Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Hij is opgevoeld als je dat bedoelt. Hij eet en poept ook goed dus verstopping lijkt me zelf onwaarschijnlijk ook. Hij is dinsdag gecontroleerd. Heb gisteren video’s opgestuurd van z’n aanval en mocht toen tramadol halen.

Ik ga me zo klaarmaken en dan gaan we naar buiten. Hij wenst eerst op de bank te slapen tot een uur of 9. Voordat hij gedwongen wordt tot bewegen. Ook als hij niet ziek is. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:22

Hopelijk valt de aanval straks mee!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:24

Froukje_J schreef:
Auw dat zijn dure pizza's Berdien!

De scans van ons dochter waren "goed"
Wel vlekjes in de hersenen te zien en de schedelbasis loopt anders dan normaal(beide bekend probleem bij NF1)geen tumoren *\o/*

Wat fijn! Een zorg minder

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:46

Ik dacht zit het riool nou verstopt, zo stinkt het in huis. Kom ik buiten blijkt het gewoon een ontzettende gierlucht te zijn. Leve het wonen op het platteland! (Waar ik overigens wel heel blij mee ben).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:47

Jozi zijn aanval blijft heel beperkt. Hij had wel kramp en pijn. Maar heb hem naar binnen getild en hij heeft niet gejankt of gegild. En thuis op zijn plekje op de bank onder een elektrische deken wilde hij ook eten aannemen. :):)

Hoop zo dat dit zo blijft gaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:01

Mooi het kan een goed middel zijn, maar zou wel bedacht zijn op verstopping zijn.

Die eikel van een schilder heeft dus de douchekop eraf gedraaid en niet goed terug gedraaid. _-:( _-:( _-:(

En ik krijg het ook niet met geen mogelijkheid meer goed. Nu maar gewassen aan de wasbak in de keuken.

En hij regelt maar een stucadoor, want dit gaat niet werken. Ga nog kapot van de pijn van gisteren. En moet nog op verschillende plekken witkalk weg poetsen. -O-

Straks maar nieuwe slang en douchekop halen. _-:( _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:30

Ik zou echt wel dagen kunnen slapen :O

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

Zebrastreep schreef:
Ik zou echt wel dagen kunnen slapen :O

Jozi offert zich op. Onder de elektrische fleecedeken. Je mag alleen niet te veel bewegen. Want dat vindt hij irritant.

Dan kan ik wat nuttigs gaan doen. :7

Live beelden:
Afbeelding

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Verkeerde planning van mezelf, dan begint je dag echt niet lekker.
En mensen die goed bedoelde dingen zeggen die helemaal niet op dat moment van toepassing zijn. Ik krijg er de kriebels van ondertussen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:35

Vorig weekend moest ik ongesteld worden. Dus voor een keer een paar dagen de pil geslikt om uit te stellen. Zaterdag gestopt, maar nu nog niks: echt karma dit.. Nu ben ik dit weekend ongesteld :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:12

Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:25

Ene kant snap ik je collega, maar het is niet goed.

We hebben in Hendrik ido Ambacht eentje gehad die overgeplaatst was wegens aanranding. Heeft in Ambacht ook nog 2 vrouwen aangerand.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:29

Sinds 2 dagen weer zeer intense angstaanvallen. Ik ben er klaar mee....

Ik zet mijn borstspieren helemaal vast waardoor het zeer gaat doen. Ik voel de spanning door mijn lijf gieren.

Normaal kan ik dan wat gaan doen, maar ik wil alleen maar liggen en hopen dat het overgaat.

@marlinde

Breng de teckel maar , ik ben gek op teckels <3 ik zal niet bewegen, onze russel heeft daar ook een hekel aan. Ze gaat dan grommen en als je pech hebt haalt ze ook nog eens uit :') toen ik nog thuis woonde had ik met haar de deal ik de ene kant van het bed en jij de andere. Ze had ook haar eigen dekbed. Heel soms kwam ze dan toch op mijn plek en begon ze ook te mopperen. De nee dit is jou plek niet maar daar wel discussie gaf hele verontwaardigde blikken.

Mijn moeder is niet zo streng, daar neemt ze het hele bed totaal over.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:31

Marcella schreef:
Ene kant snap ik je collega, maar het is niet goed.

