Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Ik ben fan van Noorwegen dit jaar
kampioen2be schreef:Mijn enigste irritatie van het songfestival is dat Dries Roelvink al jaren aangeeft dat hij voor Nederland wilt zingen en niemand die arme man de kans geeft.
Lijkt mij fantastisch, en dan een heerlijk fout nummertje
_San87_ schreef:HopeMyDay schreef:Mijn stagiaire deel 2. Nu is mijn collega er niet en doet ze helemaal niks meer. Ze verzet geen werk, vraagt niks, verstopt zich zodat wij haar niet kunnen vinden en is gewoon echt vervelend..
Nog 4 dagen...
Verstopt zich? Sorry, wat?
HopeMyDay schreef:_San87_ schreef:
Verstopt zich? Sorry, wat?
Klein beetje context, we werken hier op een grote boerderij. Jezelf verstoppen is vrij gemakkelijk hier. Ze zegt tegen mij dat ze werk gekregen heeft van mijn collega, tegen mijn collega dat ze werk heeft gekregen van mij en dan gaat ze gewoon in een ander gebouw zitten.
Inmiddels al 4x voorgekomen in twee weken
Edit: ik kan haar niet ontslaan.. dat kan alleen onze "baas" en hij wil dat ze haar stage af maakt.
DuoPenotti schreef:Aaah aaaiaaah hij zit met zijn vinger tussen de deur... Heel zielig.
Nederland stuurt 9 van de 10 rare acts met overdreven opvallende aanstellerige mensen die niet kunnen zingen.
Misschien eens standaard de winnaar van de voice of zo sturen.
Met normale kleding enz.
Ik kijk nooit. Maar helemaal kom je er niet onderuit helaas.
Ghostattack schreef:Nou ik heb een soort van reden waarom de productie van mijn auto zo lang duurt.
Jawel. Het ligt aan..
De dodehoek sensoren
Nu dus in overleg met de dealer besloten om deze optie weg te laten. Ik wist niet eens meer dat ik deze optie erbij had gekozen, zo lang is het inmiddels geledenZonder deze optie kan de auto mogelijk, dus geen garantie, prio krijgen op de productie.
Wat een poppenkast dit zegEn de fabrikant gewoon telkens zonder reden de productie opschuiven. Had dan gelijk gecommuniceerd!