Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 16:26

Dat één of andere sneue banketstaaf het in z'n hoofd heeft gehaald om voor de lol de Sycamore Gap tree om te zagen. Wat is er toch mis met mensen _-:(

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 16:53

black_kelpie schreef:
Dat één of andere sneue banketstaaf het in z'n hoofd heeft gehaald om voor de lol de Sycamore Gap tree om te zagen. Wat is er toch mis met mensen _-:(

Wat bruut zeg :n

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 16:56

Marcella schreef:
32 Minuten aan de telefoon gehangen met de belastingdienst schijnbaar moest er veel uitzocht worden, maar binnen 2 dagen telefonisch of binnen 10 dagen schriftelijk.

Ugh- vreselijk. Dit laatste ook gehad "Over 4 weken wordt je schriftelijk op de hoogte gebracht van je aanvraag."

3 dagen later: Afgekeurd.

Een auto die al 10 jaar op die manier op kenteken staat en over 2 jaar belastingvrij is.
Hou op met me, bouw 'm wel om naar grijs.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:01

black_kelpie schreef:

Wat een idioot/idioten. Waarom? Echt hoor, wat bezielt zulke mensen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:05

Wat ben ik blij dat ik een defensieve bestuurder ben met een snel reactievermogen.
Omstreeks 16u reed ik naar huis en ik zie in mijn binnenspiegel een idioot een hele reeks wagens achter me inhalen.
Er komt een tegenligger aan en ik zie al dat de idioot het niet gaat halen.Tussen mij en mijn achterligger zou net één wagen tussen passen als achterligger heel even gas mindert.Dat doet hij niet,hij geeft zelfs nog gas bij.
De inhalende auto rijdt nu vlak naast mij en de bestuurder moet een ruk aan het stuur naar rechts geven om ternauwernood een frontale botsing te vermijden.
Dus ik moet wel hetzelfde doen en vlam met een ruk het fietspad op,zoniet was mijn auto helemaal kapot links voor.
Ik reed dus net de toegestane snelheid op gps en zeker niet te traag,moesten jullie dit denken.
Wat ik wel frappant vond,is dat mijn achterligger blijkbaar niet het besef had dat hij met zijn haantjesgedrag ook mee schuldig had geweest indien er een ongeluk gebeurd was.Hij reed in een busje en had dus overzicht op het verkeer voor me.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:26

Last Man Standing is zo’n vermakelijke serie, alleen Tim Allen (de vader in het gezin) is zo’n nare rechtse Trump aanhanger |(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:27

Niobe schreef:
Last Man Standing is zo’n vermakelijke serie, alleen Tim Allen (de vader in het gezin) is zo’n nare rechtse Trump aanhanger |(

Ik vind hem echt zo irritant _O-. In het begin was het leuk, maar het werd al snel too much, haha.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:41

Merlen schreef:
Wat ben ik blij dat ik een defensieve bestuurder ben met een snel reactievermogen.
Omstreeks 16u reed ik naar huis en ik zie in mijn binnenspiegel een idioot een hele reeks wagens achter me inhalen.
Er komt een tegenligger aan en ik zie al dat de idioot het niet gaat halen.Tussen mij en mijn achterligger zou net één wagen tussen passen als achterligger heel even gas mindert.Dat doet hij niet,hij geeft zelfs nog gas bij.
De inhalende auto rijdt nu vlak naast mij en de bestuurder moet een ruk aan het stuur naar rechts geven om ternauwernood een frontale botsing te vermijden.
Dus ik moet wel hetzelfde doen en vlam met een ruk het fietspad op,zoniet was mijn auto helemaal kapot links voor.
Ik reed dus net de toegestane snelheid op gps en zeker niet te traag,moesten jullie dit denken.
Wat ik wel frappant vond,is dat mijn achterligger blijkbaar niet het besef had dat hij met zijn haantjesgedrag ook mee schuldig had geweest indien er een ongeluk gebeurd was.Hij reed in een busje en had dus overzicht op het verkeer voor me.

Knuffel!!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 18:05

Pff heftig Merlen, zoveel mazzel ook dat je kón uitwijken naar het fietspad en dat allemaal door zo’n achterlijke gladiool.

Typefout
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 28-09-23 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 18:05

Wat een eikel zeg.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 20:19

PMS aanval met hyperventilatie op vakantie, heel fijn. … hopelijk ergste achter de rug nu.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 20:34

Dat je bijna een maand moet wachten voor je aangifte kan doen op het bureau. Dat moet toch sneller kunnen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 22:33

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Ik vind hem echt zo irritant _O-. In het begin was het leuk, maar het werd al snel too much, haha.

