Ik ken een mannelijke Esmee. En een blonde jongen, oerhollands, die Mauro heet. En een Alco, ook best bijzonder, denk altijd aan alcohol.
vuurneon
Geplaatst: 29-10-15 13:07
rien10 schreef:
Mijn man heet Joeke. "Mag ik mevrouw Joke N. aan de lijn?" Of: Mag ik mevrouw N spreken. Dan neemt hij op met zn zware stem "Met Joeke". "Oh... ehh, u bent een man?" En Joeke dan "ja, 2 meter lang, 100 kilo" ha ha ha
Hahaha t is dan jammer dat het geen beeldtelefoon is
een congierge die conjo heet.. voor de mensen die spaans kunnen onder ons...
rien10
Geplaatst: 29-10-15 16:38
donjalover13 schreef:
veeg mij maar op.
Ik hoorde gisteren dat de naam van de zoon van Y en W (Xess Xava) uitgesproken moet worden als Tjess Tjava of Chesss Chava. Arm kind, dan heet hij in het Engels "Schaak" want reken maar dat hij internationaal opgevoed gaat worden.
ik kwam net op facebook een winarti tegen... bijzonder.
_Karlijn
Geplaatst: 29-10-15 18:27
donjalover13 schreef:
Ik ken het van OITNB
Vandaag is Eefie geboren...
Rudina
Geplaatst: 29-10-15 18:43
Ik vind uniseks namen ook verschrikkelijk, vroeger noemde mijn ouders en zo ook de rest mij Rudy. Staat overigens nergens officieel op papier maar iedereen noemde mij wel zo zelfs op school, toen ik een proefdag had op een andere school zat ik in een klas waar de docent checkte of iedereen er was had hij alle jongens al gehad maar er stond nog een Rudy op de lijst hij keek een beetje verbaasd rond en vroeg op een onzekere manier of er ook nog een Rudy aanwezig was, ik maakte duidelijk dat ik dat was kreeg natuurlijk vreemde blikken en toen was ik er ook klaar mee en heb ik de naam aangenomen die gewoon op papier staat niet dat ik daar heel gelukkig van wordt maar het is in ieder geval een stuk beter.
Bij het inschrijven bij een nieuwe opleiding heb ik er in ieder geval een einde aan kunnen maken, mensen die mij van toen kennen noemen mij helaas nog vaak wel zo en dat is dus een hele grote familie en zelfs mijn schoonfamilie dat is dan weer een beetje jammer.
vuurneon
Geplaatst: 30-10-15 00:25
Devinn Diano.
Incl gouden ketting vrees ik
Jens is zoooo 20e eeuw, dus maak je er maar Yenz van
Ik heb Jorgi (jongen) al eens gehoord en vandaar een Jurn. Die laatste was een volwassen vent in een documentaire over dementie.
Beide niet mijn smaak. Ohja, en in België zit een zanger met de voornaam Born. Ik mis altijd de J bij die laatste... van Bjorn.
DominiqueDG
Geplaatst: 30-10-15 22:51
Jeetje Sanne en Esmee voor een jongen moet ik écht aan wennen, hoor!
Giulia, mooie Italiaanse naam.
Een collega van mij heeft ooit (in Friesland) een Lauwe ontmoet. Op zich niet gek, behalve dat Pruim zijn achternaam was. Hilarisch, dan heb je echt niet nagedacht als ouder!
Froukje
Forever young
Geplaatst: 30-10-15 23:09
Varekaj schreef:
Beide niet mijn smaak. Ohja, en in België zit een zanger met de voornaam Born. Ik mis altijd de J bij die laatste... van Bjorn.