We hebben in Hendrik ido Ambacht eentje gehad die overgeplaatst was wegens aanranding. Heeft in Ambacht ook nog 2 vrouwen aangerand.

En waarom snap je dat een mens een ding genoemd word?

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:33

purny schreef:
Er komen 600 statushouders vlak bij mijn werk. Collega noemde het 600 van die dingen. Heb haar gezegd dat het mensen zijn en geen dingen.

Goed zo.

Want hoe je politiek ook denkt over statushouders,
En of je er nu positief of negatief tegenover staat, er persoonlijk goede of slechte ervaringen mee hebt,
Vindt dat er meer mogen komen, minder,
Of je een probleem ziet of niet,

Of je er zwartwit over denkt of meer genuanceerd,

Helemaal los daarvan zijn het gewoon mensen met hun eigen dromen en verdriet.

En zelfs als je 'tegen' statushouders bent kun je er nog altijd met enige empathie naar kijken.

En dan sluit dat ook mooi aan op een huidige ergernis van mij,
Mensen lijken (misschien onder invloed van social media) de laatste jaren steeds meer zwart wit en ongenuanceerd te denken.
Over werkelijk ieder mogelijk onderwerp ook.
En zich dan ook héél hard op te stellen.
Ruimte voor nuance, feitencheck, níet volledig voor of tegen maar een meer genuanceerde grijze blik,
Dat lijkt steeds meer te verdwijnen.
Dat wat nu een discussie heet is volledig aan de ene kant of andere kant van een onderwerp de ander totaal onderuit schoffelen,
Daar waar ik discussie ken als inhoudelijk, zonder de ander meteen persoonlijk te haten, met ruimte voor inhoudelijke argumenten en nuance.

Marije_97

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:36

Vodafone, sinds ik op het werk ben heb ik geen bereik. Bellen moet buiten en zelfs dan kraakt alles nog. En dus ook geen internet. Wel lekker rustig. Ik kan ook niks over een storing vinden. Terwijl ik normaal altijd binnen op het werk wel top bereik heb, in tegenstelling tot odido.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Ik zeg niet dat het goed het zijn mensen.

En helaas 1 zwarte schaap die voor iedereen een stempel geeft.

Miesemuisje

ik wacht op een hele bestelling bouwmateriaal voor de zolder. de vrachtwagen heeft nog maar een paar stops voor hij hier moet zijn, hij rijdt nu in Hengelo Gelderland, moet naar Hengelo Overijssel.

hopelijk gaat dit goed _O-

MarlindeRooz

@zebrastreep, grommen is wel heel stout. Jozi kreunt en kijkt je aan “ :roll: “. Hij is vooral teleurgesteld. _O-

haha1995

purny schreef:

Misschien kon ze gewoon even niet op het juiste woord komen....ik zeg ook wel eens van iemand wie zijn naam ik niiet zo gauw weet....je weet wel...dingus...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:42

haha1995 schreef:
purny schreef:

Misschien kon ze gewoon even niet op het juiste woord komen....ik zeg ook wel eens van iemand wie zijn naam ik niiet zo gauw weet....je weet wel...dingus...

Nee haar kennende was het gewoon racistisch bedoeld. Want zo is ze.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:43

haha1995 schreef:
purny schreef:

Dat is toch totaal niet hetzelfde? :')

Ik erger me aan totaal niet-intuïtieve vertaaltools. Want je zou het de mensen die je werk moeten doen maar eens makkelijk maken :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:20

M’n sportlegging die ik 2, Max 3 keer gewassen heb op 30 graden. Binnenstebuiten. Twee weken oud van een bekend merk (AYBL). Hele logo is beschadigd en de legging is nu al lelijk en heeft pluisjes. -O-

Heb een klacht ingediend. :=

Afbeelding

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:53

MarlindeRooz schreef:
M’n sportlegging die ik 2, Max 3 keer gewassen heb op 30 graden. Binnenstebuiten. Twee weken oud van een bekend merk (AYBL). Hele logo is beschadigd en de legging is nu al lelijk en heeft pluisjes. -O-

Heb een klacht ingediend. :=

[ Afbeelding ]

Noooooo, wat zonde! -O- maandag ochtend model? Ik heb het igg nog niet gehad.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

De paarden zeurde vanmorgen om hooi, maar veel gras in de wei. Mijn man is bezig in de wei met de radio aan en dat is eng.