Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vladimir1979

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:05

ik erger me aan mensen die hun eigen oplossing beter vinden. en nu ontstip ik maar...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:32

En weer net zoals gisteren. Begin goed zonder pijn en dan rond de middag verzuren mijn spieren weer. Stom lijf.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:32

Dat ik thuis'werk' vandaag, maar ik zo veel andere nuttige dingen weet om te doen :') concentratie ver te zoeken...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:39

Dat ik blijkbaar met iemand in contact ben geweest die mogelijk besmet was , en daar weer pas na een dikke week achter kom.... Nou ja heb geen klachten negatieve zelftesten dan had het nu wel moeten gebeuren.

Zou toch fijn zijn als mensen het even vermelden , helemaal omdat ik op twee locaties aan het werk ben momenteel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 14:11

MyWishMax schreef:
Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.

Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...

Zit ook alleen met geen geld. En misschien dat ik zelfs moet werken.

En kerst pakket moet in Venray ophalen (woon in Hendrik-Ido-Ambacht) ga mooi even niet doen.

Vanaf 20 december moeten we 7 dagen op werklokatie zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 14:15

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 15:19

Ik erger mij aan de school van mijn kinderen.

Deze zitten op een SBO, nu hebben ze nieuwe computers en gaan ze werken met oortjes.

Ieder kind een eigen setje, maar wij als ouder zijn verantwoordelijk dat ze niet kwijtraken of kapot gaan.

Als ze mee naar huis komen kan ik dit nog begrijpen. Maar ze blijven op school liggen... >;)
Dus waarom zou ik er dan verantwoordelijk voor zijn? >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:09

Ik heb het koud en word maar niet warm

***weer

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:10

Dat sporten momenteel zo matig gaat, maar ik door de huidige Coronamaatregelen geen begeleiding kan krijgen van mijn eigen trainster, omdat zij normaal vooral ‘s avonds werkt en nu alleen op een dag dat ik werk :\

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:22

Ik erger me dat de installatie van onze nieuwe verwarming alweer uitgesteld moet worden. Zou eigenlijk deze zomer gebeurd zijn, maar toen waren er de overstromingen hier. Daardoor hadden de gasmaatschappij en de installateur geen tijd meer omdat ze eerst daar de boel moesten gaan redden. Begrijpelijk en geen kwaad woord daarover. Maar wel stom voor ons, natuurlijk, want nu moesten we er in de winter aan geloven en da's natuurlijk niet fijn als je dan niet kan stoken.

Drie weken geleden liet de oude verwarming, die vervangen ging worden, het dan afweten. Kostelijke voorlopige reparatie. Morgen zou dan eindelijk de ombouw beginnen. Maar niet dus, want er kon een onderdeel niet geleverd worden. Ten vroegste in januari zal het er zijn. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:42

Zoon ging net weer naar school… nu zit hij in ieder geval weer thuis tot en met dinsdag. 1 juf positief getest en de andere juf wordt geopereerd.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:53

Dat het nog geen 4 uur is en al bijna donker.
Op naar de 22e :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:22

DuoPenotti schreef:

Vreselijk, he :\.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:29

Dat de stalkat op mn pensionstal ingeslapen is en ik er meer door ontdaan ben dan ik van mezelf had verwacht -O- :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:05

Dat ze zo moeilijk doen over de booster prik ik kom maar niet aan de beurt en mensen die net over de 6 maanden zijn al wel.

Dan maar brutaal zijn en gewoon heft in eigen handen nemen en zelf contact op nemen met de ggd. Als ik moet wachten op mijn leeftijd kom ik nooit aan de beurt en verloopt mijn qr code

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:58

Zebrastreep schreef:
Dat ze zo moeilijk doen over de booster prik ik kom maar niet aan de beurt en mensen die net over de 6 maanden zijn al wel.

Dan maar brutaal zijn en gewoon heft in eigen handen nemen en zelf contact op nemen met de ggd. Als ik moet wachten op mijn leeftijd kom ik nooit aan de beurt en verloopt mijn qr code

Ik schrok een beetje van je laatste zin dus heb het even opgezocht. En dit stond op de site ‘CoronaCheck’:
Hoe lang een vaccinatie precies werkzaam is wordt nog onderzocht. Wanneer bekend is hoe lang de bescherming van een vaccinatie werkt, wordt de geldigheid van de QR-code daarop afgestemd. Totdat dit bekend is, is het vaccinatiebewijs onbeperkt geldig.

Tenzij je iets anders bedoelt (/d?).

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:02

Voor het buitenland moet je binnen 9 maanden je booster gehaald hebben. Denk dat Zebrastreep dat bedoelt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:10

DuoPenotti schreef:

Braaf aan het aftellen en kan haast niet wachten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:25

nicole_floor schreef:
Voor het buitenland moet je binnen 9 maanden je booster gehaald hebben. Denk dat Zebrastreep dat bedoelt.

Klopt maar ben een beetje bang dat ze zeggen dat de qr code in Nederland ook gaat verlopen zie het ze wel doen...

De internationale verloopt na 9 maanden gaat pas per 1 februari in maar in dit tempo heb ik er niet zoveel vertrouwen in....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:27

Kaus schreef:
Nayomie schreef:
Ik ben misschien een beetje boos geworden vandaag. Aanlijngebied waar mensen hun hond los hadden, op onze hond af kwam en ze geen enkel keer aandacht hadden gevraagd. Heb ze geattendeerd op het feit dat onze hond aan de lijn zit, in een aanlijngebied, dus het wellicht een idee zou zijn als zij hun hond bij een aangelijnde hond ook aanlijnen. Liefst wil ik ze dan informeren over wat en waarom om mensen te kunnen uitleggen waarom ik zoiets aan geef, maar die tijd is daar dan niet voor. -O-

En nu voel ik me een boeman want het komt er ook nog eens bot uit.

Ik hoop altijd als ik dat soort opmerkingen maak naar mensen dat ze er nog nachten wakker van liggen :7

Nja hoop met dit soort opmerkingen dat het in elk geval binnen komt. Wat overigens in dit geval wel zo was. Kwam hem weer tegen en dit maal aan de lijn. Dus heb ze vriendelijk bedankt. :D

Toch wel blij dat het aangekomen was _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:33

Zebrastreep schreef:
nicole_floor schreef:

Klopt maar ben een beetje bang dat ze zeggen dat de qr code in Nederland ook gaat verlopen zie het ze wel doen...

De internationale verloopt na 9 maanden gaat pas per 1 februari in maar in dit tempo heb ik er niet zoveel vertrouwen in....

Ik zie ze het ook doen. :+ En de zit idd weer 0.0 tempo in.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:30

Verkouden, koorts, minder eetlust, slechter ruiken, oorontsteking en overal freaking spierpijn. Fijn ziek worden in je weekend :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:33

Justme_Lisaa schreef:
Verkouden, koorts, minder eetlust, slechter ruiken, oorontsteking en overal freaking spierpijn. Fijn ziek worden in je weekend :(

Dat klinkt als corona.

Beterschap :(:)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:44

Alles dicht, honger, overal staan de drives vol. Ik. Heb. Honger. _-:(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:51

daantjuhhh schreef:
daantjuhhh schreef:

We hebben weer een nieuwe datum.
Volgende week vrijdag 3 december.
Duimen jullie mee dat het door gaat? +:)+

Helaas is het weer niet doorgegaan.
Hij lag al helemaal klaar.
Nachtje gelogeerd, operatie hemd aan.
Maar helaas vanmorgen bleek er weer geen ic bed beschikbaar.

We hebben weer een nieuwe datum! Vrijdag 17 december. Duimen jullie weer mee?