Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 23:32

@Kimberley_, jeetje wat verdrietig, wat is het leven toch ook een raar en oneerlijk iets. Zo jong nog.

theadora99 schreef:
Lactoseintolerant maar ik hou van ijs. Ik heb gewoon pilletjes hiervoor maar ik neem ze niet in en nu heb ik buikpijn |(

De plantaardige ben&jerrys en alpro pecan caramel zijn echt helemaal top! :D En zo zijn er wel meer zuivelvrije alternatieven voor roomijs. Heb je nu niets aan, maar voor een volgende meer.

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 01:07

Dat ik het nieuwe/huidige seizoen van Down The Road wil (terug) kijken maar dat dat alleen nog maar in België op tv is, waar ik dus niet kan terugkijken :(((

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 06:49

Dat ik weer een jaar ouder ben en echt een pauperjaar achter de rug heb en wederom weer alleen bij m’n ouders zit, niet dat ik dat niet waardeer maar ik wil ook wel eens iets met vrienden doen of een partner hebben…

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 07:58

Rennie89 schreef:
Dat ik weer een jaar ouder ben en echt een pauperjaar achter de rug heb en wederom weer alleen bij m’n ouders zit, niet dat ik dat niet waardeer maar ik wil ook wel eens iets met vrienden doen of een partner hebben…

Knuffel :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 08:37

Heel veel tegenzin naar mn werk toe

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 08:45

Rennie89 schreef:

Knuf! En toch gefeliciteerd met je verjaardag!

Moestuin schreef:
Schoonmoeder die vroeg naar welk vakantiepark wij gingen. Ik dacht uit interesse. Niet dus. Ze wou achter onze kont ook een huisje boeken in exact hetzelfde weekend in exact hetzelfde park zodat zij weg kon met onze dochter want ze zat dan toch lekker dichtbij. Dan hadden wij een weekend ‘rust’. Schoonvader heeft ze nog net kunnen onderscheppen en gezegd dat ze ons met rust moet laten. Ze claimt onze dochter namelijk nogal de laatste tijd. Maar serieus? Dit doe je toch niet?

Wat een eh… Bijzondere actie van je schoonmoeder, ik zou ook echt not amused zijn!

Bus die niet kwam, nu 2 bussen later en een ramvolle bus. I know, first worldproblems maar ik pak hem bewust vroeg om een betrekkelijk lege bus te hebben.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 08:50

Slecht geslapen, kinderen die nog geen zin in school hebben en er komt iemand de hele dag werken aan het huis dus herrie. Niet mijn dag….

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 08:53

Straks theorie examen en morgen Engels examen.
Heb toch een onderbuikgevoel dat ik beide niet haal.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 08:55

fotolijstje schreef:
Straks theorie examen en morgen Engels examen.
Heb toch een onderbuikgevoel dat ik beide niet haal.

Ik duim voor je, hoop dat je het evengoed haalt.

Bloemetje75 schreef:
Slecht geslapen, kinderen die nog geen zin in school hebben en er komt iemand de hele dag werken aan het huis dus herrie. Niet mijn dag….

Sterkte met de dag vandaag!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 09:05

Maandag ^)

En een ontplofte inbox omdat sommige mensen het héél lastig vinden om dat ding een beetje bij te houden.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 09:54

Mijn boodschappen zijn te laat. Al ruim een half uur. Krijg ik net bericht, we hebben vertraging opgelopen. Goh wat een verrassing. Maar ze weten niet wanneer ze wel gaan komen. Ik heb nog meer te doen dan de hele dag op mijn boodschappen te wachten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 09:56

Maandag en mijn vriend maakte mij om 6uur wakker en toen vervolgens om 7uur nog een keer. :')

Ik ben al ruime tijd uit bed maar twijfel om er weer in te duiken. :x

Oh en al die 1001 fotografen die niet eens scherpe foto's kunnen maken. Ik kan het ook niet maar ik bied ook geen betaalde shoots aan. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 10:25

Gezakt -O-

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 10:26

Dat mijn man vandaag en morgen vrij heeft en ik mag werken :\

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 10:50

Klote onderhoud aan het spoor, vannacht om 4u waren ze de ballast stenen aan het aantrillen, wat een klote geluid. En omdat het vrijwel open is hoor je het tot in de verte heel erg goed. En het leuke is ze hebben vertraging opgelopen waardoor het nog 2 dagen duurt. Waarom doen ze dat soort werkzaamheden niet overdag!

Nu kan ik de oude route naar m'n huishoudelijke hulp weer rijden maar over 2/3 weken sluiten ze de andere kant weer af waardoor ik weer moet omrijden... Pfff benzine is ook niet gratis... Moet voor m'n werk, paard, boodschappen omrijden...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 11:19

Fotolijstje dat is naar, sterkte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 11:51

Drie klemmende deuren in huis waarvan je eentje niet eens met 1 hand open kan krijgen. :') Nou prima huurhuis dus is voor de verhuurder.