Ja! Echt vervelende man.
Ik kijk vooral voor Mandy en de moeder, dus nu vraag ik me af waarom ik nog kijk :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 22:37

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

Ja! Echt vervelende man.
Ik kijk vooral voor Mandy en de moeder, dus nu vraag ik me af waarom ik nog kijk :')

Ik ook totdat Mandy een andere actrice werd (en Kyle zogenaamd slim), toen was er echt niets meer aan :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 22:44

Oh ja,meneertje stak ook nog eens zijn middelvinger op door het raam toen mijn tegenligger en ik daarna claxconneerden.
Ik weet ondertussen wie het was.Iemand van een lokale kebabzaak.
Hij was waarschijnlijk op de terugweg naar de zaak na een levering.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 23:04

Merlen schreef:
Oh ja,meneertje stak ook nog eens zijn middelvinger op door het raam toen mijn tegenligger en ik daarna claxconneerden.
Ik weet ondertussen wie het was.Iemand van een lokale kebabzaak.
Hij was waarschijnlijk op de terugweg naar de zaak na een levering.

Ik zou daar zeker melding van maken bij die zaak. Is namelijk geen beste reclame.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 00:09

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Wacht ik heb zoveel gemist in deze serie :')
Kun je dit ergens online kijken? Vind het ook zo'n leuke!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 00:12

Disney+ zie ik net. Ik kijk het zelf alleen op comedy central als het op is.

Ik twijfel of ik nu alles zal kijken of niet _O-

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 09:36

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Helemaal mee eens. De eerste seizoenen vond ik geweldig, maar van lieverlee werden de flauwe grapjes
richting Obama en de democraten erg irritant. Steeds weer hetzelfde geleuter en zeer voorspelbaar. Jammer dat de schrijvers dit niet inzien.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 09:37

Gaat nergens over, maar toch stoort het mij… mijn timeline op fb, ik zie constant oude berichten van paar dagen oud, hoezo zie ik niet de nieuwste berichten eerst, oh en waarom zie ik wie wie feliciteert…

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 09:45

Twee blaren tussen mijn tenen ;( Volgende keer geen teenslippers meer aan tijdens een dagje sauna :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:04

Even heel verwend en absoluut niet de ergste ergenis die ik op het moment heb, maar...

Ik wil mijn bestelde foto :') Zou maximaal 2 weken duren en dat is zondag al haha. Als je hem dan niet ontvangen heb moet je een berichtje sturen, maar ik wil hem gewoon. Voel me nu echt de vervelende klant die ik irritant vond als fotograaf := :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:07

Het kiteboard dat ik heel graag wil is er niet meer in de door mij gewenste maat. Wordt niet meer in die uitvoering gemaakt en de nieuwe lijn van het board vind ik niet mooi. Meh.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:54

Iets wat me steeds vaker irriteert, sterker nog, boos maakt. En nu ook weer, naar aanleiding van gisteren, in Rotterdam.
De moordaanslag op mevrouw en dochter leek gericht tegen hun te zijn. Maar het lijkt erop dat de docent die vermoord is, een "willekeurige" EUR docent was. "Meneer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats."
Meneer was helemaal niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Meneer was op het juiste moment (college uur) op de juiste plaats (college zaal).
De dader was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
Echt, dat zie je ook bij verkrachtingszaken; mevrouw was.....
Schiet partijen; de slachtoffers waren......
Neen. De slachtoffers waren legitiem daar waar ze waren op precies het juiste moment.
Laten we AUB deze achterlijke zegswijze bannen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:57

rien10 schreef:
Iets wat me steeds vaker irriteert, sterker nog, boos maakt. En nu ook weer, naar aanleiding van gisteren, in Rotterdam.
De moordaanslag op mevrouw en dochter leek gericht tegen hun te zijn. Maar het lijkt erop dat de docent die vermoord is, een "willekeurige" EUR docent was. "Meneer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats."
Meneer was helemaal niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Meneer was op het juiste moment (college uur) op de juiste plaats (college zaal).
De dader was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
Echt, dat zie je ook bij verkrachtingszaken; mevrouw was.....
Schiet partijen; de slachtoffers waren......
Neen. De slachtoffers waren legitiem daar waar ze waren op precies het juiste moment.
Laten we AUB deze achterlijke zegswijze bannen.

Hier heb ik niet eerder over nagedacht, maar wat een goed punt!
Voortaan ga ik proberen om dat ook anders te doen.