Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.
Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...
Zebrastreep schreef:Dat ze zo moeilijk doen over de booster prik ik kom maar niet aan de beurt en mensen die net over de 6 maanden zijn al wel.
Dan maar brutaal zijn en gewoon heft in eigen handen nemen en zelf contact op nemen met de ggd. Als ik moet wachten op mijn leeftijd kom ik nooit aan de beurt en verloopt mijn qr code
nicole_floor schreef:Voor het buitenland moet je binnen 9 maanden je booster gehaald hebben. Denk dat Zebrastreep dat bedoelt.
Kaus schreef:Nayomie schreef:Ik ben misschien een beetje boos geworden vandaag. Aanlijngebied waar mensen hun hond los hadden, op onze hond af kwam en ze geen enkel keer aandacht hadden gevraagd. Heb ze geattendeerd op het feit dat onze hond aan de lijn zit, in een aanlijngebied, dus het wellicht een idee zou zijn als zij hun hond bij een aangelijnde hond ook aanlijnen. Liefst wil ik ze dan informeren over wat en waarom om mensen te kunnen uitleggen waarom ik zoiets aan geef, maar die tijd is daar dan niet voor.![]()
En nu voel ik me een boeman want het komt er ook nog eens bot uit.
Ik hoop altijd als ik dat soort opmerkingen maak naar mensen dat ze er nog nachten wakker van liggen
Zebrastreep schreef:nicole_floor schreef:Voor het buitenland moet je binnen 9 maanden je booster gehaald hebben. Denk dat Zebrastreep dat bedoelt.
Klopt maar ben een beetje bang dat ze zeggen dat de qr code in Nederland ook gaat verlopen zie het ze wel doen...
De internationale verloopt na 9 maanden gaat pas per 1 februari in maar in dit tempo heb ik er niet zoveel vertrouwen in....
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:
We hebben weer een nieuwe datum.
Volgende week vrijdag 3 december.
Duimen jullie mee dat het door gaat?
Helaas is het weer niet doorgegaan.
Hij lag al helemaal klaar.
Nachtje gelogeerd, operatie hemd aan.
Maar helaas vanmorgen bleek er weer geen ic bed beschikbaar.