Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:30

Vorige week woensdag sollicitatiegesprek gehad. Ze stelden voor om meteen te kijken voor een nieuwe datum om het 2de gesprek in te plannen. We hebben het toen voorlopig op morgen gezet maar ze ging me nog bevestigen.
Nog altijd niets gehoord :roll: Ik had al eens eerder gebeld ivm nog een bijkomende vraag en toen nogmaals gevraagd of zij mij zou bellen indien ze meer weet, ivm opvang regelen..
Straks dan nogmaals zelf bellen... Maar dan voel ik me de lastige, ongeduldige persoon

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:00

gedoe in de klas van mijn jongste. Ze is kennelijk een pestkop.. :\

niet om haar te verdedigen, ze zal zeker een pittig gesprek krijgen. Maar ze heeft op school ook een verschrikkelijk rommelig jaar. Ze zit in groep 8. Dat zou een leuk en bijzonder jaar moeten zijn, afscheid van de basisschool etc.

Nu zijn beide vaste leerkrachten van groep 8 ziek, de verwachting is dat dit voor beiden nog langere tijd zal gaan duren. Er zijn nu dus invallers, 4 verschillende in de week. Dat geeft veel onrust in de groep. Kind vind er niets meer aan

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

Nog bedankt voor de felicitaties <3

Mijn ergernis is dat ik echt zo allemachtig schor ben na de karaokebar van gisteravond/nacht en we gaan waarschijnlijk morgen weer _O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:19

Het brandalarm op werk is al meerdere keren vandaag afgegaan. Niet op de afdeling waar ik zit, maar wel irritant hoorbaar.
Waarom was ik ook al weer naar kantoor gekomen vandaag? Thuis word ik zoveel minder gestoord.

Marije_97

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:23

Opdrachtgevers.... Ik irriteer me mateloos aan de hoeveelheid aannemers en architecten ik moet vertellen wat ik nodig heb om hun opdracht te kunnen uitvoeren. Kwaliteit van tekeningen is lager dan ik op mijn opleiding heb geleerd. Nu mis ik het dak in de staaltekeningen. Ik heb het dak nodig. Dus de rest van de week weer wachten en over een paarweken boze mensen omdat alles te lang duurt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:23

Koffie zetten zonder cupje in het apparaat te doen en je dan afvragen waarom de koffie zo smerig is _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:24

Farjen schreef:
Vorige week woensdag sollicitatiegesprek gehad. Ze stelden voor om meteen te kijken voor een nieuwe datum om het 2de gesprek in te plannen. We hebben het toen voorlopig op morgen gezet maar ze ging me nog bevestigen.
Nog altijd niets gehoord :roll: Ik had al eens eerder gebeld ivm nog een bijkomende vraag en toen nogmaals gevraagd of zij mij zou bellen indien ze meer weet, ivm opvang regelen..
Straks dan nogmaals zelf bellen... Maar dan voel ik me de lastige, ongeduldige persoon

Update: er wordt niet opgenomen :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:24

Foaly schreef:
Koffie zetten zonder cupje in het apparaat te doen en je dan afvragen waarom de koffie zo smerig is _O-

oh ieuw :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

Foaly schreef:

Maar je ziet toch meteen dat die koffie te waterig is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

Farjen schreef:
Farjen schreef:

Update: er wordt niet opgenomen :+

Ik zou dan al geen zin meer hebben. :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

imaudy schreef:
Foaly schreef:

Maar je ziet toch meteen dat die koffie te waterig is :')

Niet door de schuimlaag. Die was wat bleker, maar ik was met collega in gesprek en was niet echt aan het opletten. Laten we het erop houden dat ik die koffie nodig had :')

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:19

Vergeten mijn boodschappenlijstje mee te nemen naar de supermarkt. En mijn moeder kookt vanavond, dus moest wel echt meenemen wat erop stond.

