Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:26

Breeze vind ik heel leuk. Gewoon lekker kletsen en je komt nog eens ergens. Ook fijn idee dat de barman/vrouw op de hoogte is.
En is het niks, dan ga je weer weg, zonder te betalen, want dat eerste drankje is al betaald :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 18:51

Breeze 2 leuke dates gehad. 2e had m'n kind weekenden niet goed gelezen maar verder maar 2 x voor serieus gedate in 2 jaar en toevallig via deze app en dit waren beide 2 x de mannen waarvan ik best een toekomst had kunnen zien. Maar ben zeer kritisch met liken. Alleen als ik er echt een goede indruk van heb en regio richting mij woont. Maar ben niet van avonden swipen momenteel dus dan is even een paar mannen checken en dan weer 'klaar' ook wel fijn . Vooral fijn de rust dat je niet weken aan het appen bent en je tijd vergooit als het toch na 1 drankje niks is

PeelieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 19:39

Ik vond breeze ook heel erg leuk om te doen!

Juist omdat alles al geregeld was en ik me niet druk hoefde te maken.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 20:01

Breeze leuke app idd :)

Maar mis paard en paard en partner beter ?
Voor leuke vrouw :)

Paardrijden en relatie lastig.

PeelieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 09:54

Paardrijden en een relatie lastig?

Leg eens uit :o?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 09:58

Peelie schreef:

Qua tijd?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:33

Peelie schreef:

Weekenden dat ik mijn zoontje niet heb wil ik lange buitenritten maken.
Dat is best lastig met een vrouw die ook kinderen en verplichtingen heeft.

Tussen de weekenden door heb ik tijd.
Maar dan moet ze ook tijd hebben en niet elke avond verplichtingen met de kinderen.

Laatste date van een paar maanden bleek dat kansloos..

Date zoeken zonder kinderen ?
Ik heb wel een zoontje, ben flexibel.. maar wil wel ook dag tocht kunnen maken als ik hem niet heb.

PeelieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:38

Ah, ja. Dat is een behoorlijke investering. Op zoek gaan naar een man die ook hobbies heeft waarmee hij zich een dag kan vermaken. Of eentje die met je mee gaat. Lol

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:42

Vaak na een bepaalde leeftijd is dat nou eenmaal zo. Kinderen, werk, hobby's, vrienden, huishouden. Dat maakt het daten lastiger, maar niet onmogelijk. Waar een wil is,is een weg!
Als je de juiste tegenkomt, dan vindt dat z'n weg wel. ( zeg ik heel positief) zelf nog zoekende :+

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:45

Denk zelf wel dat zonder kinderen makkelijker is date,..

Maar wat je zegt bij de juiste maakt het allemaal niks uit.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:51

Peelie schreef:
Ah, ja. Dat is een behoorlijke investering. Op zoek gaan naar een man die ook hobbies heeft waarmee hij zich een dag kan vermaken. Of eentje die met je mee gaat. Lol

Ben opzoek naar een vrouw, Wellicht een luxe positie in de paarden wereld.. Als man.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:51

Wafel schreef:

Ik heb geen kinderen maar als jij ene weekend je kind hebt en het andere weekend de hort op dan zou ik ook denken van en ik dan? Dus het is maar net hoe je het bekijkt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:54

Wafel schreef:
Peelie schreef:

Ben opzoek naar een vrouw, Wellicht een luxe positie in de paarden wereld.. Als man.

Dan heb je opties genoeg denk ik?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:57

Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:59

Zonnetje81 schreef:
Wafel schreef:

Ik heb geen kinderen maar als jij ene weekend je kind hebt en het andere weekend de hort op dan zou ik ook denken van en ik dan? Dus het is maar net hoe je het bekijkt.

Nee wil gewoon 2 dagen per maand ff kunnen rijden...

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 17:59

Daten met iemand die fanatiek paard rijdt in de zin van eigen paard lijkt mij ook wel een uitdaging soms. Als ik zie hoe dat bij andere mensen om mij heen gaat die al 1 a 2 keer per week willen sporten. (Gezin met kinderen) dan denk ik wat als je een eigen paard hebt en daarnaast fulltime werkt en dan ook nog 5 dagdelen naar paard. Dan moet je wel een flexibele partner hebben die niet elke avond op de bank met jou wil hangen. Niet iedereen is zo...

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:00

Herfstblad schreef:
Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..

Beetje apart idd,.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:00

Zonnetje81 schreef:
Wafel schreef:

Nee wil gewoon 2 dagen per maand ff kunnen rijden...[/quote]

Maar dat is toch prima te doen? Weekend van de date ga je ene dag rijden en andere dag daten.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:01

Wafel schreef:
Herfstblad schreef:

Beetje apart idd,.

Ja alleen over zijn puppy dingen en zijn sollicitaties.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:03

Herfstblad schreef:

Los van of het klopt.. wil je dit? Iemand die je zo laat hangen?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:03

Chickyy schreef:
Herfstblad schreef:

Los van of het klopt.. wil je dit? Iemand die je zo laat hangen?

Dit was idd ook mijn gedachte, hoe dit verder gaat en of dit constant zo is.. eigenlijk wil ik appen joh niks meer gehoord, fijn leven verder. Maar stel hij doet dit niet expres of heeft het druk en hij is het toch. Beetje zonde dan.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:07

Nee niet zonde, dit wil je gewoon niet.. als dit nu al zo gaat, na 1 date, hoe denk je dan dat het verder zal gaan? Als hij na 1 date al geen moeite meer doet. Je verdient veel meer en veel beter dan dit!

PeelieJarig

Oh nee. Tenzij hij er zelf over begint, maar als de date nog njet helemaal afgetimmerd is qua tijd, plaats, enz. Dan heb je geen date :n

Enne. Wafel, genoeg paardenvrouwen die precies het zelfde willen.

Wafel

Herfstblad schreef:
Daten met iemand die fanatiek paard rijdt in de zin van eigen paard lijkt mij ook wel een uitdaging soms. Als ik zie hoe dat bij andere mensen om mij heen gaat die al 1 a 2 keer per week willen sporten. (Gezin met kinderen) dan denk ik wat als je een eigen paard hebt en daarnaast fulltime werkt en dan ook nog 5 dagdelen naar paard. Dan moet je wel een flexibele partner hebben die niet elke avond op de bank met jou wil hangen. Niet iedereen is zo...

Mijn isue daar in is ik rijd buiten.. En dat kost veel tijd. Ik hoef dat niet heel vaak..
Eigenlijk zoek ik een vrouw die ook haar eigen ding heeft.
Of gewoon lekker mee gaat lunchen in de pauze.

T is best lastig..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:09

Herfstblad
Ik zou meer uit jezelf beredeneren. Wat voel en vind ik? Ik zou er zelf niet op “aan” gaan met de twijfels en dingen die er al waren. Maar dat is bij jou misschien anders.