Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Lestrange01 schreef:Dat mijn kaak hele rare geluiden maakt, rare knak geluiden maar dan geen knak, en een soort geluid alsof je van die bolletjes hebt gegeten die knetteren in je mond. Hij zat een stukje uit de kom, maar nu er weer in en hij blijft geluid maken![]()
Geen pijn gelukkig, alleen een beetje gevoelig waar ik er aan gezeten heb.
Niet te vaak gaan knakken. Ik heb dat een behoorlijke periode gedaan waardoor mijn kaak altijd kraakt nu of pijn gaat doen. Ik vindt het een verschrikkelijk geluid
Fireheart schreef:chanicha schreef:Ik heb een luchtontvochtiger in de auto en het werkt perfect!
Geen beslagen ramen meer!
Zo’n vochtvanger? *gaat googlen*
Lori schreef:Ik heb wat besteld met black friday in Engeland die uiteindelijk toch niet op voorraad bleek, ze hebben dat pas gisteren binnen gekregen en nu zit ik in de sh*t of ik wel of niet extra kosten ga moeten betalen.De communicatie van de webshop is ronduit belabberd, het is dat ik er zelf achteraan ging of ik wist van niks.
Rambogirl schreef:Zo werkt het niet met het invoeren van producten. Jij als ontvanger bent degene die eventuele invoerheffingen, btw etc. moet betalen in het land waar het product naartoe verscheept wordt. Dat staat volledig los van eventuele voorwaarden bij de winkel. (We hebben toch zoveel voordeel van Brexit.Lori schreef:Ik heb wat besteld met black friday in Engeland die uiteindelijk toch niet op voorraad bleek, ze hebben dat pas gisteren binnen gekregen en nu zit ik in de sh*t of ik wel of niet extra kosten ga moeten betalen.De communicatie van de webshop is ronduit belabberd, het is dat ik er zelf achteraan ging of ik wist van niks.
Als jij toch ruim van tevoren al heb besteld lijkt t mij dat die kosten voor hun worden. Staat er niks in de voorwaarden van die site?
Rambogirl schreef:Als er al iets in de voorwaarden staat, is het dat jij als besteller de eventuele kosten voor invoeren in eigen land moet betalen. En het gaat er dan niet om wanneer je het bestelt, maar wanneer het pakket het land binnenkomt. De douane hier kan immers niet zien of het pakket besteld is op 3 juni of 31 december, die zien alleen dat het na 31 december binnenkomt en dat je er dus mogelijk btw of invoerheffingen over moet betalen.Nou, je hebt iets gekocht voordat er invoerrechten van toepassing worden. Daar moet iets over afgesproken staan en dat is toch meestal in de voorwaarden te vinden.
Ennuh brexit is echt k*t! Ik haalde zo enorm veel uit de uk omdat dat veel voordeliger was...
Merileth schreef:Absolem schreef:Dat mijn lichaam niet weet of het zoet of zout eten wilt. Ik een enorm opgeblazen pens heb. Wc niet helpt.. en als ik niks eet ik kotsmisselijk word.
En m'n rennies zijn op dus ik heb niks om maagzuur te remmen...
Losecosan halen bij de apotheek. Is in feite omeprazol, maar in een vrij verkrijgbare variant. En als je er echt heel veel last van hebt (zowel qua regelmaat als qua heftigheid) toch een keer langs de huisarts gaan ervoor.
wemkelover schreef:blaasontsteking gekregen alweer. Natuurlijk net voor de feestdagen. Ben wel beetje bang, vorige keer ben ik er echt heel ziek van geweest. Het ging toen niet over na 1 kuur en heb toen hele zware een gekregen. Kon niet eens meer recht lopen van pijn. Zit nu liters water, granberrysap en vit c weg te werken.