Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:25

Er staat een volledige set op met een deken, een dekje, een halster en touw en bandages voor €150,-. Alleen het dekje is dus zeker geen €90,-. Misschien €50?

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:50

Deze vraag geldt ook voor mij..

Niene87 schreef:
aangifte gedaan en krijg deze melding net van marktplaats, iemand eerder aangfite gedaan? en wat was toen de vervolgprocedure?

Citaat:
Via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie hebben wij uw melding in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank.

Hierbij berichten wij u dat wij meerdere meldingen hebben ontvangen ten aanzien van de gebruiker waarop uw melding betrekking heeft. Als gevolg hiervan hebben wij het account van deze persoon geblokkeerd. Tevens zijn de advertenties van de site verwijderd. We kunnen echter geen volledige zekerheid bieden dat deze persoon onze maatregelen niet zal omzeilen.

De gegevens die Marktplaats van de politie ontvangt worden opgeslagen in onze Transactiegeschillen Database, zodat Marktplaats op efficiënte wijze inzicht kan krijgen of meerdere meldingen van verschillende gebruikers ten aanzien van dezelfde gebruiker zijn gedaan. Bovendien stuurt de Politie automatisch een waarschuwingsbericht naar degene over wie u melding doet.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:33

Staat op mp een eurostar stripe in pad te koop €15,- Ik mag hem hebben voor €10 maar ik heb al iets anders gevonden, misschien een leuk kansje voor iemand anders? Lussen zijn er wel afgeknipt zie ik :Y)

Heb al te veel gekocht op mp... laatst peesjes etc.. dekjes.... begin broke te worden namelijk :')
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 25-11-13 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:33

Jadeleigh263 schreef:
Staat op mp een eurostar stripe in pad te koop €15,- Ik mag hem hebben voor €10 maar ik heb al iets anders gevonden, misschien een leuk kansje voor iemand anders? Lussen zijn er wel afgeknipt zie ik :Y)

kan je de link van pb sturen

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:35

Als het goed is, komt er vanavond iemand iets ophalen. Ben benieuwd of ze komen na alle verhalen hier :Y)

Voor de rest doet mijn spul het vrij goed op MP.
Ben ik blij mee!

bugpluisje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:43

Zo fijn mijn 2 kranen weg voor de prijs die ik wilde. De aanhouder wint :D . Gister beide geld overgemaakt en vandaag binnen, ga ze morgen weg brengen. Een van de twee wilde mijn adres, geen probleem en begrijpelijk bij deze bedragen.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:48

bugpluisje schreef:
Zo fijn mijn 2 kranen weg voor de prijs die ik wilde. De aanhouder wint :D . Gister beide geld overgemaakt en vandaag binnen, ga ze morgen weg brengen. Een van de twee wilde mijn adres, geen probleem en begrijpelijk bij deze bedragen.

das fijn! :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:56

Hier loonde het om toch even achter een bieder aan te mailen waar ik eerder mee mailde maar niets meer op terug hoorde.
Bleek dat ze de mail dus niet ontvangen te hebben, en ik de mail niet die zij eerder weer stuurde....

Maar goed nu wel gelukt! Ze had direct het geld overgeschreven, was snel binnen dus gelijk op de post gedaan.

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:18

Jadeleigh263 schreef:
Is die bicolor navy/burgundy op mp en boktmarkt echt die 120 euro waard :=
Zag laatst nog eentje gloednieuw te koop met bieden vanaf 60 :evaw:

Wow, de koers van de shabrakken ligt hoog!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:20

Heb momenteel niks te klagen over mp,
Ben nu al een beetje aan het rond kijken voor een eigen paard, kleur etc.
over een half jaartje is het eindelijk zo ver mits ik mijn diploma heb gehaald.

Jammer dat er bij sommige ad's zo weinig informatie staat. Soms niet eens leeftijd, stokmaat enz. :x

Iemand ervaringen met paarden kopen op mp? :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:21

Wij hebben ons paard via MP gekocht, een beter paard kan ik me niet wensen :D
Hij is wel klinisch gekeurd overigens.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:27

Mijn paard komt van Marktplaats :D Wat wil je weten?

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:30

Mijn paard ook via marktplaats gekocht.
Zou ik hem willen verkopen, zou ik dat ook als eerst via marktplaats doen denk ik.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:34

Mijn paard komt van marktplaats! Niets te klagen (niets wat door marktplaats veroorzaakt is :P)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:38

mooizo, ik ga hem denk ik ook van marktplaats halen als ik iets leuks vind. Ben is een keer bij een fokker geweest die Friezen fokt en heel eerlijk gezegd was ik er niet ondersteboven van.

En dat vind ik ook wel weer fijn aan marktplaats, de eigenaren als het niet om handelaren en fokkers gaat, kunnen heel veel vertellen over het paard, karakter etc. :j

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:46

Zo zat ik te denken om misschien een bijrijder te nemen.
Al een beetje via bokt gekeken maar qua gezocht advertenties vrij weinig in de buurt.
Ben dan toch een beetje huiverig om zoiets op marktplaats aan te bieden, je hoort af en toe zulke rare verhalen :o

Stom natuurlijk want je hebt genoeg normale mensen ertussen zitten.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:49

Probeer niet om offtopic te gaan, dames :D

Ik heb al trouwens 3 maal voor gehad dat ik wat verkocht heb en ik vraag om te laten weten wanneer ze het pakketje ontvangen hebben en wat ze ervan vonden, maar niemand die ooit nog wat van zich liet horen :+ Geen nieuws is goed nieuws zeker!

