MarcoBorsato schreef:Is de alcohol onbeperkt?
Then i’m in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik weet niet of er hier ook mensen op het Viva-forum zitten? Weet ook niet of ik de link mag delen, zo niet word hij vast wel verwijderd door een modje maar.. Jeetje wat een vreselijke situatie:
https://forum.viva.nl/relaties/niet-gel ... ff4dfde986
Dit is ook echt een van de redenen waarom ik nooit aan kinderen zou beginnen. Heb je een gezond kindje op de wereld gezet en dan gaat er iets fout bij de geboorte en heb je een zwaar gehandicapt kind.. Afschuwelijk!
Aria_zz schreef:Had ik toch weer wat vandaag.
Collega van me is zwanger, al meteen van dag een ofzo werd duidelijk dat ik nooit kinderen wil (heb ik niet hard aangebracht, ze vroeg gewoon of ik er ook wou).
Ondertussen heeft ze al meerdere malen gezegd wanneer ze iets zei over zwanger zijn: ’maar dat ga jij nooit meemaken he’ (ging meestal over rugpijn of doktersbezoek).
Vandaag gooide ze er toch maar bij: ‘ja maar dat zeg je nu, je bent nog jong (ze is een jaar jonger dan mij) en je komt net van school (omdat ik twee studies gedaan heb), je gaat snel geld verdienen en dan denk je er wel anders over.
Zeg ik: nuja, gaat ook niet enkel over geld, ik wil het gewoon niet. Zij: ‘ja maar dat zeg je nu...’ om dan 10min te praten over dat ik jong ben en dat nog allemaal kan veranderen en dat ik nooit nooit mag zeggen etc etc. Ik ben 26, voelde me een kind van 12 zoals ze tegen me sprak.
Man! Lief kind is het, maar daarmee heeft ze me wel boos gemaakt. Niet van plan nog iets over kinderen te bespreken met haar of echt interesse te tonen. Heb haar uitgelegd dat ik kinderen echt niets vind, maar ze bleef doordrammen.
Beetje respect voor mensen hun keuze graag, vooral als je zelf de hele tijd of thuis blijft of klaagt!