Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ik heb me ook altijd afgevraagd wat er was gebeurt als hij had gezegd dat hij wel kinderen zou willen
Captain schreef:Ohja zo'n ex heb ik ook gehad.
"Als je mij echt zo'n vraag gaat stellen mag je je spullen pakken want als je echt van iemand houdt zet je diegene niet zo voor het blok."
Was snel klaar.
secricible schreef:Ik vind het wel echt intens schokkend dat de man hierin een rol heeft en zelfs mee moet komen eigenlijk, wauw....
Mij rijst meteen de vraag, is dat andersom ook zo? Wat een jaren 50 praktijken zeg...
VuurVleugels schreef:secricible schreef:Ik vind het wel echt intens schokkend dat de man hierin een rol heeft en zelfs mee moet komen eigenlijk, wauw....
Mij rijst meteen de vraag, is dat andersom ook zo? Wat een jaren 50 praktijken zeg...
Nope. Mijn beste vriend werd de korte vraag gesteld: wat vind je vrouw hiervan? En toen hij zei "prima, die wil ook geen kinderen" was het goed. Zijn hele gesprek duurde 5 minuten, hij was begin 30.
Qimm schreef:Je stiekum laten steriliseren vind ik de equivalent van stiekem stoppen met de pil. Dat is een beslissing die beide partijen in een relatie aangaat. Dus ik snap dat er wel naar gevraagd wordt. Al zou het er niet vanaf mogen hangen.
fleurtjeuh schreef:Nou, ik heb de knoop doorgehakt.
Of eigenlijk had ik die al een tijdje doorgehakt maar kon er niets mee.
Ik heb vandaag de huisarts gebeld om eens te babbelen over sterilisatie.
Ben nu 31, hopelijk kan ik straks een arts vinden die mij wil helpen.
Heeft iemand nog aanbevelingen in de omgeving Arnhem, Nijmegen, Ede?
c_alsemgeest schreef:Mijn man werd ook gevraagd naar wat hij wilde... bij 1 gesprek moest hij er ook bij zijn.
Zijn antwoord was "ten eerste wil ik zeggen dat ik het absurd vind dat ik mijn mening moet geven. Het is haar lichaam, haar besluit. Als zij morgen naar de plastisch chirurg gaat en haar hele gezicht laat verbouwen waar ik naar moet kijken heeft ze ook mijn toestemming niet nodig. Maar het antwoord op uw vraag, ik heb niks met kinderen dus ik zou zelf ook heel erg blij zijn als er nou eindelijk eens een akkoord komt."