Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 22:22

Telpeva schreef:
Froukje schreef:
Douchen kan ik hier ook niet als de kraan aan staat, ofja. Kan wel maar dan heb je een pis straal.

Kon ik bij mijn ouders ook niet overigens, daar kun je het zelfs merken als 1 van de dieren in de stal uit een waterbakje aan het drinken is.

Dacht dat dat vrij normaal was? :=

Vroegah bij mijn ouders werd de waterdruk niet minder, maar als je warm water pakte in de keuken om af te wassen en je hoorde een flinke brul... Dan was er iemand tegelijkertijd aan het douchen :') er kon maar op 1 plek tegelijkertijd warm water zijn, en de keuken had prioriteit over de badkamer, degene onder de douche kreeg dan koud water over zich heen :))

Dit hadden mijn ouders vroeger idd ook. :')

Wij hebben nu ook verminderde waterdruk in huis als de melkmachine aan het spoelen is.

Ik erger me omdat ik vanavond van ellende in de wei ben gaan rijden, de bak was een en al zandhappen niet te doen. Ik kon aan het eind van de bak mijn instructeur niet meer zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 22:27

Telpeva schreef:
Froukje schreef:
Douchen kan ik hier ook niet als de kraan aan staat, ofja. Kan wel maar dan heb je een pis straal.

Kon ik bij mijn ouders ook niet overigens, daar kun je het zelfs merken als 1 van de dieren in de stal uit een waterbakje aan het drinken is.

Dacht dat dat vrij normaal was? :=

Vroegah bij mijn ouders werd de waterdruk niet minder, maar als je warm water pakte in de keuken om af te wassen en je hoorde een flinke brul... Dan was er iemand tegelijkertijd aan het douchen :') er kon maar op 1 plek tegelijkertijd warm water zijn, en de keuken had prioriteit over de badkamer, degene onder de douche kreeg dan koud water over zich heen :))

Verder heb ik als ergernis gewoon mijn dag niet, maar om nou elke dag te klagen over mijn arm... Tja eh :')
Kortom, nog steeds hetzelfde liedje hier. Krijg mijn huishouden ook amper nog voor elkaar. Gewoon een rotdag vandaag

Dat is bij mijn vader nog steeds. Ik dacht eigenlijk dat dat normaal was, bij mijn vorige huurwoning ook al.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 22:35

Waterdruk in de flat is hier ook bagger. Sinds we per woning eigen terugslag kleppen hebben wel minder geworden. Douchen en wasmachine is hier ook geen succes.

Vliegjes in huis.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 23:23

Nu het mooi weer is, loop ik in mijn huis graag op blote voeten. En omdat ik al jaren in dit huis woon en alles blindelings weet te vinden, doe ik niet altijd een lichtje aan. Had ik dat maar wel gedaan... Toen ik een glas op het aanrecht wilde zetten, stapte ik met 1 voet middenin de kattenkots! Ik gleed er lekker door, zeg maar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 23:26

Ieuw.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 23:33

Mijn linker ooglid is al een week of 2 wat dik. Ik vermoed hooikoorts of allergie aangezien ik ook sinds een paar maanden opeens bultjeseczeem heb wat ze dachten kwam van kou en handen wassen. Maar ik moet mijn handen vaak wassen aangezien ik in de zorg werk en graag even mijn handen was als ik iemand heb geholpen op het toilet.

Ik heb er niet heel veel last van tenzij ik eraan gaan zitten uiteraard.... Maar het begint nu op te vallen en dat ziet er wel lelijk uit :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 00:14

Er staat weer een excursie gepland waar we eigenlijk geen tijd voor hebben en het is niet eens bereikbaar met het ov. Feest.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 04:14

Dat mensen een stal kunnen en willen blijven sponsoren en verdedigen waar paarden 2x (bij geluk 3x) pluimpje hooi krijgen wat in een transport zak wat je met je pink kunt optillen, stallen vol schimmel stro wegens geen geld en vooral waar paarden 24/24 buiten moeten zonder beschutting in weer en wind, wegens geen geld voor stro.
Een stal waar paarden letterlijk ziek worden, fysiek (mok, rotstraal, schimmel, luchtwegeninfecties. Niet gesproken over kreupel lopen, rugproblemen door verkeerd lesgeven) maar ook mentaal (staleigenaars aanvallen, eigen eigenaars aanvallen).

