billy3105 schreef:Ik zoek het Psylium topic. Die ene met de titel ‘ weer zo’n Psylium topic’
Ben nu een uur bezig en krijg het gewoo. Niet gevonden
[PW] Weer zo'n psyllium-topic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
billy3105 schreef:Ik zoek het Psylium topic. Die ene met de titel ‘ weer zo’n Psylium topic’
DuoPenotti schreef:billy3105 schreef:Ik zoek het Psylium topic. Die ene met de titel ‘ weer zo’n Psylium topic’
[PW] Weer zo'n psyllium-topic
karuna schreef:Welke maat is het ongeveer? Ik weet wat je bedoeld. Eventueel zijn die witte tonnetjes met een rode deksel een alternatief maar ik ga even neuzen voor je
Foaly schreef:https://www.welkoop.nl/dier/voertonnen
Ik zie verschillende voertonnen met groene deksels, maar die bedoel je niet?
vandaar dat je ze niet meer kunt vinden op de site. Alleen die ronde tonnen. De wit met rode heb ik zelf jaren gehad voor honden en kippenvoer en die bevielen goed.
De kleinsten zijn niet zo gek groot en hebben een gemakkelijke draaideksel die ik met mijn brakke handen makkelijk open krijg.Telpeva schreef:Heeft iemand tijd en zin om mee te zoeken op de site van de Welkoop? ik weet niet of het product nog bestaat, ik kan het in ieder geval niet vinden. Het is een rechthoekige plastic box om voer in te bewaren, van hun eigen merk, weet iemand welke ik bedoel? Volgens mij is de bak zelf doorzichtig plastic of wit, en het deksel is donkergroen met Welkoop erop.
Een soortgelijk product van een andere winkel vind ik ook prima, ik meen mij te herinneren dat deze box luchtdicht is zoals een vershouddoosje, speciaal om voer in te bewaren.
Ik zoek iets van pakweg 20 liter (mag iets groter of kleiner). Het gat waar ik woon heeft een Action en een Hema, ik denk niet dat ik daar wat ga vinden dus online bestellen is helemaal prima!
iets van pakweg 20 liter inhoud.
Telpeva schreef:Wat fijn dat jullie mee willen helpen!Ik zoek iets van pakweg 20 liter (mag iets groter of kleiner). Het gat waar ik woon heeft een Action en een Hema, ik denk niet dat ik daar wat ga vinden dus online bestellen is helemaal prima!
Ik zoek inderdaad iets dat helemaal luchtdicht kan, zoals ook die wit met rode tonnen jaiets van pakweg 20 liter inhoud.
Deze had ik op mijn verlanglijst maar ik heb te lang gewacht met kopen, want ze zijn uitverkocht![]()
https://www.soclever.nl/products/waterd ... ty-18liter
Die van de welkoop waren mijn 2e keuze maar die zijn er dus ook niet meer, ik heb te lang getreuzeld.