Sandra_H schreef:Karl66 schreef:Ik herhaal het nog maar eens, een cursus staatsinrichting is geen overbodige luxe als je dit soort onzin spuit.
Hebben we daar tegenwoordig de feestboek academie niet voor dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Mensen met een geloof waar vaccineren niet in past valt onder discriminatie.
Mensen die een andere politiek overtuiging hebben valt onder discriminatie.
Mensen uitsluiten op medische gronden is discriminatie.
Moet ik nog doorgaan?
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen het maar normaal vinden terwijl vaccinatie niet de enige uitweg is uit deze crisis.
Citaat:Drie sneeuwluipaarden overleden aan coronavirus in zoo in Nebraska
Drie sneeuwluipaarden uit een kinderzoo in Nebraska zijn deze week overleden aan Covid-19. Ranney, Everest en Makalu van de Lincoln Children’s Zoo raakten in oktober besmet.
“Dit verlies is hartverscheurend”, liet de dierentuin vrijdag optekenen in een bericht op Facebook. Hoe de dieren het virus opliepen is onduidelijk. Dierenartsen dienden hen nog steroïden en antibiotica toe, maar dat mocht niet baten.
Twee Sumatraanse tijgers, Axl en Kumar, raakten ook besmet met het coronavirus, maar herstelden. Veel dierentuinen in Nebraska hebben grote percentages van hun dieren gevaccineerd tegen het virus.
Kwetsbaar
Wereldwijd zijn volgens cijfers van de Amerikaanse Johns Hopkins-universiteit zeker 252 miljoen coronabesmettingen gemeld onder mensen, maar ook allerlei diersoorten blijken kwetsbaar. Onder meer gevlekte hyena’s, tijgers, leeuwen, jaguars en andere dieren hebben al positief getest in Amerikaanse dierentuinen, bericht The New York Times.
Citaat:Mensen met een geloof waar vaccineren niet in past valt onder discriminatie.
(...)
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen het maar normaal vinden terwijl vaccinatie niet de enige uitweg is uit deze crisis.
Janneke2 schreef:Citaat:Mensen met een geloof waar vaccineren niet in past valt onder discriminatie.
(...)
1) Ik ken geen 'geloof' dat tegen vaccinatie is.
(Er zijn zware gereformeerde broeders m/v die zich niet laten prikken. En ook geen plaats op de IC willen innemen ten koste van een ander. Maar dus niet het hele christendom.)
2) "Most interesting..."
(Behalve injectie hebben we natuurlijk de lockdown, de hygiënische maatregelen, de anderhalve meter, etc. etc.)
bigone schreef:Even over corona en scholen open laten en kinderen gewoon een besmetting op laten lopen want niet gevaarlijk?
Er liggen momenteel 54 kinderen in het ziekenhuis door een Covid besmetting, waarvan 1 op de IC.
In de afgelopen 2 weken zijn er 4 kinderen overleden door Covid.
bigone schreef:Even over corona en scholen open laten en kinderen gewoon een besmetting op laten lopen want niet gevaarlijk?
Er liggen momenteel 54 kinderen in het ziekenhuis door een Covid besmetting, waarvan 1 op de IC.
In de afgelopen 2 weken zijn er 4 kinderen overleden door Covid.
bigone schreef:Klopt Lena maar dit is om aan te geven dat er ook in Corona krijgen voor kinderen een risico kan zitten, net als bij volwassenen. Er zijn nogal wat mensen die staan te gillen blijf van onze kinderen af wat betreft vaccineren. Scholen dicht is zeker geen goed idee maar laten mensen niet denken dat Corona onschuldig is voor kinderen in sommige gevallen.
Vayo, geen idee of deze kinderen gezondheidsproblemen hadden, des te meer redenen om te vaccineren voor iedereen die dat kan om kwetsbaren zoveel mogelijk te beschermen.