Gelukkig was mijn moeder nog thuis en kon ik even bellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:25

Was niet zijn probleem dat de douche slang kapot gegaan was. 8)7

Maar plafond wordt gevalletje stucadoor. Ben benieuwd wanneer.

Maar kan weer douchen in ieder geval. Alleen hopelijk alles vast genoeg gedraaid. :+

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:35

juval schreef:
gedoe in de klas van mijn jongste. Ze is kennelijk een pestkop.. :

niet om haar te verdedigen, ze zal zeker een pittig gesprek krijgen. Maar ze heeft op school ook een verschrikkelijk rommelig jaar. Ze zit in groep 8. Dat zou een leuk en bijzonder jaar moeten zijn, afscheid van de basisschool etc.

Nu zijn beide vaste leerkrachten van groep 8 ziek, de verwachting is dat dit voor beiden nog langere tijd zal gaan duren. Er zijn nu dus invallers, 4 verschillende in de week. Dat geeft veel onrust in de groep. Kind vind er niets meer aan

Dat is ook heel naar om te horen over je kind...Maar onrust in de groep zou nog geen pest gedrag mogen veroorzaken...Misschien toch een goed gesprek met haar aangaan waarom ze het doet...Vaak zijn ze zelf ook onzeker en werken dat op een ander uit..sterkte er mee in ieder geval...

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:43

Het wordt tijd voor een nieuwe baan hier.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:59

Kon vandaag eindelijk mijn pakketje ophalen met Dekbedovertrekken en een aantal voor over het matras.
Zie ik op de TT dat ie morgen thuis afgeleverd word, want de locatie waar ik hem wou laten afleveren zat vol.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:30

Ik had een humorvolle klacht gestuurd naar de Albert Heijn. En ik heb reactie. Omdat hun knoflooksaus opeens niet meer te vreten is. Ik had mijn mail afgesloten met “Met smakeloze groet,”. Maar nu moet ik allemaal gegevens opsturen. Gedoe. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:31

MarlindeRooz schreef:
Ik had een humorvolle klacht gestuurd naar de Albert Heijn. En ik heb reactie. Omdat hun knoflooksaus opeens niet meer te vreten is. Ik had mijn mail afgesloten met “Met smakeloze groet,”. Maar nu moet ik allemaal gegevens opsturen. Gedoe. :=

Haha voor je het weet mag je de reclamespotjes schrijven :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:37

Eeuwige gezeik thuis met 0.0 vooruitzicht op een eigen plekje.
Zo klaar mee. Pas ik op de baby, blijkbaar niet goed. Doe ik de was, koken, vaatwasser weet ik veel iets in het huishouden: altijd commentaar en niet goed. Ey lekker zelf doen dan, doei.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:39

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha voor je het weet mag je de reclamespotjes schrijven :P

Ik vond mijn mail zelf goed gelukt, zeker gezien het aantal karakters. Maar goed, dan hebben die mensen ook wat te grinniken toch.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:26

Rutte.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:32

Mensen in het algemeen.
Helemaal klaar mee.

*gaat checken wat Rutte heeft gedaan/gezegd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:32

Het advies gewoon minder bezig zijn met je lichaam.

Ja als ik geen angstoornis had zou dat heel makkelijk zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:46

:(:) Zebrastreep

Mij heeft het wel echt heel erg geholpen om mijn eigen gedachten niet serieus te nemen. Het zijn maar gedachten. Ik zei dan tegen mezelf: als ik nu denk dat ik een roze olifant ben, dan is dat ook niet waar. Maar ik kan het alsnog denken. En daaruit blijkt dus; niet alles wat je denkt moet je serieus nemen.

Duurde wel echt heel even voor ik dat zo kon beredeneren op nare momenten. Ben inmiddels dertig. ;)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:54

MarlindeRooz, ik moest net aan jou en Jozi denken. In 5 minuten kwam ik 2 rennende teckels tegen. Ik kom normaal nooit teckels tegen... *\o/*