Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:29

Ik heb met een hele erge allergie in het ziekenhuis gelegen 3 weken (urticaria)
Dat is een krassentest die ze eerst doen ze op je rug, als ze niets kunnen vinden gaan ze over op de plakkers en als ze dan niets vinden ga je terug naar de basis vwb voeding en steeds mag je iets gaan toevoegen.
Allergie is altijd moeilijk om de oorzaak boven water te krijgen.

Bij mij werd het op stress allergie gegooid en had ik jeuk of plekken dan een antihistamine tabletjes.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:32

Dat de neurochirurg er vandaag ineens mee kwam dat ik misschien nóg een hersenoperatie moet. Dit hoor ik voor het eerst, terwijl die mogelijkheid niet ongewoon is schijnbaar. Beetje verwachtingsmanagement was wel fijn geweest hoor ^)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:56

black_kelpie schreef:
Dat de neurochirurg er vandaag ineens mee kwam dat ik misschien nóg een hersenoperatie moet. Dit hoor ik voor het eerst, terwijl die mogelijkheid niet ongewoon is schijnbaar. Beetje verwachtingsmanagement was wel fijn geweest hoor ^)

:(:)

Verwachten ze dan iets te kunnen verbeteren?

Ik heb m'n allergie trouwens ook buiten de reguliere paden onder controle gekregen. Ben naar een alternatieve geneeskundige gegaan en die heeft me echt onwijs geholpen.

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 13:51

Weer een ergernis :')
De zadelmaker is voor de tweede keer dit kwartaal moeten komen omdat Gigi weer aan het nukken was over het zadel... Het moest maarliefst 4mm aangepast worden :roll: er lopen paarden rond met zadels die meerdere maten te klein zijn die minder dramatisch zijn :')

Maar ach, als ze maar gelukkig is _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 15:09

JudithGigi schreef:
De zadelmaker is voor de tweede keer dit kwartaal moeten komen omdat Gigi weer aan het nukken was over het zadel... Het moest maarliefst 4mm aangepast worden :roll: er lopen paarden rond met zadels die meerdere maten te klein zijn die minder dramatisch zijn :')

Zo 1 heb ik er okk, maar nog erger, ik ben zelf ook zo :') Alleen de mijne kan pas eind mei :( daarom maak ik altijd al afspraak bij 1e kleine gevoel, want als ik wacht tot zij of ik het echt duidelijk voelen moet ik stoppen met rijden haha. Dat zal jij vast ook hebben als je niet zou luisteren? Maar 4 keer per jaar is het minimum _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 15:13

black_kelpie schreef:

ooh das een leuke ja als ze daar ineens me komen...not

En wat zou je voordeel zijn van die operatie?

Ik baal, longeersingel ging net stuk.
Deze heeft opzet ringen en zie dat die tegenwoordig niet meer voor normale prijzen te vinden zijn...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 15:29

MyWishMax schreef:
JudithGigi schreef:

Zo 1 heb ik er okk, maar nog erger, ik ben zelf ook zo :') Alleen de mijne kan pas eind mei :( daarom maak ik altijd al afspraak bij 1e kleine gevoel, want als ik wacht tot zij of ik het echt duidelijk voelen moet ik stoppen met rijden haha. Dat zal jij vast ook hebben als je niet zou luisteren? Maar 4 keer per jaar is het minimum _O-

Gelukkig had ik nog even vrij, dus dan kun je makkelijk ergens tussendoor gepland worden :D ik twijfel wel om een bareback pad oid aan te schaffen voor dit soort periodes, want het is niet ideaal om tijdens een opbouw periode weer een week stil te staan :\

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 16:54

We hebben net een strandrit gemaakt. Terwijl we de duinafgang af gaan, met wind/zand in de ogen, komen we ineens twee zeilboten tegen die in de ingang liggen.

