Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:08

Dat de tandarts een consult gerekend heeft en 15 minuten gebitsreiniging.. Ik ben nog geen 10 minuten binnen geweest. :+ En dit gebeurt dus elke keer.. Dus ik zit me even te bedenken of ik hier een rectificatie op ga vragen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:10

Ik krijg de hele tijd leuke advertenties doorgestuurd van ruinen. Normaal boeit het geslacht van een paard me echt niet zo veel maar met een ruin kun je helaas niet fokken. :P

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:27

Er kwam iets van achtet aangeslopen.
Ik schrok toch echt best wel _O-
Even de slang omhoog gehouden zodat de vriend naar de stal kon om het voer aan te schuiven Afbeelding

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:41

Zo super druk op het werk, pauze zit er niet meer in vandaag en ik moet nog tot 6 |(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 14:10

Vanochtend 20 min bezig geweest met de bank om voor mijn dochter een rekening te openen. Ze heeft al een spaarrekening daar dus is al bekend maar ze was opeens mijn dochter niet meer volgens het systeem van de bank. En de dame aan de telefoon kreeg haar ook niet toegevoegd. Uiteindelijk wel gelukt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 14:38

Mijn kat die al loopt te yowlen sinds ik thuis ben. He-le-maal klaar mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 14:59

Dat ik het eerst helemaal niet door gehad heb waarom die 2 moslim mannen van een paar weken terug ineens geen interesse voor de kuikens hadden, maar wel voor mijn volwassen kippen. Dat was natuurlijk voor het offerfeest.

Heb toen gelijk ketting met hangslot op mijn hekje gedaan.

Kom vanmorgen op de moestuin lopen er gewoon 2 kuikens buiten de ren te scharrelen. Passen ze nog net onder het hekje door. :+

Nu niet meer. :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 16:35

Moestuin schreef:
Huh? Maar dat valt toch keihard op dat de school gesloten is? Sowieso al aan het verkeer te zien. Jeetje…

Blijkbaar word het meisje standaard te vroeg gebracht, ouders spreken slecht Nederlands school/juf heeft al meerdere malen aangegeven aan de ouders dat de kinderen niet voor 08.20 uur mogen worden gebracht.

Maar ja wat doe je daar aan? Kijk ik kan best wat vroeger vertrekken zodat het meisje daar niet steeds alleen staat maar ik vind dat de ouders daar verantwoordelijk voor zijn. Er bestaat ook zoiets als voorschoolse opvang maar dat kost geld.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 18:21

Ik vind dat de school dan moet kijken of ze iemand hebben die het kan vertalen.
Krijg hier echt een naar gevoel bij zo’n kindje alleen bij school die gesloten is, vreselijk!
Ik fietste me vroeger het zweet op mijn rug om op tijd te zijn als de school uitging, het idee dat ze daar staan en mama is er niet :x

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 19:33

Mij vriend is er echt héél goed in mij te ergeren de laatste tijd hahaha.

Hij moest vandaag naar een expo voor het werk. Hij was vroeger vertrokken dan anders, omdat hij nog wat spullen op kantoor moest afzetten. Die spullen stonden bij ons in de garage, dus hij is uitzonderlijk via de garage naar buiten gelopen vanochtend, in plaats van langs de voordeur. Ik sliep toen nog, dus ik heb er niet op gelet.

Ik zat in de namiddag bij een klant waar ik geen ontvangst heb, dus ik heb zijn telefoontjes pas om 17u binnen gekregen. Bleek dat hij vroeger klaar was met werken door die expo en dat hij hier al een uur op de oprit stond. Want ja - hij geraakte niet binnen omdat de ketting nog op de voordeur zat.

Omdat ik via de garage ben vertrokken (ja, daar staat mijn scooter nu eenmaal haha, via de voordeur heeft niet veel zin voor mij :') Zijn afstandsbediening van de garagepoort is gesneuveld toen zijn auto destijds uitbrandde, we hebben die nooit laten vervangen.

Natuurlijk was het mijn schuld dat meneer niet binnen kon.

Nou nee - haal die ketting van de voordeur, ik gebruik de voordeur echt nooit, ik heb zelfs mijn sleutels nooit bij, die wonen op de voordeur :') Of laat je afstandsbediening vervangen. Maar geef mij niet de schuld omdat jij de ketting hebt laten zitten terwijl je weet dat ik de garagepoort gebruik ipv de voordeur en dat jij geen afstandsbediening hebt :') Hij krijgt voor zijn verjaardag een nieuwe, heb ik meteen fijn een cadeau bedacht haha.

Ik ben wel blij dat hij eindelijk weer aan het werken is sinds vandaag, hij heeft net +2 weken thuis gezeten en dat vind ik zoooo vreselijk, geen seconde tijd voor mezelf gehad, en die vent vreet echt energie :') Ik hou wel heel veel van hem hoor! Maar zijn ADHD in het kwadraat is super vermoeiend :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 19:51

Leerling vervoer nog eens.

