Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Bijna een maand geleden (24-05) een dikke koortslip opgelopen, daarna zo'n 1,5 week (5-06) mee gelopen.
Daarna nergens last van gehad..
En voel dat kreng nu weer opkomen..
Lisette0 schreef:Siggislief schreef:Bijna een maand geleden (24-05) een dikke koortslip opgelopen, daarna zo'n 1,5 week (5-06) mee gelopen.
Daarna nergens last van gehad..
En voel dat kreng nu weer opkomen..
L-lysine tabletten gaan slikken.
Ik heb ze helaas ook wel eens, vorig jaar voor het eerst die tabletten geprobeerd. Zodra je er eentje op voelt komen, drie van die tabletten per dag nemen, paar dagen achter elkaar, dan komen de blaasjes niet door. Bij mij hielp het echt!
Het zijn alleen wel hele grote tabletten, dat is een nadeel.
_San87_ schreef:Sorry, maar ik word een beetje onpasselijk van al dat gezeur en geklaag over het 'krijgen' van het geld van een man die nog gewoon lééft. Loop niet zo te aasgieren met z'n tweeën.
Marcella schreef:_San87_ schreef:Sorry, maar ik word een beetje onpasselijk van al dat gezeur en geklaag over het 'krijgen' van het geld van een man die nog gewoon lééft. Loop niet zo te aasgieren met z'n tweeën.
Ik wil geen geld. Dus wie loop er te aasgieren.
Van mij part blijft die flat lekker leeg staan tot overlijden.
Marcella schreef:Wat dat ik emotioneel een tikkie labiel hierdoor wordt. En nu dus zit te janken omdat ik weet dat we er niet uit gaan komen en mijn broertje door blijft pushen.
Siggislief schreef:Lisette0 schreef:
L-lysine tabletten gaan slikken.
Ik heb ze helaas ook wel eens, vorig jaar voor het eerst die tabletten geprobeerd. Zodra je er eentje op voelt komen, drie van die tabletten per dag nemen, paar dagen achter elkaar, dan komen de blaasjes niet door. Bij mij hielp het echt!
Het zijn alleen wel hele grote tabletten, dat is een nadeel.
Ik moet dan eerst bij mijn huisarts vragen of ik dat mag slikken ivm andere medicatie gebruik.
Ben totaaaal geen pillen slikker, ik ga bij mijn eigen medicatie bijna iedere dag over mijn huig heen.![]()
Lisette0 schreef:Siggislief schreef:
Ik moet dan eerst bij mijn huisarts vragen of ik dat mag slikken ivm andere medicatie gebruik.
Ben totaaaal geen pillen slikker, ik ga bij mijn eigen medicatie bijna iedere dag over mijn huig heen.![]()
Ai, dan zijn die tabletten niet echt geschikt.
Maar het is misschien ook wel in poeder vorm te krijgen, doseert alleen wat lastiger. Of anders de tabletten pletten?