En dit gebeurt dus elke keer.. Dus ik zit me even te bedenken of ik hier een rectificatie op ga vragen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moestuin schreef:Huh? Maar dat valt toch keihard op dat de school gesloten is? Sowieso al aan het verkeer te zien. Jeetje…
Zijn afstandsbediening van de garagepoort is gesneuveld toen zijn auto destijds uitbrandde, we hebben die nooit laten vervangen.
Of laat je afstandsbediening vervangen. Maar geef mij niet de schuld omdat jij de ketting hebt laten zitten terwijl je weet dat ik de garagepoort gebruik ipv de voordeur en dat jij geen afstandsbediening hebt
Hij krijgt voor zijn verjaardag een nieuwe, heb ik meteen fijn een cadeau bedacht haha.
Ik hou wel heel veel van hem hoor! Maar zijn ADHD in het kwadraat is super vermoeiend
. Maar eens goed nadenken of ik nog wel in deze sector wil blijven. 

fokfanaat schreef:Wat vreemd, dat heb ik nooit
. Ik ben bijna 25 wk zwanger (best al een buikje). Maar mevrouw vond het echt niet kunnen, en dan ook nog eens bijna in mijn nakie! Lees; korte broek tor halverwege mijn bovenbenen en een hemdje die gewoon mijn hele buik bedekte...Froukje schreef:Douchen kan ik hier ook niet als de kraan aan staat, ofja. Kan wel maar dan heb je een pis straal.
Kon ik bij mijn ouders ook niet overigens, daar kun je het zelfs merken als 1 van de dieren in de stal uit een waterbakje aan het drinken is.
Dacht dat dat vrij normaal was?
er kon maar op 1 plek tegelijkertijd warm water zijn, en de keuken had prioriteit over de badkamer, degene onder de douche kreeg dan koud water over zich heen