Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 19:58

Niobe schreef:
Nathalie18x schreef:
Hier ook maar even een F1 unpopular opinion. Ik ben groot F1 fan maar echt absoluut geen fan van Verstappen en zijn hele aanhang.Ik vind veel fans ontzettend asociaal.Zoals vandaag het fakkels gooien en de haat naar andere coureurs.

Elke fanbase heeft zijn giftige zijtakken
Jup, helaas.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:10

Ik weet dat het geen discussietopic is, maar toch wil ik de andere kant van de F1 er even in gooien. Ik begrijp dat de cijfertjes vergelijkbaar zijn met een vlucht naar LA.

Maar meer impactvol is dat efficiënt omgaan met brandstof heel belangrijk is voor de sport. Er gaat veel geld om in het verbeteren van de motoren. Inmiddels kunnen ze racen met 35% minder brandstof per race dan 'vroegah'. Fabrikanten stoppen miljoenen per jaar in het verbeteren van de F1 motoren en merken zoals Ferrari, Honda en Renault gebruiken die kennis ook voor productie auto's.

Eigenlijk best ironisch dat zoveel liter benzine wegtrappen in zo kort mogelijke tijd een goede motivatie is om enorm veel geld uit te geven aan onderzoek naar het efficiënter gebruik daarvan en dat we daar allemaal weer baat bij hebben. Dat kunnen we niet zeggen van bijvoorbeeld wedstrijdpaarden die de hele wereld over vliegen. :D

En UO binnen mijn vriendengroep: ik vind het nooit te vroeg voor pepernoten. :9

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:15

Niobe schreef:
Nathalie18x schreef:
Hier ook maar even een F1 unpopular opinion. Ik ben groot F1 fan maar echt absoluut geen fan van Verstappen en zijn hele aanhang.Ik vind veel fans ontzettend asociaal.Zoals vandaag het fakkels gooien en de haat naar andere coureurs.

Ja ik krijg dit soort reacties altijd maar dit is gewoon mijn mening? :+

Urbanus

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:22

Ik vind dat er meer met dildo's gegooid moet worden, zoals toen bij ADO.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-22 20:38

Ik heb echt een hekel aan dat Nederlandse voetbalvolk dat is over komen waaien naar de F1. Die alleen maar fan zijn van Verstappen en niet van de sport an sich.

+1 voor dildo’s

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:40

Balenciaga schreef:
Ik heb echt een hekel aan dat Nederlandse voetbalvolk dat is over komen waaien naar de F1. Die alleen maar fan zijn van Verstappen en niet van de sport an sich.

Gelegenheidsfans, aldus mijn oom

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:42

[***] schreef:
En UO binnen mijn vriendengroep: ik vind het nooit te vroeg voor pepernoten. :9

*\o/*
Hoe eerder hoe beter, helaas ben ik beperkt tot mijn bezoekjes, maar dan sla ik gelijk groot in :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:43

Urbanus schreef:
Ik vind dat er meer met dildo's gegooid moet worden

Deze zin echoot al een paar minuten door mijn hoofd :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:45

Telpeva schreef:
Urbanus schreef:
Ik vind dat er meer met dildo's gegooid moet worden

Deze zin echoot al een paar minuten door mijn hoofd :')

In iedergeval niet tegen je hoofd 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:45

Nathalie18x schreef:
Niobe schreef:

Ja ik krijg dit soort reacties altijd maar dit is gewoon mijn mening? :+

Ok.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 20:50

Urbanus schreef:

Mijn buurvrouw vond het net niet leuk om een groen gele tarzan tegen haar raam te krijgen...

Het is echt een OU -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 22:07

c_alsemgeest schreef:
Urbanus schreef:

Mijn buurvrouw vond het net niet leuk om een groen gele tarzan tegen haar raam te krijgen...

Het is echt een OU -O-

_O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:30

Hilary schreef:
Balenciaga schreef:

Gelegenheidsfans, aldus mijn oom

Dus Fan zijn om het Fan zijn mag niet? Je moet tot een soort elite behoren? Bijzonder, volgens mij ondergraaft dat het concept Fan.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:37

Staat dat er?
Nee, dat bedoel ik (of eigenlijk: dat bedoelt mijn oom) niet. Hij bedoelt: er rijdt een Nederlander niet onverdienstelijk mee in F1 en ineens is half Nederland F1-fan, alleen maar omdat het een Nederlander is die ook nog een beetje goed meekomt.
Ik zeg niet dat ik het er 100% mee eens ben, maar… een paar jaar geleden zat Spa (volgens mij) ramvol. Max valt uit en een deel van het publiek ging toen naar huis, want zonder Max was er niets aan oid. Daar vind ik dan wel iets van, ja.

