[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:49

Bedankt, meiden <3.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:58

Thanks iedereen! Heel lief!
Mijn jurkje is van zalando eigen merk.
Mijn haar heb ik gewoon gekrult met een krultang van de action :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:31

MarlindeRooz schreef:
“Gavere kleding” is ook een subjectief begrip! :D

Absoluut. In sommige gave kledinstukken zie ik eruit als een kleurenblinde hobbit. Het moet je ook STAAN he

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:36

Doubtless schreef:
Ik had het verkeerd verwoord! Camel en cognac gaan juist heel mooi samen, maar ik vind het zonde van het zwart in je tas! Vorige post was niet helemaal goed gegaan. Mooi sjaaltje ook!

.

Tas is navy jeans met cognac :j

Nee, zwart en bruin is nono voor mij. Slaat alles dood. Net zoals de foute tint bruin bij net te licht navy. Ifyouknowwhatimean. :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:38

Doubtless schreef:
Pfff San, wat zal jij een boel nekhernia's op straat veroorzaken!

En verkeersongevallen. Ik voorspel frontale aanrijdingen NA het optreden van die nekhernia' s. :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 00:39

IMJ schreef:
Nee heerlijk zo'n tijgerblouse Ultimoo! Ik heb er ook 1 en een zebra! Ben er echt blij mee!

Staat je goed

Ik ben nog hopeloos op zoek naar een zebra bloes. Help!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 07:20

foxy80 schreef:
IMJ schreef:
Nee heerlijk zo'n tijgerblouse Ultimoo! Ik heb er ook 1 en een zebra! Ben er echt blij mee!

Staat je goed

Ik ben nog hopeloos op zoek naar een zebra bloes. Help!

Had volgens mij zoiets bij zalando gezien. Had je daar al gekeken?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 08:11

Bij de zara hebben ze nu volgens mij ook een zebra blouse

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:27

[code][/code]
Lau schreef:
Emmaa_ schreef:

Want dat is hetzelfde?

Ik vind het een beetje lelijk dat in dit topic zo naar voren wordt gehaald dat iedereen welkom is, ongeacht je kledingstijl of je lichaam, maar dat er nu wel afgegeven wordt op meisjes die zich niet super excentriek kleden. Die zitten ook in dit topic en ik vind het nogal een beetje gemeen om dit dan zo te doen.

Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.

Omdat sommige mensen zich er nou eenmaal niet prettig bij voelen om zich anders te kleden. Sommige mensen vinden rokjes niet fijn of schamen zich voor hun lichaam. Lekker boeiend, hoef je niet zonde te vinden en ook geen mening over te hebben.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:32

San, die jurk :oo <3 Staat je echt heel goed!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:54

Wauww san wat ben je toch een plaatje om te zien.

Dat plaatje waar al die meisjes met adidas superstar op staan herken ik wel idd, en ik snap het ook nog want die zitten heerlijk haha.

Hier vandaag werk. Tuniek is officieel jurk maar daar vind ik m echt te kort voor :o

Afbeelding
Afbeelding

Tuniek is van de sting, broek geen idee, laarzen Rieker.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:03

Wauw San <3 .

Leuke tuniek Daniëlle!

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:29

Gaaf die laarzen! Zowieso mooi outfit Danielle.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:42

Hoi allemaal! Ik lees hier al een tijdje mee, doe hier leuke inspiratie op :D zitten hier een paar met een heel eigen stijl, leuk!

Ik wil ook mee gaan posten! Ik kom net uit een heel moeizame relatie en merkte dat ik eigenlijk niet echt meer moeite deed ook voor mezelf. Hoogste tijd om daar verandering in te brengen. Vorige week meteen wezen shoppen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shirt: geen idee 3 jaar geleden bij een boutiekje hier in de stad gekocht.
Rokje: only
Schoenen: tamaris

Vind zelf deze schoenen bij mij niet fantastisch onder een jurkje/rokje staan omdat ik wat stevigere benen heb, dus moet nog even op zoek naar nieuwe laarsjes :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 12:03

Blue_flower schreef:
[code][/code]
Lau schreef:

Ik vind het vooral sonde! Er zijn zo veel gavere items in de winkel. Waarom hetzelfde dragen als de rest van de klas.

Omdat sommige mensen zich er nou eenmaal niet prettig bij voelen om zich anders te kleden. Sommige mensen vinden rokjes niet fijn of schamen zich voor hun lichaam. Lekker boeiend, hoef je niet zonde te vinden en ook geen mening over te hebben.

Ik mag dat best zonde vinden.... als ik dat vind dan is dat zo. Je hoeft mij niet zo aan te vallen doe ik bij jou toch ook niet....

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:04

Jordi mooi outfit. Vind persoonlijk niks mis met je schoenen hoor.