De ophaal tijden van school klopte niet meer dus ik een mail gestuurd, een week gewacht maar er gebeurde niks. Ik gebeld, maar kreeg te horen dat ik moest mailen. Nog een keer gemaild. Als een wonder waren de tijden binnen een half uur aangepast. Kijk ik net in de planning, hebben ze het alleen voor deze week aangepast. Ik word er zo moe van.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 19:52

Werk |o. Maar eens goed nadenken of ik nog wel in deze sector wil blijven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 19:52

Zoveelste keer vertraging waardoor ik mijn overstap mis en ik zometeen voor niks een half uur sta te kijken op het station.

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 19:55

Nou..dat de ruiterpaden zo verschrikkelijk zwaar zijn met deze droogte.Ik rijd al langs de randjes maar het is geen doen.En dat terwijl het juist zo n prachtige maand is om in de natuur te genieten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 20:03

Maak van dat halfuur maar een uur want mijn aansluiting rijdt maar 1x per uur blijkbaar. Echt fantastisch wonen in het verre Oosten. :+

Godzijdank haalt m’n fantastische vriendje mij op. _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 20:46

Paard met longproblemen -O-
Vanmorgen stond ze nog goed....
Nu net staat ze weer slecht -O-
Ik wil regen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 20:57

Dat ik moest graaien in de vleesbak om een pakje cordon bleus die nog wel houdbaar waren. Stuk of 3 waren over datum...

En dat mijn kat het leuk vond om mij aan te vallen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:06

2 nadelen aan het nieuwe huis.
- slaapkamer is heel warm, nu 21 graden
- je kan niet douchen wanneer iemand een kraan aan heeft. :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:10

Douchen kan ik hier ook niet als de kraan aan staat, ofja. Kan wel maar dan heb je een pis straal.

Kon ik bij mijn ouders ook niet overigens, daar kun je het zelfs merken als 1 van de dieren in de stal uit een waterbakje aan het drinken is.

Dacht dat dat vrij normaal was? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:11

Greenchoice past steeds zonder reden en zonder seintje mijn termijnbedrag aan. Ben er klaar mee en heb spijt dat ik toch weer bij hun zit.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:17

Wat vreemd, dat heb ik nooit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:21

fokfanaat schreef:
Wat vreemd, dat heb ik nooit

Laatst van €115 naar €43, dat is niet genoeg met energielabel F.
Nu van €160 naar €158 maar wie zegt dat het volgende keer niet weer een groot verschil is? Deze keer was ik niet op tijd met het ontdekken dus het was al afgeschreven voor ik het kon aanpassen.
Daarnaast voor de vierde maand op rij een foute factuur van ziggo, ben het wel zat hoe anderen omgaan met mijn geld.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:38

Heb vandaag foto’s gemaakt van een aantal shetlanders in een weide voor op een website. Bijt een zo’n 2 jarige ondeugd in mijn arm.

Ik vloeken, kreng had net een stuk vel naar te pakken en mijn vriend gelijk; weet je zeker dat je ook een shet wil.
Ja… maar niet die :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:39

Een vrouw die zich bemoeide met hoe ik skeelerde? :+ . Ik ben bijna 25 wk zwanger (best al een buikje). Maar mevrouw vond het echt niet kunnen, en dan ook nog eens bijna in mijn nakie! Lees; korte broek tor halverwege mijn bovenbenen en een hemdje die gewoon mijn hele buik bedekte...

Mens het is verdorie 22 graden, laat mij lekker in deze kleding skeeleren. Het feit dat ik zwanger ben wil niet zeggen dat dit niet meer mag doen lijkt me? Ik heb dit altijd gedaan en ben heus wel voorzichtig...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 22:09

Froukje schreef:
Douchen kan ik hier ook niet als de kraan aan staat, ofja. Kan wel maar dan heb je een pis straal.

Kon ik bij mijn ouders ook niet overigens, daar kun je het zelfs merken als 1 van de dieren in de stal uit een waterbakje aan het drinken is.

Dacht dat dat vrij normaal was? :=

Vroegah bij mijn ouders werd de waterdruk niet minder, maar als je warm water pakte in de keuken om af te wassen en je hoorde een flinke brul... Dan was er iemand tegelijkertijd aan het douchen :') er kon maar op 1 plek tegelijkertijd warm water zijn, en de keuken had prioriteit over de badkamer, degene onder de douche kreeg dan koud water over zich heen :))

Verder heb ik als ergernis gewoon mijn dag niet, maar om nou elke dag te klagen over mijn arm... Tja eh :')
Kortom, nog steeds hetzelfde liedje hier. Krijg mijn huishouden ook amper nog voor elkaar. Gewoon een rotdag vandaag