Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Niobe schreef:Slippersseizoen is weer begonnen
Klik klak klik klak. Heb ze niet gemist
Bloemetje75 schreef:Alleen het geluid of ook het zicht op andermans voeten ????
LukieBradley schreef:Ik had hetzelfde gedaan voor het schaap, anders zou ik de hele dag met een gevoel lopen van "oh zou het schaap...."
Ik erger mij aan mijn tijdelijke huisdieren.
Ze zitten buiten en nu komen er nog meer huisdieren op af
[ [url=m/tEwGxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steeds 8 dezelfde. Ze gaan ook in het konijnenhok
chanicha schreef:Je hebt oordruppels, als het tenminste niet doorgebroken is, waar lidocaïne inzet en dat verdooft.
Vroeger haalde ik de lidocaïnedruppels voor mijn dochter bij de HA maar die schrijven ze niet meer voor.
Hoop dat het snel beter gaat, vreselijk een oorontsteking.
AnnexUdith schreef:De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.
Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.
LiannePuthzy schreef:AnnexUdith schreef:De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.
Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.
Ditbij de meeste vakken heb ik mijn camera uit staan, behalve als ik alleen les heb met mensen van mijn vakrichtint, dan zijn we namelijk maar met 3. Echt niet iedereen hoeft te weten hoe mijn slaapkamer er uit ziet