Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niene87 schreef:aangifte gedaan en krijg deze melding net van marktplaats, iemand eerder aangfite gedaan? en wat was toen de vervolgprocedure?Citaat:Via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie hebben wij uw melding in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
Hierbij berichten wij u dat wij meerdere meldingen hebben ontvangen ten aanzien van de gebruiker waarop uw melding betrekking heeft. Als gevolg hiervan hebben wij het account van deze persoon geblokkeerd. Tevens zijn de advertenties van de site verwijderd. We kunnen echter geen volledige zekerheid bieden dat deze persoon onze maatregelen niet zal omzeilen.
De gegevens die Marktplaats van de politie ontvangt worden opgeslagen in onze Transactiegeschillen Database, zodat Marktplaats op efficiënte wijze inzicht kan krijgen of meerdere meldingen van verschillende gebruikers ten aanzien van dezelfde gebruiker zijn gedaan. Bovendien stuurt de Politie automatisch een waarschuwingsbericht naar degene over wie u melding doet.
Valentijn schreef:Zo zat ik te denken om misschien een bijrijder te nemen.
Al een beetje via bokt gekeken maar qua gezocht advertenties vrij weinig in de buurt.
Ben dan toch een beetje huiverig om zoiets op marktplaats aan te bieden, je hoort af en toe zulke rare verhalen![]()
Stom natuurlijk want je hebt genoeg normale mensen ertussen zitten.
ElineS schreef:Ik heb even advies nodig. Ik wil een paar winterdekens, tweedehands, en zie ook een paar mooie op de markt. Toevallig wel van mensen die nooit iets op bokt geplaatst hebben en dus alleen de advertenties hebben. Dan krijg ik meteen al argwaan, of is dat onzin?
Jadeleigh263 schreef:Valentijn schreef:Zo zat ik te denken om misschien een bijrijder te nemen.
Al een beetje via bokt gekeken maar qua gezocht advertenties vrij weinig in de buurt.
Ben dan toch een beetje huiverig om zoiets op marktplaats aan te bieden, je hoort af en toe zulke rare verhalen![]()
Stom natuurlijk want je hebt genoeg normale mensen ertussen zitten.
ook op marktplaats zie je altijd van die hele jonge meisjes die zicht zelf 'aanbieden' etc.
Bij die jonge meisjes gebeuren heel veel gekke dingen, de meeste nemen totaal geen verantwoording voor de dingen die ze doen. Als je denkt dat je vertrouwd en ze alleen laat gaan ze meestal gekke dingen doen (was bij mij het geval, mijn pony laten stijgeren, te hard laten werken) Er zijn natuurlijk ook meisjes die wel verantwoording nemen en die je wel kunt vertrouwen maar als ik weer begin aan een paard minimale leeftijd wordt toch 16 en het liefst 18![]()
Heb het zelf ook gedaan, maar zonder foto's en te veel informatie. Als iemand echt interesse had konden ze me bellen of mailen.
Dit gaat trouwens nog steeds om rare mensen (meisjes) op mp. hahaha ook met verkoop van paarden kom je rare mensen tegen vandaar dat ik vroeg of er mensen zijn met goede ervaringen