Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik had het verkeerd verwoord! Camel en cognac gaan juist heel mooi samen, maar ik vind het zonde van het zwart in je tas! Vorige post was niet helemaal goed gegaan. Mooi sjaaltje ook!
.
Lau schreef:Emmaa_ schreef:
Want dat is hetzelfde?
Ik vind het een beetje lelijk dat in dit topic zo naar voren wordt gehaald dat iedereen welkom is, ongeacht je kledingstijl of je lichaam, maar dat er nu wel afgegeven wordt op meisjes die zich niet super excentriek kleden. Die zitten ook in dit topic en ik vind het nogal een beetje gemeen om dit dan zo te doen.
Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.
Blue_flower schreef:[code][/code]Lau schreef:
Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.
Omdat sommige mensen zich er nou eenmaal niet prettig bij voelen om zich anders te kleden. Sommige mensen vinden rokjes niet fijn of schamen zich voor hun lichaam. Lekker boeiend, hoef je niet zonde te vinden en ook geen mening over te hebben.
Jordy_ schreef:Hoi allemaal! Ik lees hier al een tijdje mee, doe hier leuke inspiratie opzitten hier een paar met een heel eigen stijl, leuk!
Ik wil ook mee gaan posten! Ik kom net uit een heel moeizame relatie en merkte dat ik eigenlijk niet echt meer moeite deed ook voor mezelf. Hoogste tijd om daar verandering in te brengen. Vorige week meteen wezen shoppen.
[ [url=m/dL0vRz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1yR8cr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het ook heel goed kunnen. Misschien kan je een leer of spijkerjasje erbij doen? Dan trek je het stoer van de schoenen een beetje door. Misschien oogt het dan voor jezelf ook meer als een geheel.
[ [url=m/RPaHOb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: geen idee 3 jaar geleden bij een boutiekje hier in de stad gekocht.
Rokje: only
Schoenen: tamaris
Vind zelf deze schoenen bij mij niet fantastisch onder een jurkje/rokje staan omdat ik wat stevigere benen heb, dus moet nog even op zoek naar nieuwe laarsjes
Blue_flower schreef:Lau schreef:Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.
Omdat sommige mensen zich er nou eenmaal niet prettig bij voelen om zich anders te kleden. Sommige mensen vinden rokjes niet fijn of schamen zich voor hun lichaam. Lekker boeiend, hoef je niet zonde te vinden en ook geen mening over te hebben.
foxy80 schreef:Lau en Dizzy, bedankt voor de tip, ik heb dankzij google dit gespot, is exact wat ik zoek, alleen stel ik me vragen bij de winkel qua kwaliteit. Of zeggen jullie doen?[ [url=m/7rpHVT.png]Afbeelding[/url] ]
Verder kwijl ik over deze preloved vuitton. Raagghhh mooi mooi mooi duur duur duhuurr
[ [url=m/DuUUkz.png]Afbeelding[/url] ]
Danielle, ik vind die tuniekjes lekker zitten maar het doet zo weinig voor je figuur (ik heb geen maatje graatje). Hippe ruiten, dat dan weer wel.
Jordy mooi topje. Anders bruine laarzen erbij?
Evelien, hip model broek! Maar ik zou voor een ander topje gaan ipv gewone longsleeve. Of anders gebreide cardigan erover om structuur te brengen. Welke schoenen draag je?
__danielle__ schreef:ik vind het heel lastig wat ik aan moet. ben echt een hangbuikzwijntje na afvallen + zwangerschap. probeer nu ook wat af te vallen (mag zeker wel 15 kg af). Maar ben bang dat daar niks anders dan een buikwandcorrectie aan te doen is.. maar zou zo graag willen dat het in mijn kleding wat minder zichtbaar is.