Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:10

Peelie schreef:
Oh nee. Tenzij hij er zelf over begint, maar als de date nog njet helemaal afgetimmerd is qua tijd, plaats, enz. Dan heb je geen date :n

Enne. Wafel, genoeg paardenvrouwen die precies het zelfde willen.

Kan je die ff doorsturen naar mij ?
Ik vind ze niet...

Ja oke soms... maar dan bezet...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:11

Wafel schreef:
Herfstblad schreef:
Daten met iemand die fanatiek paard rijdt in de zin van eigen paard lijkt mij ook wel een uitdaging soms. Als ik zie hoe dat bij andere mensen om mij heen gaat die al 1 a 2 keer per week willen sporten. (Gezin met kinderen) dan denk ik wat als je een eigen paard hebt en daarnaast fulltime werkt en dan ook nog 5 dagdelen naar paard. Dan moet je wel een flexibele partner hebben die niet elke avond op de bank met jou wil hangen. Niet iedereen is zo...

Mijn isue daar in is ik rijd buiten.. En dat kost veel tijd. Ik hoef dat niet heel vaak..
Eigenlijk zoek ik een vrouw die ook haar eigen ding heeft.
Of gewoon lekker mee gaat lunchen in de pauze.

T is best lastig..

Maar dat staat toch los of iemand kinderen heeft? Dus iemand met kinderen daten is lastig? Maar iemand zonder kinderen niet. Ik zou dat meer loslaten want als je 2 dagen moeilijk vindt inplannen wordt het wel lastig daten.

Ik heb een bedrijf aan huis wat dagelijkse zorg nodig heeft. Dat is pas een uitdaging en ook dat lukt met de juiste persoon wel. En met mn andere date met zijn kids erbij zelfs nog.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:12

Herfstblad schreef:
Herfstblad schreef:
Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..

Los van of het klopt.. wil je dit? Iemand die je zo laat hangen?

Dit was idd ook mijn gedachte, hoe dit verder gaat en of dit constant zo is.. eigenlijk wil ik appen joh niks meer gehoord, fijn leven verder. Maar stel hij doet dit niet expres of heeft het druk en hij is het toch. Beetje zonde dan.[/quote]

Appe is soms ook zo niks... Bij echte interesse appt iemand ALTIJD wel.. Of zegt later, sorry ff geen tijd.. enz

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:27

Ik denk altijd maar zo, iedereen zit weleens even op de wc. Kleine moeite om dan even te appen. Of voor het slapen gaan even vragen hoe je dag was. Of in de auto na het werk even bellen. Als je interesse hebt dan kun je dat zelfs als druk persoon laten zien zonder dat je de hele dag hoef te appen.

Ik zou wat minder passief agressief appen. Ik heb het ook weleens gehad en gewoon gevraagd van:"het valt me op dat je nu minder appt. Is je interesse weg of speelt er wat anders?" Dat is wel kwetsbaar, maar dan heb je wel duidelijkheid.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

Ja idd! Ik ben er helemaal klaar. Ik ga de date zelf annuleren. Bah gedoe dit!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:30

capopjekop schreef:
Ik denk altijd maar zo, iedereen zit weleens even op de wc. Kleine moeite om dan even te appen. Of voor het slapen gaan even vragen hoe je dag was. Of in de auto na het werk even bellen. Als je interesse hebt dan kun je dat zelfs als druk persoon laten zien zonder dat je de hele dag hoef te appen.

Ik zou wat minder passief agressief appen. Ik heb het ook weleens gehad en gewoon gevraagd van:"het valt me op dat je nu minder appt. Is je interesse weg of speelt er wat anders?" Dat is wel kwetsbaar, maar dan heb je wel duidelijkheid.