Maar nee, dit ligt allemaal aan de mensen die vertrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 07:41

Ik heb al een paar dagen flinke druk in/aan mijn achterhoofd en rechter oor. Leef zo ongeveer op paracetamol.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 07:50

De pijn van mijn tanden, ik snap dat de stiekjes moeten maar het doet zo ongelofelijk pijn

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 08:00

Sorry, maar ik ben er ZO klaar mee dat mensen voor de trein springen. |o
Ik weet dat die persoon dik in de oliebol zit en niet meer helder nadenkt maar dit is nu dit jaar al de... 5e, 6e keer dat ik niet op mijn [***] kom/naar huis kan. En met mij vele andere reizigers. _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 08:08

Iemand liep net door de trein heen met zo’n Zwitsers zakmes in zijn hand. Waarom denk je dat het een goed idee is. :?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 08:26

2 Nachten heerlijk geslapen en vannacht had ik het ineens bloedheet en kon daardoor niet meer slapen. Heb de plafond ventilator aangezet. Beginnen ze 's ochtends vroeg met het gooien van stelling buizen. Leuk dat jullie moeten bouwen, maar vroeg in de ochtend even normaal doen graag. En nu is het natuurlijk stil. _-:( _-:(

Gisteren kreeg ik eens steken in mijn vingers, handen en polsen. Waarom heb ik het vermoeden dat er weersverandering eraan komt. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 08:52

Zoon weer te laat opgehaald, dus weer te laat op school. Hoe moeilijk kan het zijn.
Als je het personeel er niet voor hebt, moet je ook niet beloven dat je het kan uitvoeren.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 08:59

Dat ik super misselijk ben en constant moet kokhalzen, maar ik niet daadwerkelijk overgeef.
Ik heb daar zo'n hekel aan, gooi het er gewoon in een keer uit, dan ben je er in ieder geval klaar mee.
maar nee, ik moet een half uur lang kokhalzen en de verdere dag misselijk blijven.
*zucht*

En dat ik gister maar eens gevraagd heb of de nota van onze bruiloft nog verstuurd zou worden (wij zijn op 12 maart getrouwd), maar dat dan blijkt dat ze hem helemaal vergeten waren...
Ik ben blij dat ik zo eerlijk ben, maar ergens voelt het als of ik mijzelf nu in de vingers heb gesneden :')
Anyway, nu moet ik hem nog laten aanpassen, want hij klopt niet :n

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:06

Ongesteld worden in een witte broek en niks bij je hebben.. |o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:22

Ai...
Dat is klote, dan zou ik mij gewoon ziekmelden en naar huis gaan (als je ergens bent waar je je ziek moet melden, zo niet, dan zou ik gewoon naar huis gaan)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:25

Captain schreef:
Ik weet dat die persoon dik in de oliebol zit en niet meer helder nadenkt maar dit is nu dit jaar al de... 5e, 6e keer dat ik niet op mijn [***] kom/naar huis kan. En met mij vele andere reizigers. _-:(

Uiteindelijk trein terug naar huis, maar die ging niet dus nu een station verder en dan met de bus weer terug. Maar we staan alweer 10 minuten te wachten want het station is vol.

Ik ben dus nu al 2u aan het reizen en gewoon letterlijk nergens gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:26

Moet je je voorstellen dat je leven zo voelt ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:27

Ik snap waar je heen wilt, maar er zijn andere mogelijkheden. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:27

Captain schreef:
Captain schreef:
Ik weet dat die persoon dik in de oliebol zit en niet meer helder nadenkt maar dit is nu dit jaar al de... 5e, 6e keer dat ik niet op mijn werk kom/naar huis kan. En met mij vele andere reizigers. _-:(

Uiteindelijk trein terug naar huis, maar die ging niet dus nu een station verder en dan met de bus weer terug. Maar we staan alweer 10 minuten te wachten want het station is vol.

Ik ben dus nu al 2u aan het reizen en gewoon letterlijk nergens gekomen.

Ja, klote is dat idd :\.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:31

Captain schreef:

Is dat zo?

Ja je op hangen, pillen slikken zodat familie je vind?

Het zou gewoon legaal op een fijne manier sneller moeten kunnen als dat de wens is.

Ik begrijp dat het voor jou ruk is nu, toch zou ik dat persoonlijk niet uit durven spreken.....
Want ruk is dan eigenlijk niks....

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:33

fotolijstje schreef:
Ongesteld worden in een witte broek en niks bij je hebben.. |o

Wc-papier!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:40

Kan je niet iets lenen van een vriendin?Ik had altijd in een verborgen vakje een maandverband zitten voor het geval dat.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 09:41

DuoPenotti schreef:
Captain schreef:

Is dat zo?

Ja je op hangen, pillen slikken zodat familie je vind?

Het zou gewoon legaal op een fijne manier sneller moeten kunnen als dat de wens is.

Ik begrijp dat het voor jou ruk is nu, toch zou ik dat persoonlijk niet uit durven spreken.....
Want ruk is dan eigenlijk niks....

Helemaal mee eens. Van zulke opmerkingen als die van Captain word ik misselijk.