Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:34

LaPluche schreef:
Sorry, maar je post bijna nooit meer wat op bokt en nu zet je een heel lelijk stuk neer om daarna waarschijnlijk weer te “verdwijnen”

Iemand hier is net haar oma verloren, en ik vind dit niet echt netjes van je.

Leven en laten leven.

Dit is het eerste wat ik dacht, helemaal met je eens!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:46

ThreeFingers schreef:
Waarschijnlijk krijg ik nu veel bokkers over me heen..

Maar ik erger me steeds weer, als ik mensen hoor/lees over begraven worden, en dan over termen als: nu ligt.... bij bv zijn vader. Er zijn zat van dat soort uitspraken...
Ik denk dan, wat maakt het uit waar je ligt? Dood is dood. Onder de grond weg rotten, in een al bestaand graf enz. Waarom die hang naar een "fatsoenlijke" plek?

Omdat het voor de nabestaanden fijn is om er op deze manier troost/acceptatie in te vinden?

Vind deze post net zo subtiel als zeggen tegen iemand die een familielid is verloren 'ach joh, iedereen gaat een keer dood, zo is het leven' :n

En nee, mij maakt het persoonlijk niet uit wat ze met me doen als ik dood ben. Maar als mijn nabestaanden graag willen dat ik samen met andere familie/geliefden kom te liggen, dan is dat helemaal prima.

Ik erger me dan weer aan mensen die zo lekker ongevoelig kunnen doen over onderwerpen als de dood. Zeker in een topic waarbij iemand net een dierbare is verloren.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:47

Ik erger me aan een bedrijfje waar ik iets heb gekocht. Het gaat om een klein bedrijfje van een jong iemand (17 jaar) en ik heb wat gekocht om haar te steunen. Ze gaf aan dat er tussen 2-3 dagen bezorgd zou worden. Het is nu anderhalve week later en het is er nog niet. Ik vind het echt niet erg om lang(er) op spulletjes te wachten, maar zeg het dan gewoon even en verzin geen smoesjes. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:54

Lau07 schreef:
Ik erger me aan een bedrijfje waar ik iets heb gekocht. Het gaat om een klein bedrijfje van een jong iemand (17 jaar) en ik heb wat gekocht om haar te steunen. Ze gaf aan dat er tussen 2-3 dagen bezorgd zou worden. Het is nu anderhalve week later en het is er nog niet. Ik vind het echt niet erg om lang(er) op spulletjes te wachten, maar zeg het dan gewoon even en verzin geen smoesjes. :o

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en het is zo slecht bevallen dat ik niet meer ga voor de kleine ondernemers... de maat van het touwhalster klopte niet, slecht afgewerkt, raar groot metalen ding aan de leadropes wat tegen de kin tikte, geen leertje aan het uiteinde, en pas geleverd na meer dan een maand...
Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was paste ze snel de site aan en ik mocht het terugsturen, dan zou ik 30% van het bedrag exclusief de verzendkosten terug kunnen krijgen. Op een bedrag van tegen de €60 was dat dus nog geen €14 :+
Vervolgens heeft ze me geblokkeerd. De zooi ligt nog steeds in de kast te liggen, denk dat ik het een keer weg ga gooien.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:06

Gisteren haalde ik het zijl/liner van het zwembad (Intex) uit de kist, het frame had ik inelkaar. Heeft er een muis bij gezeten. Dus allemaal gaten er in. -:(- Ook niet meer te plakken. Er zat geen voer bij in of iets dergelijke dus ik ben echt kwaad. Het deksel sloot niet heel goed maar dan is hij of zij er dus in en uit gekomen via een heel klein gaatje.. Nu zoek ik dus naar een nieuwe en kan bijna niks vinden zonder een nieuw frame erbij terwijl deze nog prima in orde is. Alleen een Belgische website verkopen deze en mag ik dus 83€ af gaan tikken.. Dus nu misschien toch maar even op Marktplaats kijken..
Laatst bijgewerkt door Merexa op 08-06-21 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:07

Dat ik echt een rot portfolio moet opsturen en het is echt vreselijk en ik heb geen zin meer.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:16

LiannePuthzy schreef:
Gehaald *\%/*
*\o/* Super goed!!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:02

De baan die ik zo graag wilde wordt door mijn neus heen geboord omdat een of andere borderliner vind dat ik niet betrouwbaar genoeg ben. Toen ik voor haar stage liep mocht ik geen fiets. Niks deed ik goed ondanks dat ik 7 dagen per week voor haar bezig was. De functie waar ik op solliciteer had ik een 9 voor gehaald. Maar sure, thanks voor het verneuken van mijn kansen bij dit bedrijf. Achterlijke koe. En dat is nog een belediging tegenover de koeien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:23

De logica van mijn baas... als wij niet op onbeschikbaar staan dan kunnen ze ons elk moment inplannen en dan moet je komen werken en als je niet kan moet je zelf ruilen.
Dus ze zouden me voor vanmiddag 17:00 in kunnen plannen en als ik niet kan is het mijn probleem. :')

Ga ook niet elke week handmatig mezelf 6 dagen per week onbeschikbaar zetten dat is heel veel werk. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:23

