Babootje schreef:Mijn moeder is gisteren overleden om 14:30 uur.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Babootje, gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
Hier in Ierland worden de (behoorlijk) strenge lockdown maatregelen verlengd tot 5 mei...
Ik heb het er erg moeilijk mee moet ik zeggen, het voelt erg overdreven met 6600 besmettingen (op >40000 tests) en 260 mensen overleden.
Ook ziekenhuizen lijken nog op geen enkele manier vol te liggen.
Vooral ook in vergelijking met bijv Nederland, en de schrijnende verhalen en hoeveelheid mensen overleden etc. Dat is hier allemaal absoluut niet aan de orde.
Wij moeten binnen 2 km van huis blijven, alleen naar buiten voor sport/frisse neus, boodschappen/medicijnen ophalen mag wel buiten die 2 km omdat er voor veel mensen geen fatsoenlijke winkel is binnen 2 km.
fokfanaat schreef:Babootjr heel veel sterkte.
Ze zou toch denken dat iedereen die nu zonder werk zit wel aan de slag kan in de kassen.
Urona447 schreef:Als ik deze verhalen zo hoor zou het me niks verbazen als de grenzen alsnog dicht gaan. Was vandaag bij de Jumbo en wat was het daar slecht geregeld, er werd ongelimiteerd doorgelaten, winkelkar was niet verplicht of werd niet gehandhaafd.
1,5 meter afstand was daardoor zeer slecht te houden en de vakkenvullers hielden er ook geen rekening mee.
_lautje_ schreef:Dat kan ook. Maar niet iedereen wil dat. Hoop mensen voelen zich te goed of willen niet om 07:00 in de ochtend beginnen.
Bij ons zijn ze van harte welkom iig.
En juist op afstand werken gaat bij ons perfect. Iedereen heeft een eigen pad om aan te werken. Dus meerdere meters gegarandeerd.
Blussem schreef:_lautje_ schreef:Dat kan ook. Maar niet iedereen wil dat. Hoop mensen voelen zich te goed of willen niet om 07:00 in de ochtend beginnen.
Bij ons zijn ze van harte welkom iig.
En juist op afstand werken gaat bij ons perfect. Iedereen heeft een eigen pad om aan te werken. Dus meerdere meters gegarandeerd.
Dat vind ik zelf ook bizar dat die thuiszitters finacieel gecompenseerd worden terwijl er werkt zat is. Eigenlijk zouden ze pas moeten gaan uitkeren wanneer alle banen bezet zijn.
Scum schreef:Maar met 3 weken ben je ook wel bijgetankt. Ik moet zeggen dat ik daar ook al eens aan gedacht heb.. inhalen in de zomervakantie. Want op vakantie gaan zit er nu toch niet in.