Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nyaleti schreef:Ik heb sinds kort hier de paardenstal weer verhuurd.
Nu staat het gewoon alweer blank op een stukje van de paddock.. Het heeft even leeg gestaan dus wist niet precies hoe de bodem nu zou zijn maar het is echt erger dan wat ik gewend ben.
Is het grondwater nou nog zo hoog? Of is het misschien toch omdat de grond gewoon helemaal vast zit en water niet weg kan?
Kan ik hier nog iets aan doen nu?
Ik baal echt. Er zitten zulke leuke mensen in die ik ook gewoon 'het beste' wil bieden. Ik heb natuurlijk vermeld dat het voorste stukje altijd blub is maar momenteel is het gewoon een vijver..
Nyaleti schreef:Ja ben er ook bang voor.
Helaas hebben we het niet kunnen frezen toen het leeg stond. Juist omdat 2/3 van de paddock zich echt goed houdt. Daar is de grond juist hard en is het uiteindelijk wel blub maar ze zakken er niet in weg.
Maar nu vooral vooraan(laagste punt, sowieso altijd blub in de winter). Het staat verdorie gewoon blank.. omspitten heeft nu geen nut denk ik, dan wordt het helemaal los zand en modder?
Ik baal gewoon zoooo erg.. Voel me echt een slechte verhuurder alsof ik gelogen heb over de bodem maar het was echt niet zo..
Nyaleti schreef:Ik acht de kans klein maar wie weet.
Leest hier toevallig een paraveterinair mee? Of iemand die goed is met een CV maken? Die ik PB mag doen.
Ik solliciteer nu buiten het vak dus op mijn CV bij werkzaamheden "balie en telefoon" zetten, is niet dekkend genoeg. Dagplanning maken, klanten te woord staan, mail bijhouden, medicatie uitgifte.. maar dat klinkt ook te simpel voor wat het eigenlijk is..
Picopico schreef:Mag je met een NS abonnement in de DB intercity op het traject in Nederland? Of moet je dan een toeslag betalen/reserveren?
Picopico schreef:Mag je met een NS abonnement in de DB intercity op het traject in Nederland? Of moet je dan een toeslag betalen/reserveren?
Palmera schreef:Naar de meldingsinstellingen gaan en daar ergens wat veranderen? Dat knopje staat daaronder volgens mij?
ClaudiaHS schreef:Karlijn ff je vinger op dat balkje leggen een paar seconden. Dan krijg je een schermpje waar je de meldingen kan uitzetten.