Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 14:36

wyoming schreef:
Ik voel mij soms zo verdomd alleen als het op de kinderen aan komt. Gewoon niemand in de omgeving die gewoon even op de kinderen kan letten als dat nodig is. Ik vraag het al niet eens voor mijn eigen plezier maar alleen bij noodzakelijke dingen. En niemand kan.
En (jonge) oppas meisjes kan ik ook niet aan beginnen omdat ze (medisch) moeten kunnen handelen zodra het nodig is.

Dochter moet geopereerd worden, ik vraag aan ex of zoon bij hem kan blijven dan dat weekend. Nee dat kan niet. Ik op zoek naar iemand die dan iig de vrijdagmiddag zoon uit school op vangt. Ook gewoon niet te vinden. Dus ik zie het al gebeuren dat ik de operatie kan gaan verzetten, dan het hele riedeltje weer af kan spelen om vervolgens tot dezelfde conclusie te komen.

Misschien vanuit het pgb? Dan kun je ook iemand inhuren met verpleegtechnische achtergrond en ondersteuning bieden.

En je ex is gewoon een zak zeg pfff

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:12

BSO in de buurt waar hij misschien heen kan?
Je ex is echt een eikel....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:26

LaPluche schreef:
BSO in de buurt waar hij misschien heen kan?
Je ex is echt een eikel....

Nou, dit :\.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:51

wyoming schreef:
Ik voel mij soms zo verdomd alleen als het op de kinderen aan komt. Gewoon niemand in de omgeving die gewoon even op de kinderen kan letten als dat nodig is. Ik vraag het al niet eens voor mijn eigen plezier maar alleen bij noodzakelijke dingen. En niemand kan.
En (jonge) oppas meisjes kan ik ook niet aan beginnen omdat ze (medisch) moeten kunnen handelen zodra het nodig is.

Dochter moet geopereerd worden, ik vraag aan ex of zoon bij hem kan blijven dan dat weekend. Nee dat kan niet. Ik op zoek naar iemand die dan iig de vrijdagmiddag zoon uit school op vangt. Ook gewoon niet te vinden. Dus ik zie het al gebeuren dat ik de operatie kan gaan verzetten, dan het hele riedeltje weer af kan spelen om vervolgens tot dezelfde conclusie te komen.

En deze is ex is ook de vader van je dochter? Dan is het sowieso een zak dat ie er voor haar dus ook niet is :n
Is je dochter vrijdagmiddag alweer thuis? Als ze nog in het ziekenhuis is is ze in goede handen zodat je snel je zoon kunt ophalen toch? Niet leuk en ideaal, maar operatie verzetten zou ik niet zomaar doen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 17:11

Hieraan:

Afbeelding

Sinds wanneer moet je echtpaar of gezin zijn om te genieten van kamperen.

Ik ben single, rustzoeker en reis alleen.

En nu? Maar geen lid/donateur worden dan?

Heb maar even een mail gestuurd naar SVR. Want volgens mij is dit nu net níet wat ze willen uitstralen. En is deze tekst niet héél handig op hun website...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 17:50

Femke_Tweety schreef:
Hieraan:

[ [url=m/w9BQVp.png]Afbeelding[/url] ]

Heb maar even een mail gestuurd naar SVR. Want volgens mij is dit nu net níet wat ze willen uitstralen. En is deze tekst niet héél handig op hun website...

Mijn ouders hebben een camperplaats waar bijna nooit kinderen komen. Je bent van harte welkom hoor. Ook als je alleen bent en je hondje ook. :)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:02

Paard ziek, stijgende dierenartsrekening, heeft iemand stekjes van geldbomen? Rekening staat nu op €1000+ en hij moet echt gaan opknappen anders komt er waarschijnlijk een weekje kliniek bij. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:08

Femke_Tweety schreef:

Waarschijnlijk willen ze uitstralen: 'wij zijn niet bedoeld voor groepen scholieren/studenten/eindexamenreizen/andere luidruchtige grotere gezelschappen.'