Verhuurder gemaild met foto's en uitleg. 17 oktober mail gehad met de aannemer achtig persoon neemt contact met je op. Mocht dit niet gebeuren dan bel hiernaartoe. Dus ik net gebeld want ja het duurt lang.

Is die hele opdracht niet bekend bij hun. Dus niet doorgezet.

MVGM jongens...

En wij zitten al weken met zo'n poedersuiker deur, je moet echt sterk zijn om hem dicht te krijgen. :') :') :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:01

Hopelijk niet de toiletdeur? :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:04

MarlindeRooz schreef:
Drie klemmende deuren in huis waarvan je eentje niet eens met 1 hand open kan krijgen. :') Nou prima huurhuis dus is voor de verhuurder.

Verhuurder gemaild met foto's en uitleg. 17 oktober mail gehad met de aannemer achtig persoon neemt contact met je op. Mocht dit niet gebeuren dan bel hiernaartoe. Dus ik net gebeld want ja het duurt lang.

MVGM jongens...

En wij zitten al weken met zo'n poedersuiker deur, je moet echt sterk zijn om hem dicht te krijgen. :') :') :')

Hahaha hier ook MVGM, wij hadden dat met de verwarming. Ik heb maar rechtstreeks met het klusbedrijf gebeld, anders was het nou nog niet gemaakt denk ik >;)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:05

MarlindeRooz schreef:

MVGM jongens...

Zijn die deuren wel het eigenlijke probleem of is je huis stiekem gewoon aan het verzakken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:10

Nee niks verzakt de scharnieren van de deuren zijn kapot / scheef. En ik belde rechtstreeks naar het klusbedrijf maar die doen niks zonder opdracht.

Ik hang nu in de wacht bij MVGM, ook nog een dikke wachtrij. :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:28

Zo leuk die verhuurders. Ik krijg morgen eindelijk monteur over de vloer. Wel maar voor 1 ding en niet voor de rest. Maar ik vraag het morgen gewoon aan hem wat ik moet doen.

Verhuurder hier heeft ook alle reparaties niet doorgegeven die nog moesten gebeuren toen ze overstapten naar andere aannemer. Dus moet alles opnieuw aanvragen en hopen op toestemming...

Hopelijk lukt het marlinde!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:37

Ohh ik heb ook jaren bij dat bedrijf een huis gehuurd. Nachtmerrie, in één woord…

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 14:09

Captain schreef:
Captain schreef:
:(:)

Ik heb gisteren 2 pakketjes gehakselde dennennaalden binnen gekregen ipv de 3kg magnesium die ik besteld had. :') Zit ook een pakbon bij met een heel andere naam/adres. Aaaaargh, kan ik daar weer achteraan.

The saga continues...

10 oktober 3kg magnesium besteld
12 oktober 2 pakjes dennenaalden ontvangen
12 oktober gelijk gemaild met bewijs
19 oktober maar een chat gestart..
"Wij zullen u een retourlabel sturen en we versturen uw pakket zsm"
26 oktober nog steeds niks, dus net maar even gebeld.
"U moet eerst de producten die u verkeerd ontvangen hebt retourneren en dan pas versturen we u de magnesium."

WAT?! Dus door jullie fout moet ik nu 3 weken wachten op m'n spullen?! Communiceer dat dan even in de mail. Heb maar gezegd dat ze de koop mogen ontbinden. Zoek het uit. :wave:

Afgelopen vrijdag de producten retour gestuurd.
Krijg ik vanochtend een mail: Hallo, we storten het geld binnen 7 dagen terug.

Fijn opgelost! :)

Krijg ik 10 minuten later een mail:
'Sorry, we zullen vandaag de producten versturen.'

Gelijk weer terug gemaild dat ik de producten NIET meer wil hebben.
Krijg ik toch een kwartier later een track en trace. ;(

Ik kan aan de deur weigeren toch? Dan gaat hij weer terug naar de afzender?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 14:12

Ik voel mij soms zo verdomd alleen als het op de kinderen aan komt. Gewoon niemand in de omgeving die gewoon even op de kinderen kan letten als dat nodig is. Ik vraag het al niet eens voor mijn eigen plezier maar alleen bij noodzakelijke dingen. En niemand kan.
En (jonge) oppas meisjes kan ik ook niet aan beginnen omdat ze (medisch) moeten kunnen handelen zodra het nodig is.

Dochter moet geopereerd worden, ik vraag aan ex of zoon bij hem kan blijven dan dat weekend. Nee dat kan niet. Ik op zoek naar iemand die dan iig de vrijdagmiddag zoon uit school op vangt. Ook gewoon niet te vinden. Dus ik zie het al gebeuren dat ik de operatie kan gaan verzetten, dan het hele riedeltje weer af kan spelen om vervolgens tot dezelfde conclusie te komen.