POSTNL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:27

MarlindeRooz schreef:
De logica van mijn baas... als wij niet op onbeschikbaar staan dan kunnen ze ons elk moment inplannen en dan moet je komen werken en als je niet kan moet je zelf ruilen.
Dus ze zouden me voor vanmiddag 17:00 in kunnen plannen en als ik niet kan is het mijn probleem. :')

Ga ook niet elke week handmatig mezelf 6 dagen per week onbeschikbaar zetten dat is heel veel werk. :7

Was hier ook de logica. Als ik geen verlof had gevraagd moest ik beschikbaar blijven op vrije dagen. Ik had jaarlijks dus 20 dagen verlof. Op mijn ongeplande dagen moest ik dus ook altijd beschikbaar zijn volgens hun (winkel was 7/7 open) Er waren nog een hoop andere problemen maar dit was de druppel. Ik heb toen mijn ontslag gegeven. Zijn ze helemaal gek.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:34

LiannePuthzy schreef:
Gehaald *\%/*

Gefeliciteerd *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:49

Dat er in de werkapp maar werd geopperd dat we dingen opzij moesten zetten zodat ik kan werken.

Brb even mijn docent mailen dat ik niet mijn essay ga inleveren want ik moet werken. :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:20

Ik heb iets gekocht via bol punt com.
Derde partij.
Kreeg het product pas na 2,5 week binnen.
Meteen geretourneerd, maar dpd deed er lang over (door hun gekozen partij)
Nu hebben ze de retour geannuleerd omdat het te lang duurde voordat ze het terug kregen.
En natuurlijk krijg ik geen contact met de verkoper.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:26

Luxorvalkje schreef:
Ik heb iets gekocht via bol punt com.
Derde partij.
Kreeg het product pas na 2,5 week binnen.
Meteen geretourneerd, maar dpd deed er lang over (door hun gekozen partij)
Nu hebben ze de retour geannuleerd omdat het te lang duurde voordat ze het terug kregen.
En natuurlijk krijg ik geen contact met de verkoper.

Via messenger even Bol zelf benaderen. Heb precies hetzelfde gehad, kreeg direct m'n geld terug.

Gaat het om een poffertjespan toevallig?

MarlindeRooz schreef:
Dat er in de werkapp maar werd geopperd dat we dingen opzij moesten zetten zodat ik kan werken.

Brb even mijn docent mailen dat ik niet mijn essay ga inleveren want ik moet werken. :')

Friet bakken über alles!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:07

De onderbezette klantenservice van Leen Bakker *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:15

Ik had vanmorgen gedouched en ben nu gras aan het maaien. Had beter eerst kunnen maaien en daarna douchen. _O-

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:21

Tentamenstress..
Ben ik er wel klaar voor morgen? Straks krijg ik allemaal rare vragen die niets op de oefententamens lijken.
Ik wil geen herkansingen hebben! ;(

*adem in adem uit*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:39

Eindelijk Alle moed bij elkaar verzameld om mijn excuses aan te bieden aan iemand waarmee ik vroeger een hele goede band had. Heb nu eigenlijk wat antwoord gekregen op wat vragen, en snap nu waarom ik totaal onzichtbaar ben geworden. Fijn gesprek gehad maar ik denk dat we niet meer helaas dezelfde band gaan krijgen als voorheen. Wel in ieder geval weer respect voor elkaar en het goed kunnen maken.

Het is goed zo er valt een enorme last van mijn schouders af.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:39

_Nancy schreef:
Tentamenstress..
Ben ik er wel klaar voor morgen? Straks krijg ik allemaal rare vragen die niets op de oefententamens lijken.
Ik wil geen herkansingen hebben! ;(

*adem in adem uit*

Kop op. Komt goed! Je hebt genoeg geoefend ;)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:41

Dat het eten er nog niet is. Eerste tijd die ik kon kiezen was 17.30uur, dus voor zo snel mogelijk gekozen. Was 30 min, werd al 39 min, maar blijkbaar redden ze dat ook niet want ondertussen zijn we een uur verder.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 17:42

Benzine voor de bosmaaier gaat hard zo, maar eigenlijk iets te lang laten groeien. :=

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:00

Ik zou vandaag mn nieuwe pony ophalen maar kregen helaas pech onderweg.. Auto is bij garage en nu maar hopen dat het snel weer klaar is om alsnog de pony op te halen :(

Edit: ohja en ben flink verbrand (leven van een ginger hé :=). Zit ook nog is onder de eikenprocessierups plekjes hahaha

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:19

wyoming schreef:
Dat het eten er nog niet is. Eerste tijd die ik kon kiezen was 17.30uur, dus voor zo snel mogelijk gekozen. Was 30 min, werd al 39 min, maar blijkbaar redden ze dat ook niet want ondertussen zijn we een uur verder.

Toch niet met Uber Eats hè?
Hier vorige week ook ruim een uur moeten wachten en de bestelling werd daarna ineens geannuleerd.
Ook geen geld terug gekregen.
Uber Eats is niet bereikbaar.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:23

Ei kapot in het Hello Fresh pakket, nu zit alles onder. -O-