Dus ik wil mijn mede ruiters graag even waarschuwen en zet dat op een paardeneigenaren pagina van de omgeving.
Ik ben afgeschoten en afgefikt.
Als ik dit al gevaarlijk vond, moest ik niet paardrijden. Ik moest niet zaniken en gewoon rijden. Ik moest maar in de bak rijden als mijn paard een boot eng vond....

Laatste keer dat ik een mederuiter probeer te helpen....

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:03

Ik krijg het voer niet uit de vrachtauto.....
Dit gebeurd mij eigenlijk nooit.
Laatste x is dik 7 jaar terug.
Heel bijzonder

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:16

hagelslag schreef:
Heel bijzonder

Waarschijnlijk heeft het voer gewoon verlatingsangst :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:28

Black_Moon schreef:
hagelslag schreef:
Heel bijzonder

Waarschijnlijk heeft het voer gewoon verlatingsangst :D

-O- -O-
Ik ben er bang voor.
Nu is de silo ook nog vol en moet ik naar een andere silo rijden.... dit word laat vanavond -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:30

Dat word lekker trommelen op de tank :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:37

Zelfscan.
Ik had controle.
Nou dat is helemaal prima, maar haar apparaat viel uit.
Ze pakte een nieuwe.
Kreeg die niet aan de praat…
Gaat naar een collega.
Komt terug, gaat naar een andere collega!

Ik sta daar ondertussen al een poos te wachten, dus denk weet je wat, laat maar..
ik ga wel naar de gewone kassa.
Dus ik doe daar mijn spullen op de band.
Komt ze eraan , wil ze zo mijn spullen pakken, ja maar ik moet het toch doen.

Dus ik zeg, ja sorry maar ik sta maar te wachten ik ben er klaar mee.
Ja maar…

Dus ik zeg weet je wat: laat maar.
Heb alles zo achtergelaten en ben naar een andere winkel gegaan.

Controle vind ik echt niet erg, maar als ik daar braaf sta te wachten en wachten ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee. En het feit dat ze het niet vraagt maar gewoon mijn spullen van die band trekt.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:05

Dat snap ik daantjuhhh. Die controle vind ik ook allemaal best maar niet als daar 3 man voor moet komen en het een eeuwigheid duurt. De winkel zorgt maar dat ze hun spul op orde hebben en anders jammer dan.

Had service geweest als ze hadden gezegd 'joh de techniek werkt niet mee, we rekenen ff ergens anders af' en jou gewoon door hadden laten gaan ipv laten wachten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:34

Nou dat.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:37

Dat de uitslag van de dierenarts nog steeds heel vaag is… word denk ik toch begin juli naar de kliniek

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 19:28

daantjuhhh schreef:
ik ga wel naar de gewone kassa.
Dus ik doe daar mijn spullen op de band.
Komt ze eraan , wil ze zo mijn spullen pakken, ja maar ik moet het toch doen.

Dus ik zeg, ja sorry maar ik sta maar te wachten ik ben er klaar mee.
Ja maar…

[...]
En het feit dat ze het niet vraagt maar gewoon mijn spullen van die band trekt.
Dit snap ik dus echt niet. Ik bedoel, dat je niet naar een andere zelfscan mag om onder controle uit te komen snap ik. Maar bij de gewone kassa wordt alles gescanned. Dan is er ook geen kans op diefstal...

Bij ons wordt die paar keer dat ze écht te druk zijn en voorlopig geen tijd hebben de controle geanulleerd zodat je niet hoeft te wachten, kunnen ze gewoon op afstand. Snap niet dat ze dat in dit geval niet doen zodat ze in alle rust het systeem kunnen fixen, of je idd anders naar een andere kassa laten gaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:34

Zodra het mooi weer wordt, vind mijn buurman dat hij elke avond tussen 17:30 en 22:00 mag gaan klussen. Zo ongeveer de afgelopen 4 jaar in ieder geval. Zag nu net dat er in de tuin een werkbank is geplaatst. Onze woonkamer zit er naast dus je hoort het erom goed.

We hebben al rechtzaken gehad met die mensen om andere zaken betreft het huis. Dus we proberen het allemaal te negeren maar de neiging om eens uit het raam te schreeuwen of het ook een keer stil kan zijn wordt wel groter.

Begint de buurvrouw ook even met haar boormachine. Gelukkig heeft zij korte opleving met dat soort dingen en is het binnen 5 min weer stil.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:36

Oh getsie, daar zou ik ook helemaal gek van worden..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:39

Oh bah, ik snap best dat je met mooi weer tot een uur of 20:00 bezig bent in de tuin met een klus doordeweeks, maar om dat nou tot 22;00 door te trekken, zou ik ook niet blij van worden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:40

JudithGigi schreef:

Normaal zit ik ook boven met een koptelefoon op. Maar ik ben nu alleen thuis en de hond wil graag gezelschap heb de tv maar extra hard gezet, maar het begint wel steeds meer te irriteren.

Mijn moeder heeft zo'n hekel aan die vent en die zie ik echt nog wel een keer de boel daar af breken. Mooie is dar die beste man geen baan heeft en dus altijd thuis is en pas om half 6 een keer denkt oh ik moet nog even wat doen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:43

Zebrastreep schreef:
JudithGigi schreef:

Normaal zit ik ook boven met een koptelefoon op. Maar ik ben nu alleen thuis en de hond wil graag gezelschap heb de tv maar extra hard gezet, maar het begint wel steeds meer te irriteren.

Mijn moeder heeft zo'n hekel aan die vent en die zie ik echt nog wel een keer de boel daar af breken. Mooie is dar die beste man geen baan heeft en dus altijd thuis is en pas om half 6 een keer denkt oh ik moet nog even wat doen.

Dan vind ik het echt belachelijk dat hij savonds perse moet klussen, lekker overdag doen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:50

Oh dat lijkt me vreselijk. Hier achter hebben we wel iemand die een soort meubelmaker is en altijd in de tuin aan het zagen, schuren en frezen is zodra het beter weer wordt. Als ik mijn achterdeur open heb met mooi weer dan word ik ook weleens gek van dat geluid. Ik ben blij dat diegene niet naast mij woont want ik zou horendol worden daarvan.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:52

Ik heb ik al zeker 1,5 jaar mijn auto niet gewassen. Inmiddels groeit er korstmos op de spiegels :') .
Sinds eind vorig jaar heb ik een andere baan en vlak daarbij zitten van die wasboxen waar je zelf je auto kan wassen.

Afgelopen weken een beetje in de gaten gehouden hoe druk het is. Altijd wel 2-3 boxen, of meer, vrij.

Dus ik had mij voorgenomen vandaag op de terugweg daar mijn auto te gaan wassen.

Kom ik daar, alle boxen bezet _-:( .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 21:06

LiannePuthzy schreef:
Zebrastreep schreef:

Dan vind ik het echt belachelijk dat hij savonds perse moet klussen, lekker overdag doen

Ik snap het ook niet... hele dag de tijd. Het is ook een vrij bijzondere man , best snel agressief en geen gesprek mee te voeren. Aan zijn zenuwachtige (eigenlijk niet normaal) gedrag te zien speelt daar wel meer.

Suzanne F. schreef:
Oh dat lijkt me vreselijk. Hier achter hebben we wel iemand die een soort meubelmaker is en altijd in de tuin aan het zagen, schuren en frezen is zodra het beter weer wordt. Als ik mijn achterdeur open heb met mooi weer dan word ik ook weleens gek van dat geluid. Ik ben blij dat diegene niet naast mij woont want ik zou horendol worden daarvan.

Pfff het kan dus nog erger! Ik zou ook blij zijn dat ik daar niet naast woon. Prima als mensen gek zijn op klussen of jaren doen over hun huis want met de hoge kosten snap ik wel dat niet alles in een keer kan. Maar regel dan een garagebox ergens waar je lekker je gang kan gaan op een stuk industrieterrein. Maar goed is in dit geval het huis af dan komt weer de hogedrukreiniger of bladblazer tevoorschijn. Het is gewoon nooit klaar :+