Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Dat de neurochirurg er vandaag ineens mee kwam dat ik misschien nóg een hersenoperatie moet. Dit hoor ik voor het eerst, terwijl die mogelijkheid niet ongewoon is schijnbaar. Beetje verwachtingsmanagement was wel fijn geweest hoor
JudithGigi schreef:Weer een ergernis
De zadelmaker is voor de tweede keer dit kwartaal moeten komen omdat Gigi weer aan het nukken was over het zadel... Het moest maarliefst 4mm aangepast wordener lopen paarden rond met zadels die meerdere maten te klein zijn die minder dramatisch zijn
![]()
Maar ach, als ze maar gelukkig is
black_kelpie schreef:Dat de neurochirurg er vandaag ineens mee kwam dat ik misschien nóg een hersenoperatie moet. Dit hoor ik voor het eerst, terwijl die mogelijkheid niet ongewoon is schijnbaar. Beetje verwachtingsmanagement was wel fijn geweest hoor
MyWishMax schreef:JudithGigi schreef:Weer een ergernis
De zadelmaker is voor de tweede keer dit kwartaal moeten komen omdat Gigi weer aan het nukken was over het zadel... Het moest maarliefst 4mm aangepast wordener lopen paarden rond met zadels die meerdere maten te klein zijn die minder dramatisch zijn
![]()
Maar ach, als ze maar gelukkig is
Zo 1 heb ik er okk, maar nog erger, ik ben zelf ook zoAlleen de mijne kan pas eind mei
daarom maak ik altijd al afspraak bij 1e kleine gevoel, want als ik wacht tot zij of ik het echt duidelijk voelen moet ik stoppen met rijden haha. Dat zal jij vast ook hebben als je niet zou luisteren? Maar 4 keer per jaar is het minimum
Black_Moon schreef:hagelslag schreef:Ik krijg het voer niet uit de vrachtauto.....
Dit gebeurd mij eigenlijk nooit.
Laatste x is dik 7 jaar terug.
Heel bijzonder
Waarschijnlijk heeft het voer gewoon verlatingsangst
daantjuhhh schreef:Dit snap ik dus echt niet. Ik bedoel, dat je niet naar een andere zelfscan mag om onder controle uit te komen snap ik. Maar bij de gewone kassa wordt alles gescanned. Dan is er ook geen kans op diefstal...ik ga wel naar de gewone kassa.
Dus ik doe daar mijn spullen op de band.
Komt ze eraan , wil ze zo mijn spullen pakken, ja maar ik moet het toch doen.
Dus ik zeg, ja sorry maar ik sta maar te wachten ik ben er klaar mee.
Ja maar…
[...]
En het feit dat ze het niet vraagt maar gewoon mijn spullen van die band trekt.
JudithGigi schreef:Oh getsie, daar zou ik ook helemaal gek van worden..
Zebrastreep schreef:JudithGigi schreef:Oh getsie, daar zou ik ook helemaal gek van worden..
Normaal zit ik ook boven met een koptelefoon op. Maar ik ben nu alleen thuis en de hond wil graag gezelschap heb de tv maar extra hard gezet, maar het begint wel steeds meer te irriteren.
Mijn moeder heeft zo'n hekel aan die vent en die zie ik echt nog wel een keer de boel daar af breken. Mooie is dar die beste man geen baan heeft en dus altijd thuis is en pas om half 6 een keer denkt oh ik moet nog even wat doen.
LiannePuthzy schreef:Zebrastreep schreef:
Dan vind ik het echt belachelijk dat hij savonds perse moet klussen, lekker overdag doen
Ik snap het ook niet... hele dag de tijd. Het is ook een vrij bijzondere man , best snel agressief en geen gesprek mee te voeren. Aan zijn zenuwachtige (eigenlijk niet normaal) gedrag te zien speelt daar wel meer.Suzanne F. schreef:Oh dat lijkt me vreselijk. Hier achter hebben we wel iemand die een soort meubelmaker is en altijd in de tuin aan het zagen, schuren en frezen is zodra het beter weer wordt. Als ik mijn achterdeur open heb met mooi weer dan word ik ook weleens gek van dat geluid. Ik ben blij dat diegene niet naast mij woont want ik zou horendol worden daarvan.