En is het niks, dan ga je weer weg, zonder te betalen, want dat eerste drankje is al betaald
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:Paardrijden en een relatie lastig?
Leg eens uit
Wafel schreef:Peelie schreef:Ah, ja. Dat is een behoorlijke investering. Op zoek gaan naar een man die ook hobbies heeft waarmee hij zich een dag kan vermaken. Of eentje die met je mee gaat. Lol
Ben opzoek naar een vrouw, Wellicht een luxe positie in de paarden wereld.. Als man.
Zonnetje81 schreef:Wafel schreef:Denk zelf wel dat zonder kinderen makkelijker is date,..
Maar wat je zegt bij de juiste maakt het allemaal niks uit.
Ik heb geen kinderen maar als jij ene weekend je kind hebt en het andere weekend de hort op dan zou ik ook denken van en ik dan? Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Herfstblad schreef:Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..
Zonnetje81 schreef:Wafel schreef:Denk zelf wel dat zonder kinderen makkelijker is date,..
Maar wat je zegt bij de juiste maakt het allemaal niks uit.
Ik heb geen kinderen maar als jij ene weekend je kind hebt en het andere weekend de hort op dan zou ik ook denken van en ik dan? Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Wafel schreef:Herfstblad schreef:Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..
Beetje apart idd,.
Herfstblad schreef:Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..
Chickyy schreef:Herfstblad schreef:Hm ik heb dus voor zondag een date afgesproken. Eigenlijk hebben we na de donderdagavond niet meer geappt en al helemaal niet deze week over de date. Er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat en dat we vanavond morgenochtend wel hier over zullen appen? Hem zelf (weer) appen of ervan uit gaan dat het niet door gaat? Vindt het wel een beetje gek..
Los van of het klopt.. wil je dit? Iemand die je zo laat hangen?
Herfstblad schreef:Daten met iemand die fanatiek paard rijdt in de zin van eigen paard lijkt mij ook wel een uitdaging soms. Als ik zie hoe dat bij andere mensen om mij heen gaat die al 1 a 2 keer per week willen sporten. (Gezin met kinderen) dan denk ik wat als je een eigen paard hebt en daarnaast fulltime werkt en dan ook nog 5 dagdelen naar paard. Dan moet je wel een flexibele partner hebben die niet elke avond op de bank met jou wil hangen. Niet iedereen is zo...