Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loriene schreef:Waar komt dit nieuws vandaan?
Kom toch echt wel andere berichten tegen.
Benzine afpakken is allang weer terug gedraaid.
Sizzle schreef:Omdat ze dat gevalideerd hebben uiteraard.
Voor toelating moet je een performance evaluatie doen.
Zebrastreep schreef:Daarom doe ik die zelftesten ook altijd voordat ik wat ga eten of drinken.
Zo die vent van net houdt wel van doorpakken moest natuurlijk ook nog opnieuw.nou ja voelde geen pijn erna dus dat is fijn. Het valt mij wel erg mee.
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Daarom doe ik die zelftesten ook altijd voordat ik wat ga eten of drinken.
Zo die vent van net houdt wel van doorpakken moest natuurlijk ook nog opnieuw.nou ja voelde geen pijn erna dus dat is fijn. Het valt mij wel erg mee.
Fijn dat jij zo snel getest kan. Ik moet wachten tot morgen op m’n prio test. In heel Groningen en Drenthe kon ik vandaag er niet meer voor heen
Zebrastreep schreef:lenaa_tje schreef:Online kan je geen prio afspraak maken toch?
Ik heb wel gebeld voor 8 uur maar werd tegen half 9 pas geholpen.
Dat zou wel kunnen ik plan het online in en vink dan aan welk werk ik doe. En dat het werk binnen 1,5 meter is. Weet nog of ze daar echt naar kijken.
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:
Ik kon regulier ook nog terecht in Assen maar dan neem ik liever Groningen
Dinopino schreef:prio aanvraag bijvoorbeeld reguliere test.
Dinopino schreef:ah vandaar. Moeten die dan elke dag testen?
Dinopino schreef:Er hangen hier in Duitsland bij die testcentra van die posters en daar zie je ze met die dingen in de neus gaan. Kinderen heb ik al gehad die ik van dat trauma af mocht helpen, maar dat was een huisarts. Hebben ze bij jullie dan ook van die witte apenpakjes aan. Reed laatst in het donker en dan vallen die testcentra hier op.
Needje schreef: