Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Volgens mijn Vriendin is hier code paars afgegeven. Als ik kijk, vanmiddag rond 3 uur gaat het volgens buienalarm wel zwaar regenen. Maar of het echt code paars is, dat weet ik toch niet.
Joaltijd schreef:drawerlover schreef:Volgens mijn Vriendin is hier code paars afgegeven. Als ik kijk, vanmiddag rond 3 uur gaat het volgens buienalarm wel zwaar regenen. Maar of het echt code paars is, dat weet ik toch niet.
Code paars?
Knmi geeft de officiele codes voor NL af. En daar zit geen paars tussen
Hopelijk vrijdag goed weer. We zitten met een wedstrijd, buiten op het gras
Iris82 schreef:Er is 1 weerstation dat code paars afgeeft. Daar was het een en ander om te doen vorig jaar omdat mensen dat inderdaad niet duidelijk vinden omdat het tegenstrijdig was met de KNMI.
Drawerlover, in welke regio zit jij? Volgens mij delen ze bij jullie zeker niet het beste weer uit als ik jouw berichten van de afgelopen weken zo lees.
Joolien schreef:Oh ja die flapdrol met zn code paarsIk weet niet het fijne ervan, maar ik geloof dat het allemaal geen zuivere koffie is wat die jongen doet. Enige voorspellingen die ik serieus neem, zijn die van estofex en met een beetje overtuiging van t knmi zelf
Ik heb vanmorgen weer even een happystormchaser dansje gedaan. Het ziet er naar uit dat er woensdag en donderdag mogelijke supercellen kunnen ontstaan, dus ik ben al helemaal in mn happy de peppy modus. Ben dan echt redelijk uitzinnigIk moet dan gewoon lachen om mezelf
Rebecca schreef:Hij wil gewoon purple rain
![]()
![]()
Ik zie je al gaan