Vandaag lekker simpel outfit

Afbeelding

Trui van de scapino
Broek van de shoeby

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 12:06

Jordy_ schreef:
Hoi allemaal! Ik lees hier al een tijdje mee, doe hier leuke inspiratie op :D zitten hier een paar met een heel eigen stijl, leuk!

Ik wil ook mee gaan posten! Ik kom net uit een heel moeizame relatie en merkte dat ik eigenlijk niet echt meer moeite deed ook voor mezelf. Hoogste tijd om daar verandering in te brengen. Vorige week meteen wezen shoppen.

[ [url=m/dL0vRz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1yR8cr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het ook heel goed kunnen. Misschien kan je een leer of spijkerjasje erbij doen? Dan trek je het stoer van de schoenen een beetje door. Misschien oogt het dan voor jezelf ook meer als een geheel.

[ [url=m/RPaHOb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Shirt: geen idee 3 jaar geleden bij een boutiekje hier in de stad gekocht.
Rokje: only
Schoenen: tamaris

Vind zelf deze schoenen bij mij niet fantastisch onder een jurkje/rokje staan omdat ik wat stevigere benen heb, dus moet nog even op zoek naar nieuwe laarsjes :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:17

Gave stijlen weer dames !

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:33

Thanks! Vriendinnen zeggen ook dat het meevalt, is meer mijn eigen beeld erbij denk ik. Spijkerjasje erbij aan is wel een leuk idee. :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:46

Blue_flower schreef:
Lau schreef:

Hola, dat gaat me toch even ver. Je mag hier best een mening hebben, zolang je die maar netjes verwoordt. Ik zie trouwens het probleem totaal niet mbt de posts hier. Als je puur voor de likes gaat, ga dan op instagram zitten. Ik persoonlijk ga niet als een randdebiele zeehond voor ALLES in mijn handen klappen. Als ik dingen zie die beter kunnen, dan geef ik die suggestie.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 13:58

Lau en Dizzy, bedankt voor de tip, ik heb dankzij google dit gespot, is exact wat ik zoek, alleen stel ik me vragen bij de winkel qua kwaliteit. Of zeggen jullie doen?Afbeelding

Verder kwijl ik over deze preloved vuitton. Raagghhh mooi mooi mooi duur duur duhuurr
Afbeelding

Danielle, ik vind die tuniekjes lekker zitten maar het doet zo weinig voor je figuur (ik heb geen maatje graatje). Hippe ruiten, dat dan weer wel.

Jordy mooi topje. Anders bruine laarzen erbij?

Evelien, hip model broek! Maar ik zou voor een ander topje gaan ipv gewone longsleeve. Of anders gebreide cardigan erover om structuur te brengen. Welke schoenen draag je?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:27

Selina schreef:
Foxy: Dit is het shirtje
Jouw outfit is helemaal af!

Gisteren hetzelfde gepast maar zonder mouwtjes. Helaas geen succes |(
Dus mezelf getroost met nieuw topje. :D Showfoto volgt

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 15:44

foxy80 schreef:
Lau en Dizzy, bedankt voor de tip, ik heb dankzij google dit gespot, is exact wat ik zoek, alleen stel ik me vragen bij de winkel qua kwaliteit. Of zeggen jullie doen?[ [url=m/7rpHVT.png]Afbeelding[/url] ]

Verder kwijl ik over deze preloved vuitton. Raagghhh mooi mooi mooi duur duur duhuurr
[ [url=m/DuUUkz.png]Afbeelding[/url] ]

Danielle, ik vind die tuniekjes lekker zitten maar het doet zo weinig voor je figuur (ik heb geen maatje graatje). Hippe ruiten, dat dan weer wel.

Jordy mooi topje. Anders bruine laarzen erbij?

Evelien, hip model broek! Maar ik zou voor een ander topje gaan ipv gewone longsleeve. Of anders gebreide cardigan erover om structuur te brengen. Welke schoenen draag je?

Ik heb er witte sneakers onder.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 17:12

ik vind het heel lastig wat ik aan moet. ben echt een hangbuikzwijntje na afvallen + zwangerschap. probeer nu ook wat af te vallen (mag zeker wel 15 kg af). Maar ben bang dat daar niks anders dan een buikwandcorrectie aan te doen is.. maar zou zo graag willen dat het in mijn kleding wat minder zichtbaar is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 17:13

__danielle__ schreef:
ik vind het heel lastig wat ik aan moet. ben echt een hangbuikzwijntje na afvallen + zwangerschap. probeer nu ook wat af te vallen (mag zeker wel 15 kg af). Maar ben bang dat daar niks anders dan een buikwandcorrectie aan te doen is.. maar zou zo graag willen dat het in mijn kleding wat minder zichtbaar is.

Werkt corrigerend ondergoed niet een beetje?