou zit je met smart erop te wachten dat ze komen, of je zorg er voor dat je thuis bent. Niks niet iemand die het spul opkomt halen, doe dan even een mailtje van ik ben verhinderd of wat dan ook !
Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar dit is gewoon niet grappig !
xniieeenke schreef:Colaaa schreef:Kom hier zo even binnenvallen !
Maar jemig, wat zijn mensen goed in het nakomen van afspraken... Not !
Al 2 keer iets verkocht via Marktplaats afspraak gemaakt via de mail, prijs afgesproken, adres doorgegeven etc. etc. etc. Nou zit je met smart erop te wachten dat ze komen, of je zorg er voor dat je thuis bent. Niks niet iemand die het spul opkomt halen, doe dan even een mailtje van ik ben verhinderd of wat dan ook !
Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar dit is gewoon niet grappig !
Hebben wij ook. Telefoons, paardenspullen, sieraden noem maar op XD vervelend is dat he?
Colaaa schreef:Vreselijk en dan doe je een mail voor een evt. Nieuwe afspraak en dan lijken ze gewoon van de aardbodem verdwenen...
romyloverrr schreef:Wert iemand of je bij DHL ook een berichtje krijgt als het pakketje op et DHL punt is aangekomen? Mijn pakketje is namelijk sindsdien verstuurd omen ik heb nog geen bericht gehad.
_Nadia_ schreef:Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?
_Nadia_ schreef:Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?
Koekeroekus schreef:_Nadia_ schreef:Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?
Nou, die had ik mooi de deur in het gezicht gegooid. En de buggy aan iemand gegeven die er wel dankbaar voor is.
xSCWx schreef:_Nadia_ schreef:Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?
Wat erg...
Zo heb ik eens een dure fietskar gewonnen op Facebook, vond ik leuk zodat ik lekker met mijn honden op pad kon in de buurt. Maar er stond een verhaal tussen, zo schrijnend, van een vrouw die de kar echt heel goed kon gebruiken omdat ze geen auto had, moeite met vervoer voor haar kinderen, weinig geld etc.
Dus ik geef mijn prijs door aan haar... Geen bedankje helemaal niks. Alleen een "oké". Toen dacht ik ook, wauw, ondankbaar zeg.
xSCWx schreef:_Nadia_ schreef:Ik gaf gratis een buggy weg op facebook en die vrouw komt m halen, begint ze te zeiken dat er geen regenhoes of voetenzak bij zit. Ik stond echt met mn mond vol tanden, hoe durf je?
Wat erg...
Zo heb ik eens een dure fietskar gewonnen op Facebook, vond ik leuk zodat ik lekker met mijn honden op pad kon in de buurt. Maar er stond een verhaal tussen, zo schrijnend, van een vrouw die de kar echt heel goed kon gebruiken omdat ze geen auto had, moeite met vervoer voor haar kinderen, weinig geld etc.
Dus ik geef mijn prijs door aan haar... Geen bedankje helemaal niks. Alleen een "oké". Toen dacht ik ook, wauw, ondankbaar zeg.