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:15

Collecte aan de deur, jeeetje wat praatte ze lang en snel, die was echt een script aan het afwerken :+
Was aan het leren voor tentamens en ben nu helemaal uit mijn focus -O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:16

Wat balen Fotolijstje, had het je gegund om het examen te halen.

Wyoming, is je ex ook de vader van je dochter? Wat een eikel dat hij je zoon niet kan opvangen dan…

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:20

Dat ik donderdag naar een nuttelozer jaarlijkse controle moet. Echt gezeik elke keer… hoe gaat het? Goed, nog klachten? Nee oké even wegen en dan kan je weer gaan. Zo geen zin in dus heb ze maar ff gemaild dat ik niet kom omdat het onzin is en ze mij eruit mogen halen want heel nuttig heb ik het niet ervaren.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:36

_Lois_ schreef:
Collecte aan de deur, jeeetje wat praatte ze lang en snel, die was echt een script aan het afwerken :+

Dan heb je haar ook wel langer dan "sorry, geen interesse" de kans gegeven om te praten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:40

Thuiswerkers die opeens bedenken dat ze toch na 2 jaar bedenken om naar kantoor te komen omdat dat goedkoper is in de energie kosten. Maar in de tussentijd vergeten zijn hoe ze moeten autorijden...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:25

_Lois_ schreef:

Ohh nou daar geef ik ze de kans niet voor hoor, ik zeg gelijk geen interesse :')

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:34

oomens schreef:
_Lois_ schreef:

Dan heb je haar ook wel langer dan "sorry, geen interesse" de kans gegeven om te praten.

Klopt, ik ben te beleefd en daarnaast verwachtte ik iemand anders aan de deur dus dat viel even tegen :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:43

theadora99 schreef:
Paard ziek, stijgende dierenartsrekening, heeft iemand stekjes van geldbomen? Rekening staat nu op €1000+ en hij moet echt gaan opknappen anders komt er waarschijnlijk een weekje kliniek bij. :')

Tip van iemand die op het moment hetzelfde zit; vraag of je in termijnen kan betalen. Al zijn het er maar twee, is altijd beter dan in een keer je spaarpot leeg kieperen. Beterschap voor je paardje :(:)

Ik erger me aan nieuwe systemen op het werk, waardoor ik mijn werkritme moet aanpassen. En dat mijn moeder aan het roken is terwijl ik zit te eten :r

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:54

De verschrikkelijke onopgevoede k*tkinderen in de buurt die nu al halve bommen afsteken. En niet af en toe maar de hele dag en avond door >;)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:57

ING storing.
Kan wel inloggen maar geen geld overboeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 19:58

luuntje schreef:
ING storing.

Ah vandaar, wou ideal doen en ging niet..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:04

luuntje schreef:
ING storing.

Hier hetzelfde, en maar afvragen waarom lukt het niet tot dat ik er achter kwam dat er storing was. *Zucht.

Vandaag voor de 2e keer naar de ZB geweest en bek af na een paar hokken opstrooien,
geiten voeren en de kippen voorzien van voer en water.. en nu nog dood op..

En dat na 2 weken ziek thuis gezeten te hebben door de Corona. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:13

Even naar de film in Cambridge, £18 aan parkeerkosten lichter. 8)7

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:24

Instagram heeft storing, kan niks mijn verhaal plaatsen, dan sluit de app zichzelf weer af…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:39

saskiaojan schreef:
Instagram heeft storing, kan niks mijn verhaal plaatsen, dan sluit de app zichzelf weer af…

Jaa, heel irritant. Ik was ook ineens een klap volgers kwijt :=.

Facebook gaat hier ook niet helemaal lekker.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:42

Domme poedersuiker blagen aan de deur voor Halloween ziet het eruit dat we Halloween vieren? Nee nou heel snel doorlopen poedersuiker kind. Echt kan hier zo chagrijnig van worden ga geen mensen lastig vallen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 21:52

Vervelende sjagrijnige man, hij zou wat opruimen wat in de koelkast moet, ik zei nog doe dat direct want over 5 minuten lig jij met je ogen dicht op de bank. 3x raden wat er nog op tafel staat en ligt te snurken. En nee dat was niet zo mocht ik niet zeggen.