Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Ik heb er nu een die maar onder mijn vaste prijs blijft bieden.
Zij doet een bod onder mijn prijs, ik geef aan dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. Zij doet na een week een nieuw bod onder mijn prijs, ik geef dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. En dit steeds opnieuw al een paar weken achter elkaar......
Dat levert me straks vast een leuke beoordeling op (en haar ook)
StalNollie schreef:Niet betalen zou ik aan andere kant ook wel weer flauw vinden. Kun je niet 50/50 doen. Weet niet hoe het verdere gesprek is verlopen heb je haar niet gewezen op het feit dat het niet ging passen door de brievenbus?
_Mir schreef:petra8 schreef:Ik heb er nu een die maar onder mijn vaste prijs blijft bieden.
Zij doet een bod onder mijn prijs, ik geef aan dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. Zij doet na een week een nieuw bod onder mijn prijs, ik geef dat het een vaste prijs is, geeft zij aan dat Marktplaats een plaats is om te onderhandelen. En dit steeds opnieuw al een paar weken achter elkaar......
Dat levert me straks vast een leuke beoordeling op (en haar ook)
Als je dit een keer zou doen, zou ik me nog daarin kunnen vinden. Zeker als de verkoper er toch graag vanaf wil. Maar idd meerdere keren is wel vervelend.
Als je bang bent voor de beoordeling, verwijder de advertentie dan met ' niet verkocht via marktplaats'. Volgens mij kan ze je dan niet beoordelen.