Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 18:47

_Mara_ schreef:
Echt een hele drukke week gehad en geen tijd om te bloggen. Vandaag toch tijd gevonden en dan eindelijk mijn blog geschreven over het boek BioBudget. Een echte aanrader als je tips en trics te weten wil komen over hoe goedkoop EN gezond te eten. http://levenomteeten.nl/2015/06/01/leestip-biobudget/

Een moestuintje beginnen :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 11:49

Een hele tijd geleden intussen dat ik hier iets heb gepost, maar ik heb besloten om mijn blog weer op te gaan pakken!

Terug van weggeweest!

Ik wil nu geen vaste dagen meer gaan aanhouden. (ik weet dat dit normaal wel het aantal volgers wel ten goede komt) Maar ik ben het daardoor heel snel als een verplichting gaan zien. En op die manier was het al snel niet meer zo leuk om te doen en dus niet meer goed vol te houden.

Ik ga straks ook gelijk weer hier de laatste paar pagina's bijlezen! Kijken wat voor iets leuks jullie de aflopen tijd nog allemaal gedaan hebben!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:01

Welkom terug Yvette! Je moet vooral bloggen omdat je het leuk vind, als voor jou de vaste dagen niet werken dan moet je het ook niet doen, dat komt je artikelen dan weer niet ten goede. Plezier is heel erg belangrijk. Als je dat kwijt bent dan is de kans groot dat je er een keer mee zult gaan stoppen.

Ik heb vandaag een persbericht van Catrice over de Travel De Luxe collectie.

LisavanLisa

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 14:20

hooi,

ik wil beginnen met bloggen omdat het toch heel erg kriebelt..
mijn eerste berichtje: https://goodluckcharmblog.wordpress.com
hebben jullie tips en tricks?

is het raar als je gewoon een berichtje plaats als je daar zin aan hebt en niet perse vast 2x in de week?

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:25

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:40

Eva, je reepjes waren trouwens heel erg lekker!! Die hebben het hier in huis ook niet lang overleeft. :o

Je stukje over haaien ga ik niet lezen, sorry. Als er iets is waar ik panisch voor ben dan zijn het wel haaien. Ik ga liever innig knuffelen met een Shelob/Aragog achtige spin dan dat ik naar een haai kijk. :')

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 19:18

Ik loop al heel lang met het idee om een blog te beginnen. Heb ook al veel stukjes geschreven, maar vandaag toch maar een facebook-pagina gemaakt en 1 stukje ge-upload.
Jullie mogen liken !!
https://www.facebook.com/blablablogcuijk

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:03

_lisaah schreef:
hooi,

ik wil beginnen met bloggen omdat het toch heel erg kriebelt..
mijn eerste berichtje: https://goodluckcharmblog.wordpress.com
hebben jullie tips en tricks?

is het raar als je gewoon een berichtje plaats als je daar zin aan hebt en niet perse vast 2x in de week?

Nee hoor, ik heb absoluut geen vaste dagen. Soms blog ik 3x per week, andere keren post ik 2 of 3 weken lang niets. Ik werk ook fulltime en soms heb ik gewoon geen inspiratie, zin of tijd om te schrijven. Maar ik heb wel gewoon genoeg bezoekers :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:11

Gaaf miszeva! Jammer dat jullie boot zo druk was!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:17

Ik begon eerst ook met berichtjes wanneer ik zin had, maar ik vond dat niet fijn werken voor mezelf. Ik wist soms niet eens waneer er ook alweer een post online kwam op mijn eigen blog :+ Dus voor mijn eigen planning heb ik nu vaste dagen gemaakt. Vind ik ook fijner voor mijn bezoekers :D

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:35

Yv_ schreef:
Gaaf miszeva! Jammer dat jullie boot zo druk was!

Ja dat was echt jammer!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:37

Tazzey schreef:
Eva, je reepjes waren trouwens heel erg lekker!! Die hebben het hier in huis ook niet lang overleeft. :o

Je stukje over haaien ga ik niet lezen, sorry. Als er iets is waar ik panisch voor ben dan zijn het wel haaien. Ik ga liever innig knuffelen met een Shelob/Aragog achtige spin dan dat ik naar een haai kijk. :')

haha jammer! blij dat je hebt genoten van de chocolade :)

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:29

Ik heb ook beslist om geen vaste dagen te bloggen. Wegens tijdsoverschot dagelijks begonnen, maar nu doe ik het wanneer het mij uitkomt, en ik heb genoeg lezers.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:33

Ik heb vandaag een paarse op de blog, China Glaze Plur-ple.

Ik merk dat mijn bezoekers wel omhoog zijn gegaan sinds ik dagelijks een artikel post. Ik had daarvoor genoeg bezoekers alleen het is fors meer geworden. Je moet echter alleen op vaste dagen posten als je het ook echt kunt volhouden en het moet geen verplichting worden want dan is de lol er snel vanaf.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:15

Ik wil eerdaags een leuke reis TAG invullen. Zijn er hier nog bloggers aan wie ik het stokje door kan geven? :) Het gaat om de TAG '15 reisdilemma's' {:}

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:17

miszeva schreef:
Ik wil eerdaags een leuke reis TAG invullen. Zijn er hier nog bloggers aan wie ik het stokje door kan geven? :) Het gaat om de TAG '15 reisdilemma's' {:}

Ik heb iemand gevonden :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:30

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:42

@Miszeva Dat zwemmen met haaien klonk wel als een hele bijzondere ervaring! Zou het ook een keer doen als ik er de kans voor kreeg.

Ik schreef vandaag een blog over trouwen, want ik mag dan toch echt een bruiloft gaan plannen. =D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:25

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:51

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:59

Rianca, gefeliciteerd!!! *\o/*

Ik heb een erg persoonlijke blog, die ik stiekem best eng vond om te schrijven: Screams from the haters – De impact van haatcomments

Ik heb de laatste maanden veel kritiek moeten incasseren en het is zo verleidelijk om stoer te doen en te zeggen dat haatcomments en kritiek absoluut geen impact op me hebben gehad. Maar ik heb besloten dat ik maar eens eerlijk moet zijn, in de hoop dat mensen in het vervolg 2x nadenken voor ze een comment plaatsen.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:02

oh die caption nagelak... i wanna tryyy :)

RianC wauw erg gaaf om die jouw wedding plans te volgen :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:51

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:34

Gefeliciteerd Rianca!!
Yasmine dat is heftig die comments! Er zullen altijd mensen zijn die niets uit de weg gaan om je te treiteren. Ik heb zelf ook een drietal van die onverlaten die er bijna een dagtaak van maken en met een loep op foto's zitten om te kunnen zeiken. :')

Ik heb zelf vandaag een persbericht van OPI op mijn blog, dit keer over de Nederlandse Coca-Cola collectie.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:59

Yasmine
Goed dat je dat durft, zo'n stuk over haters. Ik had trouwens nooit verwacht zoveel hatereacties te lezen op dat stuk in De Morgen, degoutant gewoon.