Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 11:17

Ik zie jouw posts wel regelmatig voorbij komen. Wat ik wel vreemd vind is dat ik 570 volgers heb en maar 35 mensen mijn verhaal zien. Hoe is dat mogelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 16:40

Ik heb hier denk ik in de gaten wat werkt qua hashtags. De laatste 2 posts geplaatst op 'niet gunstige' tijden, waarvan mijn laatste foto, op de laatste dag van het jaar, de op 5-na meeste likes krijgt :)) Heb in 2 dagen ook ruim 20 volgers erbij, dus hopen dat die mensen ook actief op mijn stories reageren, heb wel weer zin in al die leuke en leerzame gesprekken met anderen :D

Foto in kwestie, ook helemaal geen bijzondere foto :P
Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:06

Haha ik vind het een geweldige foto :D

Afbeelding

Dit was mijn top 9 van 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:10

Afbeelding
Dit is mijn top 9 :)

Ik vind die tweede van jou heel leuk, zo'n lekker dapper veulen :D

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:52

Super leuk zeg! Ik vind die foto van de koe in de sloot ook erg leuk, zag hem vanmorgen al voorbij komen. Had niet in de gaten dat jij hier ook op bokt zat.

Waar kan je dit overzicht zien? :)
Edit, heb het al.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:56

Het account van mijn hond gaat laatste tijd ook echt als een tierelier.
Afbeelding
De reels
Afbeelding

Mijn fotografie pagina nog niet zo helaas.
Afbeelding

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:03

Hoe maken jullie die overzichtjes?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:21

Via de statistieken knop in je profiel, die heb je als je een business/creator account hebt.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:23

Ah ja die heb ik net pas weer aangezet nadat ik vorig jaar 2 maanden geblokt was.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:25

Oh dan heb je alleen over die periode statistieken, dat is jammer

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:27

Hij geeft idd alleen de laatste week aan. Ach op naar volgend jaar +:)+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:11

Hier ook een top 9 gemaakt.. :) Niet gepost want vind ik altijd wat herhaling.. heb sowieso echt 0 motivatie om iets te posten momenteel. :')

Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 12:31

Mijne is niet zo bijzonder dit jaar. Heb wat minder op mijn hamstery account gepost. Heb er veel met 200-300 likes en vooral rond de 100. Verder enkele uitschieters.

Afbeelding

Wel grappig om te zien dat mensen mijn posts wel eens opslaan:

Afbeelding

Mijn verhaal heeft gemiddeld 400+- views.

Edit:
Even geteld. Ik heb 195 posts geplaatst. (Waarvan ook wel posts met meerdere foto’s natuurlijk)
Mijn slechtste foto’s zijn altijd de babyfoto’s die ik vlak na elkaar post (dan zien mensen ze niet). Dua dt is logisch.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 10:59

Oh wat is het stil hier!

Meelezers met een vraag:

Net mijn eerste reel geplaatst, wil wat actiever gaan worden…

Ik was even mijn profiel aan het bekijken, vinden jullie kleine inzichten in het dagelijkse leven van iemand die je volgt net wel of niet leuk?
Mijn hobby’s zijn best uiteenlopend en ik weet niet of mixen juist een breder publiek gaat aanspreken of mensen doet afhaken.

Ik wil wat meer paardgerelateerd gaan doen en wat minder “voor de leuk” maar waar trek ik de grens?
Bvb foto van mijn zwangerschap, maar met paard, zou ik laten staan, andere hobby’s dan weet niet.
@gudrundh als er iemand een kijkje wil nemen :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-22 11:18

Optiwolk schreef:
Oh wat is het stil hier!

Meelezers met een vraag:

Net mijn eerste reel geplaatst, wil wat actiever gaan worden…

Ik was even mijn profiel aan het bekijken, vinden jullie kleine inzichten in het dagelijkse leven van iemand die je volgt net wel of niet leuk?
Mijn hobby’s zijn best uiteenlopend en ik weet niet of mixen juist een breder publiek gaat aanspreken of mensen doet afhaken.