Ik denk dat het verdeeld is; een deel van de huidige kijkers / fans is van de oude garde, dus pre-Max tijdperk, en kijkt F1 omdat ze het een mooie sport vinden. Een deel is gaan kijken ivm Max en vindt het nu een mooie sport, en zullen ook blijven kijken als Max zijn helm een keer aan de wilgen hangt. En dan heb je de kijkers/fans die het alleen specifiek om Max gaat, en als hij uitvalt gaat de tv uit.
Maar… zo zul je in elk land en elke sport verschillende groepen kijkers hebben.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:40

Hilary schreef:
Staat dat er?
Nee, dat bedoel ik (of eigenlijk: dat bedoelt mijn oom) niet. Hij bedoelt: er rijdt een Nederlander niet onverdienstelijk mee in F1 en ineens is half Nederland F1-fan, alleen maar omdat het een Nederlander is die ook nog een beetje goed meekomt.
Ik zeg niet dat ik het er 100% mee eens ben, maar… een paar jaar geleden zat Spa (volgens mij) ramvol. Max valt uit en een deel van het publiek ging toen naar huis, want zonder Max was er niets aan oid. Daar vind ik dan wel iets van, ja.

Ik denk dat het verdeeld is; een deel van de huidige kijkers / fans is van de oude garde, dus pre-Max tijdperk, en kijkt F1 omdat ze het een mooie sport vinden. Een deel is gaan kijken ivm Max en vindt het nu een mooie sport, en zullen ook blijven kijken als Max zijn helm een keer aan de wilgen hangt. En dan heb je de kijkers/fans die het alleen specifiek om Max gaat, en als hij uitvalt gaat de tv uit.
Maar… zo zul je in elk land en elke sport verschillende groepen kijkers hebben.

Staat dat er vraag je. Nou, volgens mij bedoel je dat wel. Want "Je vind daar wat van". Wat is er mis met fan zijn in bovenstaande voorbeelden. Ik snap oprecht je probleem niet. Iemand doet iets. Anderen beleven daar plezier aan. Klaar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:47

Met die fans is niet per se iets mis, wel met degenen die de boel verkloten door onrust te stoken.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:48

Maar wacht effe, want je reageert nu op mij, omdat ik iets toevoeg aan een bericht van Balenciaga, wat niet eens een tekst van mezelf is, maar van mijn oom.

En ja, ik vind (ik! vind!) het respectloos naar de sport als je vertrekt als jouw favoriet uitvalt / op grote achterstand staat / etc, en dat is ongeacht over welke sport we het hebben.
Aan de andere kant: als je dan met een poedersuiker op de tribune blijft zitten en de sfeer voor anderen verpest: ga vooral naar huis.
Maar blijkbaar is dit bij jou een UO :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:51

Bij mij? Interesseert me hoegenaamd niets hoe iemand zijn of haar gedrag is ten aanzien van een sporter. Ik heb er geen mening over. Ook geen on-populaire. Ik wens ieder zijn of haar plezier met een race, met voetbal. Met weet ik veel wat.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-22 12:03

En wij hebben die wel, so what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 12:09

Iedereen is toch fan op zijn eigen manier? Leven en laten leven? Boeiend of ze alleen fan van max zijn..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 12:16

Balenciaga schreef:
En wij hebben die wel, so what?

Precies. Helemaal niets. Wij verschillen wellicht van mening. Dat ik er anders in sta betekent niet dat jij mij daarin moet volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 14:48

Relaxed schreef:
Iedereen is toch fan op zijn eigen manier? Leven en laten leven? Boeiend of ze alleen fan van max zijn..
Op zich ook niet boeiend, maar wel als ze de boel verzieken voor anderen, en tussen de Maxfans zitten idd een heleboel voetbaltypes die zich ook bij F1 niet kunnen gedragen. :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:18

Ik vind die blote buikentrend die weer terug is van eind jaren 90 echt vreselijk!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:40

Die vind ik minder erg dan de badslippers met witte sokken trend (die maar niet over lijkt te willen gaan).

Al moest ik dan wel stiekum wel weer een beetje lachen toen ik deze week iemand met roze haaienslippers (met sokken) zag in de trein.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:45

Sizzle schreef:
Die vind ik minder erg dan de badslippers met witte sokken trend (die maar niet over lijkt te willen gaan).

Al moest ik dan wel stiekum wel weer een beetje lachen toen ik deze week iemand met roze haaienslippers (met sokken) zag in de trein.

Is dat een trend? Bluh.