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:50

Mijn kleding is vandaag netjes opgehaald voor mijn vraagprijs. :D Weer mooi 90 euro verdiend, altijd leuk!

Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze zou komen, was heel vaag contact en rare korte mailtjes. Bleek een hele nette leuke meid te zijn. :)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:50

Valentijn schreef:
Al een beetje via bokt gekeken maar qua gezocht advertenties vrij weinig in de buurt.
Ben dan toch een beetje huiverig om zoiets op marktplaats aan te bieden, je hoort af en toe zulke rare verhalen :o

ook op marktplaats zie je altijd van die hele jonge meisjes die zicht zelf 'aanbieden' etc.
Bij die jonge meisjes gebeuren heel veel gekke dingen, de meeste nemen totaal geen verantwoording voor de dingen die ze doen. Als je denkt dat je vertrouwd en ze alleen laat gaan ze meestal gekke dingen doen (was bij mij het geval, mijn pony laten stijgeren, te hard laten werken) Er zijn natuurlijk ook meisjes die wel verantwoording nemen en die je wel kunt vertrouwen maar als ik weer begin aan een paard minimale leeftijd wordt toch 16 en het liefst 18 :j

Heb het zelf ook gedaan, maar zonder foto's en te veel informatie. Als iemand echt interesse had konden ze me bellen of mailen.

Dit gaat trouwens nog steeds om rare mensen (meisjes) op mp. hahaha ook met verkoop van paarden kom je rare mensen tegen vandaar dat ik vroeg of er mensen zijn met goede ervaringen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:00

Ik heb even advies nodig. Ik wil een paar winterdekens, tweedehands, en zie ook een paar mooie op de markt. Toevallig wel van mensen die nooit iets op bokt geplaatst hebben en dus alleen de advertenties hebben. Dan krijg ik meteen al argwaan, of is dat onzin? :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:12

ElineS schreef:
Ik heb even advies nodig. Ik wil een paar winterdekens, tweedehands, en zie ook een paar mooie op de markt. Toevallig wel van mensen die nooit iets op bokt geplaatst hebben en dus alleen de advertenties hebben. Dan krijg ik meteen al argwaan, of is dat onzin? :P

Nee hoor, mijn moeder heeft ook bokt alleen om te adverteren..
Ze voelt zich te oud om zich in de gesprekken te voegen hahaha :')

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:33

Sommige mensen willen gewoon niet lezen wat je zegt, ook al komt de mail aan.

Kreeg een heel laag bod op de taptoe boekjes. De hele serie heeft mij niets gekost maar heb wel bewust bij total getankt om hem compleet te krijgen. Hoef er dus (vind ik zelf) geen hoofdprijs voor.

Bieder mailt op zondag middag (5 uur nadat bod was geplaatst) of ik even kan antwoorden zodat deze weet waar deze aantoe is. Ik zeg bewust deze en geen hij of zij. Mail bestond uit tekst zonder aanhef en afsluiting >;) . Daar kan ik al heel slecht tegen. Persoon wilde weten wat ik anders wilde als het bod niet goed was. Heb terug gemaild wat ik voor een boekje vroeg maar aangegeven er een totaal van ruim 5 euro minder van te willen maken omdat persoon hele serie wilde.

Kreeg een half uur later een mail dat persoon tot max 10 euro wilde geven en werd bedankt voor de reactie. Wederom zonder aanhef en afsluiting. Heb het dus gelaten voor wat het was. Kijk ik net, heeft bieder 10 euro geboden.

Ben ik dan echt zo onduidelijk geweest of kan bieder beter even naar hans anders voor een bril :?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:45

Jadeleigh263 schreef:
Valentijn schreef:

ook op marktplaats zie je altijd van die hele jonge meisjes die zicht zelf 'aanbieden' etc.
Bij die jonge meisjes gebeuren heel veel gekke dingen, de meeste nemen totaal geen verantwoording voor de dingen die ze doen. Als je denkt dat je vertrouwd en ze alleen laat gaan ze meestal gekke dingen doen (was bij mij het geval, mijn pony laten stijgeren, te hard laten werken) Er zijn natuurlijk ook meisjes die wel verantwoording nemen en die je wel kunt vertrouwen maar als ik weer begin aan een paard minimale leeftijd wordt toch 16 en het liefst 18 :j

Heb het zelf ook gedaan, maar zonder foto's en te veel informatie. Als iemand echt interesse had konden ze me bellen of mailen.

Dit gaat trouwens nog steeds om rare mensen (meisjes) op mp. hahaha ook met verkoop van paarden kom je rare mensen tegen vandaar dat ik vroeg of er mensen zijn met goede ervaringen

Nou ik zoek anders een jong meisje.
Niet te vinden ..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:46

Ik ben bijna alle bh's kwijt *\o/* heb er nog maar 2!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:46

Oh, bij mij in de buurt (haarlem) heel veel jonge meisjes hahahahah

paard houden hier is heel duur stalling is rond de 400 euro en voor een goede stal betaal je als snel richting de 500. Met mazzel vind je een stal van rond de 200 a 300. De prijzen schommelen wel heel erg maar alsnog is het hier heel duur.

Daarom zijn hier genoeg jonge meisjes die een paard willen verzorgen omdat de kosten voor een eigen paard te hoog zijn