DuoPenotti schreef:Dan maar hopen dat je niet allergisch bent voor de poolwilg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Heb je al een verwijzing naar de dermatoloog gevraagd?
Themba schreef:xxxmh schreef:Dat mijn kaak al een tijdje knakt als mijn mond open gaat en ben bang dat het nooit meer weg gaat. Heel irritant dit geluid.
Ook gehad. Hier kwam het door in de nacht te klemmen met mijn kaken. Heb tijd met een bitje geslapen en sindsdien knak ik ook niet meer.
Siggislief schreef:purny schreef:Heb je al een verwijzing naar de dermatoloog gevraagd?
Ik krijg het niet voor elkaar, na 2 bloed onderzoeken naar een allergie krijg ik het niet
voor elkaar om een afspraak bij het ziekenhuis te krijgen.
Dan MOET ik weten waar ik allergisch voor ben, en dat weet ik niet.![]()
Heb er al 2 x om gevraagd, misschien wel meerdere keren maar het lukt niet.
Krijg wel een lading pillen om te slikken maar waar voor ik allergisch ben is voor iedereen een vraag.
Nyaleti schreef:Wat bijzonder weer..![]()
En maar lekker pillen laten slikken. Echt weer een mooi voorbeeld van ons zorgstelsel![]()
Ik wilde zeggen, orthomoleculaire eens proberen maar dan erkennen ze de allergie toch niet regulier.
hagelslag schreef:Om 8.10 een afspraak te hebben om bloed af te nemen.
Perfect optijd geweest...
Ze zijn om 8 uur begonnen met bloed afnemen...
Zijn er 5 mensen voor mij![]()
Serieus.... maak dan niet een afspraak maar zeg kom maar ergens tussen 8 en 9 ofozo
DuoPenotti schreef:JudithGigi
Oh wat vervelend, echt slecht geregeld. Heb dat ook eens gehad bij een bedrijf...eerlijk, is altijd zo'n slecht bedrijf gebleven, hopelijk bij jou anders.
Siggislief schreef:Nyaleti schreef:Wat bijzonder weer..![]()
En maar lekker pillen laten slikken. Echt weer een mooi voorbeeld van ons zorgstelsel![]()
Ik wilde zeggen, orthomoleculaire eens proberen maar dan erkennen ze de allergie toch niet regulier.
Daar komt het dus wel op neer, ik moet pillen blijven slikken.
En ik ben eigenlijk nergens allergisch voor want er komt niks uit de bloeduitslagen.
Maar als ik dus een allergische reactie krijg in het gezicht moet ik maar pillen gaan slikken en zalfjes smeren.