Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Ik heb veel last van cystes de borsten, met nAme links.
Als in voelbaar met name links.
Na een borstonderzoek bleek;
12+ cystes links waarvan 1 ter grootte van een walnoot en 35+ rechts die niet voelbaar zijn.
Nu heb ik 2x uitvoerig onderzoek gehad en telkens gaven ze mij de opmerking dat het leegprikken van zoveel cystes geen zin had. Maar dat het wel vocht bleek te zijn.
Nu heb ik er weer een in de linker borst. Ter grootte van een krieltje.. net op een ander plek als die van voorheen. Die ook wegtrok.
Hebben mensen ervaring met zoveel cystes?
Riddershow schreef:Kunstleer is kunststof, dus je draagt nog steeds "plastic"
Janine1990 schreef:Knert schreef:Ik heb veel last van cystes de borsten, met nAme links.
Als in voelbaar met name links.
Na een borstonderzoek bleek;
12+ cystes links waarvan 1 ter grootte van een walnoot en 35+ rechts die niet voelbaar zijn.
Nu heb ik 2x uitvoerig onderzoek gehad en telkens gaven ze mij de opmerking dat het leegprikken van zoveel cystes geen zin had. Maar dat het wel vocht bleek te zijn.
Nu heb ik er weer een in de linker borst. Ter grootte van een krieltje.. net op een ander plek als die van voorheen. Die ook wegtrok.
Hebben mensen ervaring met zoveel cystes?
Geen ervaring in mijn borst gelukkig. Lijkt me erg vervelend en bovenal pijnlijk.
Als ik uitga van de cystes die ik in hals en kaak streek had in ieder geval. Mega pijnlijk, soms tot koorts aan toe. Maar dit zit in de huid, dus ik heb geen idee of het eenzelfde uitwerking kan hebben.
Maar sinds ik ben gestopt met het eten van varkensvlees heb ik er 0.0 last meer van.
Avis schreef:Waar vind ik voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk tijdschriften? Ik hoef ze niet te lezen; het gaat om een knip-en-plakproject. Ik kom zelf niet echt ver
fohadie schreef:Avis schreef:Waar vind ik voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk tijdschriften? Ik hoef ze niet te lezen; het gaat om een knip-en-plakproject. Ik kom zelf niet echt ver
Wat voor tijdschriften zoek je? Ik heb er een hele hoop en toevallig was ik vandaag van plan om ze uit te zoeken en weg te gooien. Ik woon in Haarlem, man werkt op Amsterdam cs. Misschien kan ik je helpen?