Ik wil wat meer paardgerelateerd gaan doen en wat minder “voor de leuk” maar waar trek ik de grens?
Bvb foto van mijn zwangerschap, maar met paard, zou ik laten staan, andere hobby’s dan weet niet.
@gudrundh als er iemand een kijkje wil nemen :)

Ik hou er van als een feed mooi overzichtelijk is maar toch persoonlijk. Waarin je dus in één oogopslag ziet wat voor account het is. En dan bijvoorbeeld in de story’s en hoogtepunten wat van je andere hobby’s. Zo betrek je ze er toch bij naar zijn ze niet te aanwezig

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:01

Persoonlijk volg ik voornamelijk accounts met 1 hoofd onderwerp. Soms wat persoonlijks in storys of als post vind ik zeker niet erg. Maar een account waar alles door elkaar heen vliegt wordt ik snel zat.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 12:07

Iemand hier met een groot IG account die voor mij 3 frontriemen wil adverteren? Ik krijg ze niet verkocht via marktplaats/facebook en terugsturen naar het buitenland kost een godsvermogen :+ Heb ze te groot gekocht en moet een kleinere maat bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 12:57

Dat herken ik bij mijn account ook, toen ik ook nog foto's postte van bv mijn groente/bloementuin of andere niet-boerderij-gerelateerde zaken dat er minder opkomst is. Geregeld plaats ik in de zomer in de stories wel vanalles over mijn groente- en bloementuin en daar krijg ik wel heel veel respons op, ik heb zelfs een paar volgers die mij volgens mij vooral om die content volgen :))
Heb wel eens een poll geplaatst of ik er misschien een 2e account voor zou 'moeten' maken, maar het overgrootte deel vond het eigenlijk wel leuk om dit op mijn boerderij account te volgen. Scheelt weer switchen :D

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 14:04

Prima2Donna schreef:
Iemand hier met een groot IG account die voor mij 3 frontriemen wil adverteren? Ik krijg ze niet verkocht via marktplaats/facebook en terugsturen naar het buitenland kost een godsvermogen :+ Heb ze te groot gekocht en moet een kleinere maat bestellen.

Ik weet niet of je ze dan via een groter account wel verkocht krijgt. Ik heb zelf 6k volgers. Ik zou er wel een story voor je over kunnen maken. Dm maar ( dikkebillenponys )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:58

Afbeelding

Mijn excessen in 1 plaatje :') meestal krijg ik rond de 3000 views, en dan of echt veel meer of echt veel minder :')

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 20:24

Mag ik mij hier (opnieuw) melden :-)?

Afgelopen zomer ben ik mijn eigen bedrijf begonnen als sportpsychologe. Helaas ben ik na 1 maand direkt langdurig uitgevallen door longcovid :+ inmiddels pak ik heel rustig mijn werkzaamheden weer op, naast mijn fulltime baan waar ik nog re-integreer. Ik merk dat ik heel er erg tegen op zie mijn social media kanalen
(Fb/insta/ linkedin) op te pakken...

Wat ik zoek zijn wellicht tips/tricks om met wat plezier aandacht aan mijn pagina te besteden. Daarnaast vind ik het altijd leuk om andere pagina’s te volgen die aansluiten bij mijn interesses. In het geval van mijn zakelijke pagina is dat bv. mental health, psychologie, (paarden)sport etc.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:30

Over het algemeen zijn stories waarin je kunt stemmen wel een hit. Verder weet ik het zelf ook niet helemaal haha.

Ok, ik heb een mijlpaal hoor, I'm in shock!

Afbeelding

100k views :oo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 23:12

Ik ben echt weken inactief geweest, nu sinds een week weer elke dag posten met hashtags maar ik heb echt amper bereik. D

Dan niet, joe! :wave: Mijn hashtags bereiken ook echt 4 mensen, terwijl het populaire tags zijn.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 23:24

Dat had ik met mijn laatste gewone post ook. Echt 40 ofzo likes in totaal. Flierp %)

Maar aan de andere kant, nog 9 volgers, dan heb ik er 1000 :oo
Laatst bijgewerkt door Qimm op 27-01-22 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 23:25

Ik heb laatst hier juist de tip gekregen om de wat minder populaire hashtags te gebruiken omdat je foto bij de populaire hashtags al snel onder gesneeuwd word. Dat heeft mij echt wel geholpen. Laatst post 90 bereik via hashtags. En ik heb maar een klein account.