theadora99 schreef:Lactoseintolerant maar ik hou van ijs. Ik heb gewoon pilletjes hiervoor maar ik neem ze niet in en nu heb ik buikpijn
De plantaardige ben&jerrys en alpro pecan caramel zijn echt helemaal top!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Lactoseintolerant maar ik hou van ijs. Ik heb gewoon pilletjes hiervoor maar ik neem ze niet in en nu heb ik buikpijn
Rennie89 schreef:Dat ik weer een jaar ouder ben en echt een pauperjaar achter de rug heb en wederom weer alleen bij m’n ouders zit, niet dat ik dat niet waardeer maar ik wil ook wel eens iets met vrienden doen of een partner hebben…
Moestuin schreef:Schoonmoeder die vroeg naar welk vakantiepark wij gingen. Ik dacht uit interesse. Niet dus. Ze wou achter onze kont ook een huisje boeken in exact hetzelfde weekend in exact hetzelfde park zodat zij weg kon met onze dochter want ze zat dan toch lekker dichtbij. Dan hadden wij een weekend ‘rust’. Schoonvader heeft ze nog net kunnen onderscheppen en gezegd dat ze ons met rust moet laten. Ze claimt onze dochter namelijk nogal de laatste tijd. Maar serieus? Dit doe je toch niet?
fotolijstje schreef:Straks theorie examen en morgen Engels examen.
Heb toch een onderbuikgevoel dat ik beide niet haal.
Bloemetje75 schreef:Slecht geslapen, kinderen die nog geen zin in school hebben en er komt iemand de hele dag werken aan het huis dus herrie. Niet mijn dag….
MarlindeRooz schreef:Drie klemmende deuren in huis waarvan je eentje niet eens met 1 hand open kan krijgen.Nou prima huurhuis dus is voor de verhuurder.
Verhuurder gemaild met foto's en uitleg. 17 oktober mail gehad met de aannemer achtig persoon neemt contact met je op. Mocht dit niet gebeuren dan bel hiernaartoe. Dus ik net gebeld want ja het duurt lang.
Is die hele opdracht niet bekend bij hun. Dus niet doorgezet.
MVGM jongens...
En wij zitten al weken met zo'n poedersuiker deur, je moet echt sterk zijn om hem dicht te krijgen.![]()
![]()
MarlindeRooz schreef:Drie klemmende deuren in huis waarvan je eentje niet eens met 1 hand open kan krijgen.Nou prima huurhuis dus is voor de verhuurder.
Verhuurder gemaild met foto's en uitleg. 17 oktober mail gehad met de aannemer achtig persoon neemt contact met je op. Mocht dit niet gebeuren dan bel hiernaartoe. Dus ik net gebeld want ja het duurt lang.
Is die hele opdracht niet bekend bij hun. Dus niet doorgezet.
MVGM jongens...
En wij zitten al weken met zo'n poedersuiker deur, je moet echt sterk zijn om hem dicht te krijgen.![]()
![]()
Captain schreef:Captain schreef:
Ik heb gisteren 2 pakketjes gehakselde dennennaalden binnen gekregen ipv de 3kg magnesium die ik besteld had.Zit ook een pakbon bij met een heel andere naam/adres. Aaaaargh, kan ik daar weer achteraan.
The saga continues...
10 oktober 3kg magnesium besteld
12 oktober 2 pakjes dennenaalden ontvangen
12 oktober gelijk gemaild met bewijs
19 oktober maar een chat gestart..
"Wij zullen u een retourlabel sturen en we versturen uw pakket zsm"
26 oktober nog steeds niks, dus net maar even gebeld.
"U moet eerst de producten die u verkeerd ontvangen hebt retourneren en dan pas versturen we u de magnesium."
WAT?! Dus door jullie fout moet ik nu 3 weken wachten op m'n spullen?! Communiceer dat dan even in de mail. Heb maar gezegd dat ze de koop mogen ontbinden. Zoek het uit.