Denk dat jullie wel gelijk hebben maar hoe breng je zoiets nou een beetje op een niet vervelende manier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
uh, hij doet gewoon niet zoveel, hij is meer kusjes aan het geven dan echt aan het zoenen zeg maar, een beetje het tegenovergestelde als de wasmachine
nu zou ik een wasmachine dus veeeeeel erg vinden en zelfs vies vinden, dat is gelukkig niet het geval! Maar hij is echt te terughoudend. Maar zoveel pogingen hebben we nog niet gedaan, gister hebben we nieteens gezoend, ik was zo snotverkouden en moe dat er gister wat dat betreft weinig gebeurd is anne_bento schreef:Haha ja wellicht wordt het dan nog lastiger, dat is waar... maar ik heb nog hoop dat het probleem zichzelf oplost![]()
Denk dat jullie wel gelijk hebben maar hoe breng je zoiets nou een beetje op een niet vervelende manier

_Lois_ schreef:anne_bento schreef:Haha ja wellicht wordt het dan nog lastiger, dat is waar... maar ik heb nog hoop dat het probleem zichzelf oplost![]()
Wat is er vervelend aan zeggen wat jij fijn vind?
Dat het niet jou voorkeur is hoe hij zoent kan je weinig aan doen toch.
Eventueel via app als je t niet direct wil zeggen?
Zeg je iets van je mag best met meer passie zoenen hoor
Als je zelf probeert te zoenen doet ie dan wel mee?
Vind dat zoenen echt heel erg moet klikken...
. Cru gezegd, heeft ie maar 1 echte vriendin gehad ... wel heel erg lang, dus ik gokte dat die verlegenheid daar aan lag
Ik zou het gewoon eens met m bespreken. Zo van: hé, ik heb gemerkt dat..bladiebla. Dan hou je het open naar hem en is het ook niet meteen alsof hij het niet goed doet. Wel top dat hij weinig last heeft van jouw katten. anne_bento schreef:Kun je niet vragen wat zijn intentie van het contact is? Dan weet je of hij alleen contact heeft gezocht voor de gezelligheid of op meer uit is... als dat laatste het geval is kun je aangeven dat jullie het er toen over hebben gehad en dat dat niet veranderd is?
_Reneee schreef:Ik zou het bespreken! De kerels die ik heb gehad die niet konden zoenen waren daarna ook vreselijk in bed. Dus slechte zoeners kap ik afVind dat zoenen echt heel erg moet klikken...

Hij heeft nog maar weinig vriendinnen gehad dus misschien dat het daar wel aan ligt? Ik hoop in ieder geval dat het misschien 'vanzelf' gaat beteren maar begin wel te beseffen dat ik het er misschien eens eerlijk over moet hebben... Hebben jullie dat ook ooit eerder gehad? Verliefd zijn, echt een ongelooflijke klik hebben en je leven zien delen met hem maar dat het op seksueel gebied niet echt zo wow is?
maar wat een stom sms'je opeens!
ik voel dat ik hem kan vertrouwen en daardoor geef ik hem (en hij mij ook) veel vrijheid
Dus misschien als jullie elkaar beter kennen, dat je er ook meer rust in gaat vinden?
) maar voel nu de behoefte om even in te vallen. Ik denk dat je dit soort dingen gewoon bespreekbaar moet maken vanuit jezelf (ik vind dit fijn... en dus niet jij doet dit niet goed). Als je over dit soort zaken niet kunt praten hoe moet dat dan als de relatie zich verder ontwikkelt? En als hij niet om kan gaan met jouw wensen dan moet je je ook afvragen of je wel een relatie samen op wilt bouwen.
we hebben gelijk heel winters samen de kerstboom opgezet en opgetuigd.
maar wel handig om jullie ervaringen en alles te lezen!