Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Nou wordt vervolgt van het geborduurde dekje.... blijkbaar heeft het bericht hier effect gehad, want ik krijg opeens weer reactie op marktplaats.
Ze wil mij een retourlabel sturen, dan kan ik het dekje terug sturen en dan maakt ze het geld over zegt ze.
Ik zie dat helemaal niet zitten, want wie zegt dat ze dan geld terug stuurt en hoeveel geld ze terug stuurt? Zeker mij laten betalen voor de verzendkosten. (Ze zegt nu overigens dat ze gewoon het bedrag terug stort incl de verzendkosten)
Ze blijft overigens volhouden dat ze mij niet besodemieterd heeft, het is namelijk gewoon een net dekje. En volgens haar rechtshulp heeft ze niks verkeerd gedaan en hoeft ze mij helemaal niet tegemoet te komen![]()
Ze bleef ook volhouden dat het gewoon in de advertentie te zien was, totdat ik een prinsscreen stuurde.
Ow en ik ben een stampvoetend klein kind, die niet gewoon het dekje op wil sturen, maar eerst geld terug wil.
Wat zouden jullie doen?
Relaxed schreef:Laten wij ons er verder gewoon niet mee bemoeien, is aan hun en het wordt geregeld toch?
loulou schreef:Ze mag heel de correspondentie openbaar maken hoor. En normaal ben ik inderdaad vriendelijker in de communicatie, maar als je me besodemieterd en vervolgens niet meer reageert dan wordt ik er niet aardiger op.
Ik ben trouwens heel aardig begonnen, pas toen ze niet meer reageerde heb ik gezegd dat ze me heel boos aan het maken was. Ze neemt de telefoon ook niet op, dus ze weet vast heel goed dat ze fout zit.
En er zijn inderdaad printscreens van de advertentie, dus het is allemaal erg duidelijk.