Dit idd, er zijn genoeg mensen die overdag niet kunnen appen, die vanwege werk hot naar her vliegen.
Dat kun je gewoon communiceren: 'Joh, ik heb vandaag echt geen tijd, maar kan je vanavond wel bellen als je dat leuk vindt?' Echt easy peasy lemon squeezy.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:37

Verstuurd dat ik denk dat het niks wordt en dat mijn frustratie vooral zit in hoe we appen. Dat het nu al zaterdag avond is en we nog geen concrete plannen hebben voor morgen en dat ik niet achter iemand aan ga lopen. Ik wacht nog even af met de irritatie te vertellen betreft de een richtings verkeer met appen..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:38

Wafel schreef:
Peelie schreef:
Oh nee. Tenzij hij er zelf over begint, maar als de date nog njet helemaal afgetimmerd is qua tijd, plaats, enz. Dan heb je geen date :n

Ik vind ze niet...

Plaats een oproep hier op bokt als man zijnde word je compleet overspoeld....

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:38

capopjekop schreef:

Ik kan je vertellen ik zit nooit meer alleen rustig op de wc :')

Nee zonder gekheid; het is sowieso kleine moeite om te appen vind ik. Sommige dagen zal misschien wat meer zijn als andere dagen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:39

Godsamme, leuke like op tinder, echt foto's die me aanspreken.. zelfde naam als mijn ex :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:40

Chickyy schreef:
Godsamme, leuke like op tinder, echt foto's die me aanspreken.. zelfde naam als mijn ex :+

Dan hoef je je iig niet te vergissen over de naam!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:52

He gelukkig, hij maakt een "grapje" over mij inhuren om zijn auto te wassen... Next.. :wave:

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:58

Peelie schreef:
Wafel schreef:

Ik vind ze niet...

Plaats een oproep hier op bokt als man zijnde word je compleet overspoeld....[/quote]

Welk topic :) Dan denk ik er over na ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

Als je als man een voorsteltopic maakt dan vinden veel vrouwen dat fantastisch. Op Boktzaken kan dat denk ik.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden

Moet me ook maar eens gaan aanmelden op tinder en consorten denk ik :+ zou niet weten hoe ik in mijn huidige leven iemand zou moeten ontmoeten :+

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

palousa_boy schreef:
Moet me ook maar eens gaan aanmelden op tinder en consorten denk ik :+ zou niet weten hoe ik in mijn huidige leven iemand zou moeten ontmoeten :+

He maar jij bent toch getrouwd? Of verwar ik je nu met iemand anders?

Wafel, genoeg vrouwen die een paardenman juist leuk vinden toch? Maak een voorsteltopic aan, denk dat je genoeg reacties krijgt. Moest er zelf niet aan denken, heb ooit met een springruiter gedate, niet mijn cup of tea. die dunne beentjes. :+

Herfstblad, ik ben van mening dat een gesprek meteen moet lopen, ook via de whatsapp. Ik heb mijn man ook van tinder gevist, hele dagen wel geappt, al was het soms alleen al even "ben druk" en toen we afspraken was die chemie er ook echt, maar vanaf moment een voelde het ook van jou heb ik wat te vertellen. Van die gesprekken die nergens toe komen leiden ook niet tot de leukste dates, N = 1, mijn ervaring. :')

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 1 min geleden

Ik heb ook nog steeds geen reactie. Bijna 2 uur verder. Dus ik voel een ghost aankomen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 0 min geleden

flooooo schreef:
palousa_boy schreef:

He maar jij bent toch getrouwd? Of verwar ik je nu met iemand anders?

Wafel, genoeg vrouwen die een paardenman juist leuk vinden toch? Maak een voorsteltopic aan, denk dat je genoeg reacties krijgt. Moest er zelf niet aan denken, heb ooit met een springruiter gedate, niet mijn cup of tea. die dunne beentjes. :+

Herfstblad, ik ben van mening dat een gesprek meteen moet lopen, ook via de whatsapp. Ik heb mijn man ook van tinder gevist, hele dagen wel geappt, al was het soms alleen al even "ben druk" en toen we afspraken was die chemie er ook echt, maar vanaf moment een voelde het ook van jou heb ik wat te vertellen. Van die gesprekken die nergens toe komen leiden ook niet tot de leukste dates, N = 1, mijn ervaring. :')

Nee ik was getrouwd idd :+ Maar als je vrouw er vandoor gaat dan is het snel over..