Ik ga me zo klaarmaken en dan gaan we naar buiten. Hij wenst eerst op de bank te slapen tot een uur of 9. Voordat hij gedwongen wordt tot bewegen. Ook als hij niet ziek is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik zal niet bewegen, onze russel heeft daar ook een hekel aan. Ze gaat dan grommen en als je pech hebt haalt ze ook nog eens uit
toen ik nog thuis woonde had ik met haar de deal ik de ene kant van het bed en jij de andere. Ze had ook haar eigen dekbed. Heel soms kwam ze dan toch op mijn plek en begon ze ook te mopperen. De nee dit is jou plek niet maar daar wel discussie gaf hele verontwaardigde blikken. purny schreef:Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.
purny schreef:Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.
haha1995 schreef:purny schreef:Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.
Misschien kon ze gewoon even niet op het juiste woord komen....ik zeg ook wel eens van iemand wie zijn naam ik niiet zo gauw weet....je weet wel...dingus...
haha1995 schreef:purny schreef:Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.
Misschien kon ze gewoon even niet op het juiste woord komen....ik zeg ook wel eens van iemand wie zijn naam ik niiet zo gauw weet....je weet wel...dingus...

MarlindeRooz schreef:M’n sportlegging die ik 2, Max 3 keer gewassen heb op 30 graden. Binnenstebuiten. Twee weken oud van een bekend merk (AYBL). Hele logo is beschadigd en de legging is nu al lelijk en heeft pluisjes.
Heb een klacht ingediend.
[ Afbeelding ]
maandag ochtend model? Ik heb het igg nog niet gehad.