Polly schreef:Waar ik rijles gaf was je 20min onderweg naar het examen gebied, als je dan een uur les hebt heb je precies 20min om in je examengebied te oefenen.
Leerlingen wilden liever thuis opgehaald worden dan naar het examengebied komen..
Oh, ik moet altijd naar een vast punt toe komen van waaruit alle leerlingen rijden.
.
je gaat qua tempo dan allicht wel langzamer, maar de snelheid van het kijken kun je steeds ophogen. Probeer voordat je afslaat met de fiets zo snel mogelijk je hoofd over je schouder en terug te draaien en zsm te beslissen of je door kunt of niet.
. Het erge is nog dat de examinator achteraf heeft ingevoerd het examen vroegtijdig afgebroken te hebben??? Echt ik stond versteld! Ik heb geen enkele gevaarlijke situatie veroorzaakt, netjes gekeken, knipperlichten noem maar op en heb het volle examen gereden. Ik dacht zelfs dat ik mijn rijbewijs in the pocket had! Met de beste man was geen discussie mogelijk, hij deed zo raar en boos. Ik huil al een week, kan niet zo goed tegen onrecht zegmaar
.